Uvažujete o zriadení mikrostránky, ktorá podporí váš hlavný web? Potrebujete klientom alebo potenciálnym klientom priniesť informácie, pre ktoré na vašom webe nie je dostatok priestoru? Ak sa neviete rozhodnúť, či je mikrostránka ten správny spôsob, ako informácie podať, možno vám v rozhodovaní pomôžu nasledujúce fakty o mikrostránkach. Čo sú mikrostránky? Mikrostránky sú jednoduché weby, ktoré patria k čoraz populárnejším nástrojom online marketingu. Zvyčajne slúžia na podporu hlavného webu firmy alebo môžu mať iný, špecifický cieľ. Platí, že ich správnym využitím a správnym nastavením cieľov mikrostránky, je možné získať veľké výhody. Aké sú úlohy mikrostránky? Podľa toho, aké ciele mikrostránky sú zvolené, plní mikrostránka dôležité úlohy. Najčastejšie ide o propagáciu konkrétneho produktu alebo služby firmy, a teda zároveň aj podporu predaja. Často sa mikrostránky používajú na poskytnutie dôležitých informácií pre cieľovú skupinu. Ich úlohou môže byť aj získavanie kvalitných spätných odkazov, teda linkbuilding, ktorý zlepší pozície hlavného webu firmy vo vyhľadávačoch. Úlohy mikrostránky môžu byť naozaj rôzne. Záleží od konkrétnej firmy, na aký účel sa rozhodne mikrostránku vybudovať. Dôležité je však cieľ mikrostránky jasne vopred stanoviť. Základné vlastnosti mikrostránky Všetky mikrostránky majú určité charakteristické vlastnosti, ktorými sa líšia od klasických webov. Aké? Sú používateľsky jednoduché Majú spravidla jednu hlavnú stránku a cca 3-5 podstránok Majú úzke obsahové zameranie Zameriavajú sa na konkrétnu špecifickú cieľovú skupinu Koľko za mikrostránku zaplatím? Samozrejme, cena mikrostránky sa líši v závislosti od toho, ktorá agentúra vám stránku vytvorí. Záleží tiež na tom, čo bude stránka obsahovať, koľko bude mať podstránok, aký systém na správu obsahu bude využívať, či pôjde len o samotné vytvorenie stránky alebo aj o jej pravidelnú aktualizáciu Faktorov, ktoré ovplyvňujú cenu mikrostránky je naozaj veľa. V prípade záujmu vám teda odporúčame kontaktovať vybranú agentúru a dohodnúť sa na podrobnostiach. The post Informácie, ktoré potrebujete vedieť o mikrostránkach appeared first on mikrostranky.sk - najlepší SEO pomocník.
TikTok reklamy prichádzajú na Slovensko, otvárajúc značkám veľkú príležitosť osloviť 1,2 milióna používateľov. S viac ako miliardou aktívnych používateľov mesačne sa TikTok stal kľúčovým marketingovým kanálom. Na úspech je potrebné viac než len prispôsobe
prejsť na článokTakmer v každom návode na líčenie je prvým krokom výber vhodných líčidiel podľa typu pleti. Rovnako ho potrebujete vedieť na to, aby ste si vybrali správny opaľovací krém či odtieň [...]
prejsť na článokV tomto článku vám poradíme, ako vypočítať počet korálikov, ktorý na náramok budete potrebovať. Zo všetkého najskôr potrebujete vedieť dĺžku náramku a priemer korálok, ktorý chcete použiť.
prejsť na článokPatríte aj vy k skupine ľudí, ktorí kupujú hokejku len na základe obľúbenej značky či lákavého dizajnu? Namiesto toho sa zamerajte na nasledovné základné kritéria, ktoré vás nasmerujú k výberu najvhodnejšej hokejky pre vás. Správnym výberom nielen zlepšít
prejsť na článokPodľa novej štúdie môžu psy vedieť, kedy ich ľudia klamú. Výskumníci konkrétne zistili, že psy reagujú inak na nepravdivé informácie...