Kain a Ábel 1. časť

Život Adama a Evy mimo Edenu Adam a Eva teraz žili vo svete plnom hriechu. Bolo to úplne iné ako s Bohom v raji. Boh stvoril prvých ľudí, Adama a Evu, aby mohli byť spolu. Prechádzal sa s nimi po záhrade a rozprávali sa spolu. Bolo to dokonalé miesto a nič im tamnechýbalo. Všetko sa ale zmenilo v deň, keď sa ľudia rozhodli, že si budúrobiť veci po svojom. Zhrešili, neposlúchli Boha a v tej chvíli vstúpil do svetahriech. Od tých čias je ho stále viac a viac. Hriech zmenil vzťah človeka k Bohu. Ľudia sa už z vlastných síl nedokázali dostať k Bohu. Boh však zasľúbil, že pošle Spasiteľa, ktorý pripraví cestu k Nemu. Narodenie Kaina V štvrtej kapitole 1. knihy Mojžišovej (Genesis) čítame, že Eva porodila synaa dala mu meno Kain. Kain bol úplne prvé bábätko, ktoré sa kedy narodilo!Boh ho miloval dokonca ešte viac, než ho milovali Adam a Eva. Meno Kain znamená daný. Eva si uvedomovala, že syna jej dal Boh. Otázka pre teba: Vieš, že aj teba Boh miluje viac ako ktokoľvek iný? Je tvojím Stvoriteľom a mocným Kráľom. Pán Boh ťa stvoril presne takého, akého ťachcel mať. Boh ti dal všetko, čo potrebuješ, aby si mohol byť tým, kým si. Boh ťa miluje veľkou láskou. Narodenie Ábela Neskôr dal Pán Boh Adamovi a Eve ďalšieho synčeka. Dieťatko sa volaloÁbel. Ábel znamená dych. Pastier a roľník Keď chlapci podrástli, vybrali si, čo budú robiť. Ábel, mladší z bratov, sa stal pastierom a staral sa o stádo oviec. Kain, starší z bratov, sa stal roľníkom. Obrábal pôdu, sadil zeleninu a ovocnéstromy. Musel ťažko pracovať. Polieval veľké lány polí a vytrhával burinu,aby mu nezničila zeleninu a ovocie. Ich práca bola ťažká, pretože už nežili v dokonalom svete. Medzi užitočnýmirastlinami sa rozmnožovala burina, ktorú musel Kain ničiť, a Ábel dohliadalna to, aby mu zvieratá neochoreli alebo ich neroztrhala divá zver. Problém hriechu a cesta k Bohu Kain a Ábel mali však oveľa vážnejší problém ako ťažkú prácu. Mali ten istý problém ako ich rodičia, Adam s Evou. Bol to problém hriechu. Hriech je stále vážny problém, pretože ľudí oddeľuje od Pána Boha. Ale Boh z lásky k človeku pripravil spôsob, ako môžu byť naše hriechy odpustené a ako sa k Nemu môžeme dostať. Boh povedal ľuďom, že jediný spôsob, ako môžu dosiahnuť odpustenie hriechov, je obetovanie zvieraťa. V Biblii čítame: „… bez vyliatia krvi niet odpustenia.“ List Židom 9, 22 To bola cesta, ktorú Boh pripravil. Spôsob, ako sa ľudia môžu k Nemu vrátiť späť. Otázka pre teba: Čo si myslíš ty? Pôjdu Kain a Ábel cestou, ktorú im pripravil Pán Boh? Príspevok Kain a Ábel 1. časť je zobrazený ako prvý na Hľadaj a nájdi.

prejsť na článok

Kain a Ábel 2. časť

Ábelova obeta za odpustenie hriechu Ábel vyšiel medzi svoje ovce a pozorne vybral prvorodené jahniatko v bezchybnom stave. Ábel toto jahniatko zabil a obetoval ho Bohu. Nasledoval Božiu cestu – spôsob, ktorý Pán Boh ustanovil. Keď to urobil, dôveroval

prejsť na článok

Kain a ďalšie deti Adama a Evy

Kainov odchod z domu Bolo smutné, že Adam a Eva stratili priateľstvo s Bohom, také výnimočné a vzácne. Keď Boha neposlúchli, vstúpil do sveta hriech a ten všetko zmenil. Ich priateľstvo s Bohom sa zničilo, svet už nebol takým, ako ho Boh chcel m

prejsť na článok

Organizačný poradca - kouč mysle

Najbližšie termíny kurzu Organizačný poradca je : 1 časť 24-25. september 2022 ( sobota - nedeľa od 9 hod do 18 hod) 2 časť 22- 23. október 2022 ( sobota - nedeľa od 9 hod do 18 hod) 3 časť 25 -27 november 2022 ( piatok od 14 hod. do 18 hod., so

prejsť na článok

V Bratislave sa konala 3. konferencia policajných historikov

Slovenská policajno-historická spoločnosť v spolupráci s finančnou správou, Územnou úradovňou Bratislava VII a Územnou úradovňou Bratislava X Slovenskej sekcie IPA, Klubom policajnej histórie Lučenec, Historickým múzeom Slovenského národného múzea a ďalší

prejsť na článok

Sebarozvoj.

Prijať sám seba takého, aký som teraz, je len prvá časť cesty. Je to prijatie toho, kým som sa v živote stal. Druhá časť cesty je preskúmanie, v čom ma ovplyvnila rodina, výchova, prostredie, škola…a čo z toho spôsobuje nespokojnosť a pocit, že nežijem sv

prejsť na článok