Dnešná otázka znie, prečo tvoriť textový obsah v podobe článkov a kto mi napíše článok? Mám články písať ja alebo to mám nechať na profesionála? A má dnes vôbec zmysel písať články? Ak sa trocha venujete online marketingu alebo podnikáte na internete, určite ste si všimli vlnu video contentu alebo tiež rôzneho grafického contentu od Príspevok Kto mi napíše článok a prečo je dôležité publikovať textový obsah zobrazený najskôr ContentPress.
Potrebujete Publikovať PR článok? Rýchlo, lacno ale hlavne aby mal a priniesol takýto článok efetk? Marketingová agentúra ContentPress spravuje široké portfólio online magazínov a blogov, kde možné publikovať vami dodané PR články. Potrebujete napísať člá
prejsť na článokO tom, aký je textový obsah v dnešnej dobe dôležitý sme písali už v predchádzajúcom článku. Dnes si predstavíme službu spoločnosti ContentPress ale aj to, kto napíše články pre firemný blog najlepšie a na koho túto tvorivú činnosť delegovať. Firemný blog
prejsť na článokChcete vedieť, ako napísať kvalitný PR článok? V predchádzajúcich dvoch článkoch sme opisovali to, ako by mal kvalitný PR článok vyzerať a kde publikovať PR článok. Dnes si povieme zopár základov o tom, ako takýto PR článok napísať. V prvom rade sa zamera
prejsť na článokChcete optimalizovať firemný web pre vyhľadávače? Potrebujete zvýšiť organickú návštevnosť webstránky? Riešením je neustále a organizované získavanie spätných odkazov smerujúcich na vašu stránku alebo eshop prostredníctvom publikovania SEO článkov. Prináš
prejsť na článokPotrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude
prejsť na článok