Je on-line kampaň úspešnejšia ako osobné stretnutie?

V online svete sa  pre profesionálne meranie úspechu využívajú nasledovné metriky: ⇒Celková návštevnosť vašej stránky ⇒CTR (Clic through rate) – koľko ľudí kliklo na vašu reklamu ⇒CPC (Cost per clic) – náklady za jeden klik. Záleží od toho aké populárne slová ste použili v reklame, aké je vaše CTR ⇒Miera konverzie -definuje marketingový úspech – môže to byť návštevnosť stránky, počet nákupov ⇒Bounce rate – miera odchodov ⇒Priemerný počet stránok, ktoré videl návštevník počas jednej návštevy ⇒Priemerný čas na stránke ⇒Miera návratu návštevníkov ⇒Návratnosť investície ROI Mapa nákupného správania Úspešnosť závisí od úspešnosti vybraného marketingového kanálu. A ktorý je ten správny? To je veľmi individuálne. Odpoveď na túto otázku si musíte nájsť sám. Ale nemajte obavy. Nemusíte byť v tom sám. Skúsený marketér a stratég vás dokáže previesť analýzou nákupného správania vášho zákazníka a definovať tak správny marketingový a komunikačný kanál alebo prostriedok. Dbajte na to, aby všetky kanály a dokumenty ktorými komunikujete so zákazníkom boli jednotné a profesionálne. To zvyšuje mieru vášho úspechu! Chcem analýzu nákupného správania Úspešnosť osobného stretnutia Na vyhodnotenie osobného stretnutie tiež možno použiť množstvo metrík (návratnosť, náklady na návštevy, počet návštev,…) Jednou z metrík, ktoré sa vyhodnocujú ako v online, tak aj v “offline” je miera konverzie. Koľko ľudí si odo mňa nakúpi z celkového počtu ľudí, ktorých som oslovil. Konverzie v online svete sa pohybujú v jednociferných číslach. Určenie, ktorá konverzia sa považuje za dobrú, závisí od odvetvia. Ale vo všeobecnosti aj konverzia pod 1% môže znamenať úspech. Čiže ak oslovíte 1000 ľudí, a z toho si u vás nakúpi 10 zákazníkov, konverzia je 1%. V online musíte oslovovať oveľa širšie masy ľudí, ktorí postupne prechádzajú „funnelom“/lievikom. Ako prechádzajú klienti „funnelom“/lievikom, na každej úrovni sa stratí v priemere 50%. Každý prípad je individuálny, niekto môže mať toto % straty nižšie, iný zase vyššie. Keď sa opýtate skúsených obchodníkov, povedia vám, že akonáhle sa dostanú ku klientovi na osobné stretnutie, pravdepodobnosť uzatvorenia obchodu sa zvyšuje. V tejto fáze sa konverzia pohybuje na úrovni 80 -90%. Osobné stretnutia na networkingoch nemajú takúto vysokú konverziu ale pohybujú sa v dvojciferných číslach. Záleží od cieľovej skupiny, ktorá sa stretla na networkingu. Nemusí však prísť k priamemu kontaktu. Kontakt môže byť odovzdaný niekomu známemu. Pri osobnom kontakte je miera zapamätania si osoby vyššia ako v online, kde sme zahltený množstvom informácií na internete. Preto venujte čas príprave svojho predstavenia v “offline svete” používajte ho na networkingoch, na stretnutí so známymi, alebo aj ak sa vás na ulici niekto neznámi opýta čo robíte. Majte pripravenú odpoveď, ktorá je krátka a výstižná. Hovorí o tom, čo prinášate svetu, akej skupine, cez aký produkt alebo službu. Chcem jasné a vystižné predstavnie podniku Aká je teda odpoveď na otázku:Je on-line kampaň úspešnejšia ako osobné stretnutie? Získať jednoznačnú odpoveď na otázku, či je on-line kampaň úspešnejšia ako osobné stretnutie, nie je jednoduché. Tieto 2 svety na seba nadväzujú – dopĺňajú sa. Využívajte on-line prostredie na budovanie povedomia o vašej značke či produkte, tak aby ste si jednoduchšie s klientom dojednali osobné obchodné stretnutie, ktorého miera konverzie je vysoká. Čiže on-line využívajte v prvých 2 nákupných fázach: ⇒povedomie ⇒zvažovanie   Osobné stretnutie využite v 2. a hlavne 3 fáze nákupného rozhodovania – teda: ⇒zvažovanie ⇒samotný proces predaja/nákupu The post Je on-line kampaň úspešnejšia ako osobné stretnutie? appeared first on Atheo.sk.

prejsť na článok

Maľovacia kampaň

Od začiatku apríla do konca augusta 2023 organizuje náš herný klub maľovaciu kampaň na podporu maľovania.V článku je okrem podrobného popisu aj registačný formulár

prejsť na článok

Stretnutie VITAJ DOMA 14.apríla s Vladom Martikou

V nedeľu 14.apríla pozývame každého z vás, kto ste sa rozhodli stať súčasťou zboru O.D. v priebehu roka 2018/2019 (alebo nad tým rozmýšľate) na osobné zdielanie srdca, vízie zboru Otcov dom. V túto nedeľu budú prebiehať Domáce Komunity OD (menšie skupinky

prejsť na článok

Prípravné stretnutie FAMILY DAY

Tí z vás, ktorí chcú pomôct s našim Family day na Račianskom mýte v sobotu, príďte v STREDU prípravné stretnutie. Stretnutie je túto stredu 9.11 o 18:30 u Bargerovcov na Oravskej 11. Ďakujeme vopred a prosíme aby ste dali vedieť kto možte telefonicky na 0

prejsť na článok

Stretnutie praktických tímov po Detských bohoslužbách 11.11

Všetkých domácich zboru, ktorí sa rozhodli pridať prakticky ruku k dielu pozývame na krátke posedenie v nedeľu 11.novembra o 11:30 po Detských bohoslužbách. Prosím vyhraď si čas na toto dôležité stretnutie. PS. každého služobníka bude čakať aj pekný darče

prejsť na článok

3. Návrh riešenia

Po obdržaní podkladov od vás, vám v dohodnutom termíne zašleme návrh riešenia projektu. Prípadne navrhneme osobné stretnutie s predstavením ideového návrhu a vizualizáciou. The post 3. Návrh riešenia appeared first on Membranova architektúra.

prejsť na článok