Podľa hodnotenia slovenských marketérov. Marketérov, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sme sa pýtali na ich názor, ktorí slovenskí marketéri sú takí dobrí, že by určite mali patriť medzi najlepších troch na Slovensku. Mali sme určené len dve základné kategórie: Marketéri pracujúci u „klientov“ – teda zadávateľov reklamy Marketéri pracujúci v rôznych marketingových agentúrach (reklamné, mediálne, PR, digitálne, prieskumné, eventové...) Respondenti – členovia panela mohli uviesť kohokoľvek, každý však najviac tri mená v každej kategórii. Respondenti uvádzali mená spontánne, nebol predpripravený žiadny zoznam. Prieskumu sa zúčastnilo 120 slovenských marketérov. Hoci Panel marketingových profesionálov združuje slovenských marketérov z rôznych sektorov a firiem, nemôžeme ho považovať za úplne reprezentatívny vzhľadom na všetkých slovenských marketérov. Preto aj interpretácia uvedených výsledkov musí byť vedená v podobnom duchu. Výsledky sa dajú interpretovať ako hlas marketingovej komunity, ale nemôžeme ich považovať za plne reprezentatívne. Kto sú najlepší marketéri spomedzi zadávateľov reklamy? Najviac, približne 13% členova panela, by do TOP3 zaradilo Dášu Juríkovú. Iba o niečo menej (11%) si myslí, že by do najlepšej trojice maj patriť aj Igor Tóth. To, že do TOP3 patrí aj Branislav Brzula, uviedlo 7% slovenských marketérov. Podľa piatich percent slovenských marketérov medzi TOP3 slovenskými marketérmi nesmie chýbať Martina Hrivnáková, Juraj Pobjecký a Ronald Lupták. Respondenti spolu spontánne uviedli 55 rôznych marketérov, ktorí by mali patriť do TOP3. Kto sú najlepší marketéri z marketingových agentúr? Vnímanie, kto by určite mal patriť do najlepšej trojice slovenských marketérov pracujúcich v marketingových agentúrach, bolo jednoznačnejšie. Do TOP3 najlepších marketérov by mali patriť Martin Woska, Michal Pastier a Peter Šebo. Martin Woska a Michal Pastier boli do TOP3 „zvolení“ približne 20 percentami slovenských marketérov, pričom Martin Woska má o 1 percentuálny bod viac priaznivcov. Petra Šeba do TOP3 zaradilo 9% účastníkov panela. Ďalšími marketérmi, ktorí sa umiestnil v tabuľke medzi najlepšími, boli Juraj Pobjecký (za svoju prácu na strane agentúry), Róbert Slovák, Juraj Kováč, Pavol Minár a Peter Kontra. Respondenti spolu spontánne uviedli až 69 marketérov, ktorých vnímajú ako hodných byť zaradení do TOP3. Prieskum bol realizovaný na vzorke 120 respondentov v rámci ,Panelu marketingových profesionálov v júni 2022. ,Panel marketingových profesionálov (skrátene Panel marketérov) je spoločným projektom platformy ,TheMarketers.biz (MARKETERS s.r.o.) a ,prieskumnej agentúry ,Go4insight. Je určený pre profesionálov a špecialistov z oblasti marketingu. Panel marketérov slúži ako platforma na kontinuálne exkluzívne prieskumy názorov a postojov medzi slovenskými marketérmi a zadávateľmi reklamy na rôzne témy. Obrázok: Online marketing vector created by macrovector - www.freepik.com
Zaraguza a TRIAD si zachovali veľmi vysokú podporenú znalosť svojich značiek.Spontánna znalosť značiek digitálnych agentúr V roku 2022 sme už po štvrtý krát merali, ako slovenskí marketéri vnímajú slovenské digitálne agentúry. Prieskum prebiehal v októ
prejsť na článokNa aké politické oblasti sa zamerali slovenskí europoslanci, aké pozície vo výboroch Slováci zastávajú a v ktorých máme najpočetnejšie zastúpenie? Praktický prehľad.Prečítajte si celý článok na Podnikajte.sk
prejsť na článokVýsledky najnovšieho prieskumu v Paneli slovenských marketingových profesionálov. Reakcia slovenských firiem Marketérov združených v paneli slovenských marketingových profesionálov sme sa pýtali na to, ako zareagovali firmy alebo spoločnosti, ktoré zastup
prejsť na článokAko využívajú sociálne siete marketéri a ako bežní Slováci? Je pochopiteľné a len málo prekvapivé, že marketéri sú veľmi intenzívnymi užívateľmi sociálnych sietí. Prakticky všetci marketéri využívajú Facebook. Až 83% z nich ho využíva na dennej báze
prejsť na článokMarketéri, ktorí sú členovia Panelu slovenských marketingových profesionálov, sa vyjadrili, ako ovplyvní ruská agresia na Ukrajine marketingové plány ich firiem na rok 2022. Ako ruská vojna ovplyvní situáciu firiem Vo všeobecnosti je zrejmé, že marketéri
prejsť na článok