Kotleba spustil masívnu kampaň, na sociálne siete míňa najviac zo všetkých politikov

Kotleba spustil mas vnu kampa, na soci lne siete m a najviac zo v etk ch politikov Predvolebn kampa sa aspo pre Mari na Kotlebu spustila u zaiatkom roka. Aspo teda na svojom Facebookovom profile. Od 1. janu ra minul len na sponzoring svojich pr spevkov cez 3 300 eur. o je nielen najviac zo v etk ch politikov, ale viac ako minulo al ch 15 TOP slovensk ch politikov dokopy za cel toto obdobie. V janu ri sponzoroval celkovo 9 pr spevkov, najviac dal na pozv nku na meeting v Michalovciach pre vrade predavaky Eriky, a takmer 1500 eur. Cca 600 eur vrazil aj do kontroverznej diskusie na TA3, kde sa objavil jeho brat. Sponzorovan pr spevky id klasicky po najni ch pudoch. Zv ilo mu to aj poet interakci na profile, najviac v ase konania protestu v Michalovciach, vy ie sla v porovnan s predo l m obdob m si v ak zachoval poas cel ho janu ra. D ta z Facebookovej kninice rekl m ukazuj e te jednu zauj mav vec. Kee cieli v eobecne na svojich fan ikov, alebo im podobn ch ud , zasiahnut u vatelia ukazuj zloenie jeho potenci lnych voliov na soci lnych sieach. To je celkom zauj mav , tvoria ho vo zv enej miere mui a d chodkyne, teda eny nad 55 rokov. Vysvetlenie tohto javu je u na diskusiu. A ako bonus si pozrite video v davkov slovensk ch politikov na reklamu na FB a IG za 2022 a 2023: Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktor men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Kotleba spustil masívnu kampaň, na sociálne siete míňa najviac zo všetkých politikov appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

Alarm v dopisu a cold calling

Dopisní kampaň po Švédsku Kampaň švédského dodavatele alarmů měla za cíl vyniknout mezi záplavou ostatních dopisů. A jak jinak to mohli udělat lépe, než adresátovi rozesílky rovnou představit svou službu alarm. Ten umístili do obálky a při vytažení dopis

prejsť na článok

LETO BEZ HRANÍC / letné cestovateľské fórum

Férové pravidlá v cestovaní Sloboda pohybu a rovnoprávne podmienky v cestovaní a vzájomný rešpekt  sú základné premisy fungovania Slovenského fóra cestovného ruchu. Vzhľadom na pomerne neprehľadnú situáciu ohľadom cestovania, ako aj na masívnu mediálnu ka

prejsť na článok

Fajčenie na námestí zatiaľ MsP nepokutuje, spustili osvetovú kampaň

Proti fajčeniu v parkoch a na námestiach v Liptovskom Mikuláši spustila tamojšia mestská polícia (MsP) osvetovú kampaň.

prejsť na článok

Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete?

Ktor politik a strana ovl dli soci lne siete? Soci lne siete patria medzi hlavn politick kan ly politick ch str n a politikov, cez ktor pred septembrov mi vobami kampauj . Ak v s zauj ma, na koho soci lnych sieach to za posledn tri mesiac

prejsť na článok

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach

Záleží nám na tom, aby ľudia vedeli ako môžu správne nakladať s elektroodpadom. Preto využívame Facebook aj Instagram, kde nájdete rôzne  zaujímavosti zo sveta elektroodpadu. Sociálne siete nám tiež umožňujú, aby sa čoraz viac ľudí dozvedelo o našej služb

prejsť na článok