Slovenskí užívatelia LindekIn-u považujú za najdôležitejší benefit udržiavanie kontaktov a dozvedanie sa o novinkách v biznise. Prieskumná agentúra Go4insight v spolupráci s agentúrou DIVINO a za odbornej garancie Mikiho Plichtu zrealizovala prvý veľký prieskum medzi užívateľmi sociálne siete LinkedIn na Slovensku #LinkedInjein2022. Kontakty nado všetko Slovenskí užívatelia LindekIn-u považujú za najdôležitejší benefit udržiavanie kontaktov a networking. Až 65% užívateľov veľmi oceňuje možnosť udržiavať a rozširovať svoju sieť kontaktov či už pracovných alebo súkromných. Za prínos považujú, že na LinkedIn-e majú informácie z prvej ruky o zmenách, ktoré sa týkajú ich kontaktov. Druhým najdôležitejším dôvodom, prečo ľudia chodia na LinkedIn, je sledovanie diania a noviniek z rôznych oblastí (60%) a noviniek v odvetviach, kde pracujú (59%). Vďaka emailom, ktoré LinkedIn posiela sú užívatelia v neustálom obraze. LinkedIn tak prinášaním nových informácií čiastočne nahrádza aj úlohu odborných médií.Zaujímavé je, že viditeľnosť na pracovnom trhu ako jeden dôvodov využívania tejto siete uviedlo len 50% užívateľov. Nebol to teda ich primárny dôvod, prečo sú na LinkedIn-e, aj keď je LinkedIn profesijná sieť, kde sa môžu ľahko spojiť zamestnávatelia a tí, čo si nové zamestnanie hľadajú. Dôvody využívania LinkedIn-u sa líšia v závislosti od intenzity využívania LinkedIn-u. Pre Heavy userov LinkedIn-u je najdôležitejšie udržiavanie kontaktov a networking. Nasleduje zisťovanie noviniek z biznisu a odvetví, ktoré ich zaujíma. Kľúčovým dôvodom je však aj osobný branding, teda prezentácia seba a spoločnosti, ktorú zastupujú. Medium useri, teda stredne intenzívni užívatelia LinkedIn-u, sú profilovo podobní Heavy userom, iba všetky ich dôvody využívania tejto sociálne sú menej intenzívne. Najvýraznejším rozdielom je nižšia potreba prezentácie vlastnej práce a vlastných názorov (osobný brading). Light useri, teda najmenej častí užívatelia LinkedIn-u, za najdôležitejší dôvod, prečo využívajú LinkedIn, považujú možnosť byť videní na trhu práce. Až potom nasleduje možnosť networkingu a zisťovanie zaujímavých informácií. Čo robíme na LinkedIn-e? Najčastejšie užívatelia na LinkedIn-e čítajú a pozerajú príspevky, ktoré sú na ich nástenke (87%). Druhou najčastejšou aktivitou je prezeranie profilov iných ľudí alebo firiem (73%) a ich lajkovanie (72%). Vo všeobecnosti je väčšina užívateľov LinkedIn-u skôr pasívnymi príjemcami obsahu ako aktívnymi užívateľmi v tvorbe príspevkov. Iba tretina užívateľov komentuje príspevky alebo tvorí vlastný obsah. Dokonca iba veľmi výrazná menšina (2%) aktívne publikuje obsah na svoj profil na dennej báze. O prieskume: Prieskum LinkedIn je in 2022 bol realizovaný v období 5. júl a až 4. september 2022 na vzorke 1 446 respondentov. Dopytovanie bolo realizované online (CAWI), dotazník bol distribuovaný predovšetkým prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn. Z metodického hľadiska, aj napriek vysokému počtu respondentov nie je možné dosiahnutú vzorku považovať za plne reprezentatívnu vzhľadom na všetkých užívateľov slovenského LinkedIn-u. Dá sa však predpokladať, že prieskum dostatočne presne popisuje bežných užívateľov LinkedIn-u, ktorí ho aj aktívnejšie využívajú. Celý prieskum je možné stiahnuť i zdarma ,,na tejto adrese . Obrázok: natanaelginting on Freepik
BCB is now on Linkedin You can find us now on Linkedin. Search Bcb s.r.o and follow us. BCB LINKEDIN PAGE Enjoy! The post WE ARE NOW ON LINKEDIN appeared first on Bcb.
prejsť na článokPrieskumná agentúra Go4insight v spolupráci s agentúrou DIVINO a za odbornej garancie Mikiho Plichtu zrealizovala prvý veľký prieskum medzi užívateľmi sociálne site LinkedIn na Slovensku #LinkedInjein2022. LinkedIn je najväčšia profesijná sociálna sieť n
prejsť na článokV prípade záujmu, alebo akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať: Jozef HumeňanskýŠiroké 511082 37Slovensko F.H.U SMOLEŇBronislaw Smoleň34-654 MecinaPolandNIP: PL 737 000 05 79 Telefonický kontakt:+421 907 535 277 Email:[email protected]
prejsť na článokPredstav si, že máš jedinečnú možnosť ukrojiť si kus z marketingového koláča a rozšíriť si tak sieť kontaktov, získať nových zákazníkov a zamestnancov. A navyše bez nákladných investícií do reklamy. Šiel by si do toho? Na Instáči a Fejse konto už určite d
prejsť na článokZ nášho minulého článku už vieš, aký potenciál má aktívny profil na LinkedIn. Vieš, že by si mal vybudovať kvalitnú sieť relevantnú tomu, čomu sa venuješ. Vieš dokonca aj to, na čo by si pri tvorbe svojho profilu nemal zabudnúť. Ak ale chceš využiť možnos
prejsť na článok