Case Study Dobrodružná výprava LEGO do vesmíru V spolupráci s Ogilvy Česká republika a Kreativ Gang sme vytvorili projekt, ktorý priniesol galaktické výsledky. Spoločnosť LEGO sa spojila s česko-slovenským tímom vesmírnych odborníkov a vyslala špeciálnu posádku astronautov do stratosféry. Išlo o špeciálny raketoplán, na ktorého palube bolo 1 000 minifigúrok LEGO. Hlavným predstaviteľom pre slovenské médiá bol vedec Jakub Kapuš, autor prvej vesmírnej družice na Slovensku. Cieľ Cieľom projektu bolo popularizovať tému vesmír širšiemu publiku, vrátane detí, a ukázať im, že ich sny môžu siahať až za hranice vesmíru. Pokojne sa môžu stať aj vesmírnymi architektmi. Mediálna kampaň mala za cieľ dosiahnuť čo najvyšší organický zásah v celoštátnych médiách. Projekt čelil viacerým výzvam, ako napríklad náročná téma pre lifestylové portály a obmedzený počet predstaviteľov projektu na rozhovory. Napriek tomu, že sa kampaň a myšlienka médiám páčili, redaktori tému odmietli, nakoľko obsah projektu už zaznel v iných médiách. Preto sa musel zmeniť spôsob, ako kampaň dostať organicky do médií. Stratégia Odlet raketoplánu spoločnosť LEGO naplánovala na západnom Slovensku, preto sa exkluzívna reportáž ponúkla regionálnemu spravodajstvu RTVS a portálu TECHBOX.sk. Na miesto boli prítomní všetci konštruktéri raketoplánu vrátane Juraja Kapuša a marketingového tímu LEGO, čo vytvorilo priestor na prirodzené umiestnenie v reportážach. Realizácia Projekt sa realizoval v druhej polovici mája 2023. Termín odletu nebolo možné naplánovať dopredu, pretože sa musel prispôsobiť počasiu. Oslovené médiá sa o finálnom termíne dozvedeli na poslednú chvíľu. Raketoplán s minifigúrkami LEGO letel do stratosféry s pomocou héliového balóna z letiska v okrese Partizánske. Vypustený balón praskol vo výške približne 35 km nad zemou v stratosfére. Miesto dopadu raketoplánu bolo iba odhadované. Celý let mohli diváci sledovať v reálnom čase, o čom informoval TECHBOX.sk. Na mieste bol po celý čas prítomný aj štáb RTVS, ktorý nakrútil niekoľkominútovú reportáž z miesta odletu a dopadu raketoplánu. Táto reportáž bola odvysielaná vo večerných správach. Zástupcov spoločnosti LEGO sme obliekli do firemných mikín, pretože v televízií nemohlo zaznieť meno klienta. Tlačovú správu a fotky začali preberať mnohé médiá. Figúrky, ktoré leteli do stratosféry sa stali zberateľskými artefaktmi, čo posilnilo výtlak kampane. Výsledky 17 organických mediálnych výstupov v hodnote AVE 57 636 eur. Podľa odhadov mohlo mediálne výstupy vidieť spolu vyše 3,3 milióna ľudí. Získanie mediálneho priestoru, ktorý nie je možné kúpiť – dlhá reportáž v RTVS vrátane rozhovorov a účasť Jakuba Kapuša v rannej relácií Teleráno na TV Markíza, kde mal výstup o 8 ráno ako hlavný hosť. Príspevok Lego na výprave je zobrazený ako prvý na Divino.
Križiak je opäť veľmi dobrodružný, dramatický a Kane perfektne približuje jedno z najbrutálnejších období histórie. Má to skvelé tempo, parádne opísané bojové scény a rozpracované postavy.
The goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n
prejsť na článokThe goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n
prejsť na článokThe goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n
prejsť na článokThe goal of this new editor is to make adding rich content to WordPress simple and enjoyable. This whole post is composed of pieces of content—somewhat similar to LEGO bricks—that you can move around and interact with. Move your cursor around and you’ll n
prejsť na článok