Hosteska, promotérka Bea

Hosteska a promotérka Beuš zo Žiliny vníma promo ako nástroj reklamy (može to byť napríklad ochutnávka zameraná na podporu predaja). Ide často o vyskúšanie nového produktu, alebo služby. Cieľom je, aby sa zákazníci s produktom, alebo službou zoznámili a vyskúšali ju. Promotérka musí byť taktiež technicky zdatná pri rozkladaní rôznych promo-stolíkov a výbav k promoakciám. Promotérka taktiež musí byť aktívna a nebáť sa zákazníkov osloviť s ponukou vyskúšať promovaný produkt, alebo službu. Hosteska musí byť šarmantná a reprezentatívna. Dôležitou súčasťou každej hostesky je aj vlastná iniciatívna a proaktivita pri rôznych eventoch. Takisto je dôležité, aby hosteska pôsobila milo a usmievavo počas celého eventu (a zvládla s úsmevom aj lodičky na nohách). Naša hlavná hosteska a promotérka sa promo a hostesingu venuje viac ako 5 rokov. Zúčastnila sa rôznych podujatí. Beuš ma skúsenosti s prácou pre rôzne firmy či festivaly. Medzi významých klientov patria: Daylong, Monroe, Tesco, BMW, Toyota, Bayer, Novartis, LG, Huawei, Samsung, Baliarne obchodu Poprad, Kia Motors Slovakia, Certima, Phillip Morris, St. Nicolaus, Baileys, Orange a iní. Príspevok Hosteska, promotérka Bea je zobrazený ako prvý na Event Slovakia.

prejsť na článok

Brigáda popri štúdiu. Dá sa to stíhať? (časť prvá)

Štúdium medicíny nie je žiadna sranda a vyžaduje množstvo času, motivácie, pevnej vôle a time managementu. Preto môžete väčšinou počuť, že popri medicíne nie je možné stíhať brigádu alebo akékoľvek iné aktivity. Ja som však úplne iného názoru a chcem V

prejsť na článok