Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby. A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appeared first on Digiko.
Pozrite sa čo robíme pre najväčšie obchodné firmy na Slovensku: Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, Metro, Tesco, Terno. Príspevok Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu! je zobrazený ako prvý na ICRA | Inovačná & kreatívna agentúr
prejsť na článokS viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných
prejsť na článokSme Google Partner agentúra: Aj v tomto roku vám môžeme poskytovať lepšie služby a odbornejší marketing. S radosťou vám oznamujeme, že naša firma sa stala opäťoficiálnym Google Partnerom! Čo to znamená pre nás a hlavne pre vás, našich klientov? Byť Google
prejsť na článokV dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,
prejsť na článokTiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap
prejsť na článok