Technologická značka Hisense a Jan Koller, legendárny český futbalista, útočník a rekordman v počte vstrelených gólov za český národný tím, vytvorili hviezdnu dvojicu. Na toto spojenie sa môžete tešiť nielen na blížiacom sa EURO 2024, ale aj v ďalšej komunikácii Hisense počas celého roka 2024. Globálna technologická značka a renomovaný výrobca inovatívnej elektroniky a inteligentných domácich spotrebičov je hrdá na to, že je oficiálnym sponzorom nadchádzajúcich majstrovstiev Európy vo futbale UEFA EURO 2024. Hisense neustále prináša technologické inovácie a kvalitné produkty, ktoré zlepšujú život ľudí na celom svete. Športový marketing je dôležitou súčasťou globálnej stratégie značky, ktorá je prítomná vo viac ako 160 krajinách. Jan Koller so svojimi nezabudnuteľnými výkonmi na futbalovom ihrisku a silným ľudským príbehom bol pre spoločnosť Hisense v Českej republike a na Slovensku jasnou voľbou. Sme nadšení, že môžeme privítať Jana Kollera ako ambasádora značky Hisense pre rok 2024. Jan Koller predstavuje nielen výnimočný talent na futbalovom ihrisku, ale zdieľa aj naše hodnoty ako je inovatívnosť, vôľa víťaziť a vášeň pre šport. Tešíme sa na spoluprácu s ním a veríme, že toto partnerstvo posilní našu pozíciu lídra v oblasti elektroniky a domácich spotrebičov, hovorí Markéta Haraldsson, manažérka značky Hisense v Českej republike a na Slovensku. Profesionálna kariéra Jana Kollera je spojená s úspešnými angažmánmi v kluboch ako AC Sparta Praha, RSC Anderlecht, Borussia Dortmund a mnohých ďalších. Jan Koller bude nielen tvárou značky Hisense, ale aktívne sa zapojí aj do celej marketingovej kampane spojenej s EURO 2024, ktorého je Hisense hlavným sponzorom. Silná komunikácia zahŕňa účasť Jana Kollera ako hlavnej tváre outdoorovej kampane, silnú online kampaň a komunikáciu s fanúšikmi na sociálnych sieťach. V rámci plánovaných aktivít sa Jan Koller zapojí aj do podujatí na vybraných zápasoch priamo na majstrovstvách Európy a súčasťou spolupráce je aj prepojenie s Planeo Cup Hisense mládežníckym pohárom Českého futbalového zväzu, ktorého je Hisense generálnym partnerom. Už v súčasnosti je neprehliadnuteľným štartom kampane veľkoplošný banner na hlavnej pražskej dopravnej tepne Legerovej ulici – s témou EURO 2024, Hisense a Jan Koller. Veľmi skoro sa do ulíc Prahy a Brna dostanú aj nezameniteľné električky s celoplošným brandingom s témou EURO 2024, Hisense a Janom Kollerom ako ambasádorom značky. Spojenie Jana Kollera so značkou Hisense otvára novú kapitolu v propagácii športu a športových hodnôt, ktoré spoločnosť Hisense dlhodobo presadzuje. Toto partnerstvo nielenže zdôrazňuje záväzok spoločnosti Hisense podporovať šport na celosvetovej úrovni aj lokálne, ale zároveň umožňuje futbalovým fanúšikom a zákazníkom Hisense tešiť sa na jedinečné podujatia a iniciatívy, ktoré ich čakajú v jubilejnom roku 2024, keď sa uskutoční dlho očakávaný sviatok všetkých milovníkov najsledovanejšieho športu na planéte Majstrovstvá Európy vo futbale 2024. Pre viac informácií sledujte oficiálne webové stránky a sociálne siete spoločností Hisense a Jan Koller. Viac informácií: https://sk.hisense.com/, global.hisense.com Sense For Technology Článek Jan Koller sa stal ambasádorom značky Hisense pre rok 2024 se nejdříve objevil na onlymen - časopis plný zajímavostí.
Ambasádorom konferencie DRONTEX je Ivan Bella Ivan Bella patrí nesporne k najväčším osobnostiam (nielen) slovenského letectva. Po štúdiu na Vysokej vojenskej leteckej škole SNP v Košiciach sa stal v roku 1983 stíhacím pilotom. 23.m
Globálna technologická spoločnosť Hisense a popredný výrobca domácich spotrebičov si v minulom roku udržala pozíciu svetovej dvojky v dodávkach televízorov. Zároveň je jedinou značkou televízorov v prvej svetovej päťke, ktorá za posledných šesť rokov rást
prejsť na článok15.8.2023 – Prestížne ocenenie EISA 2023-2024 získali hneď dve z tohtoročných noviniek technologickej spoločnosti Hisense v kategórii Mini-LED televízorov: prémiový Hisense U8KQ a Hisense U7KQ ako skvele vybavený televízor vo vyššej strednej triede. Ide o
Naši žiaci sa aj tento rok zúčastnili projektu s názvom Participatívny rozpočet, ktorý organizuje náš zriaďovateľ Bratislavský Samosprávny kraj. Žiaci navrhovali vlastné projekty o ktorých potom hlasovali. Víťazným projektom sa stal projekt z triedy II.B
prejsť na článokMiestna pobočka technologickej spoločnosti Hisense odhalila hlavné novinky v kategórii televízorov na rok 2023 naozaj jedinečným spôsobom. Zvolila formu unikátnej holografickej 3D projekcie, vďaka ktorej vo voľnom priestore a bez akéhokoľvek projekčného m