Od 1. Januára 2022 začína Finančná správa naplno komunikovať s daňovými subjektmi elektronicky. Daňové subjekty vo väčšine prípadov si už vo svojich poštových schránkach nenájdu žlté lístky, ale rozhodnutia a úradné dokumenty im budú Finančnou správou zaslané na Ústredný portál verejnej správy tento portál je známy ako www.slovensko.sk. Finančná správa sa snaží pripraviť pre svoju klientelu kroky, ktoré povedú k uľahčeniu komunikácie s daňovými úradmi. Výhodou komunikácie prostredníctvom elektronických schránok je, že daňový subjekt si vie nastaviť zasielanie notifikácie o novej správe, buď sa rozhodne o zaslanie oznámenia emailom alebo SMS správou. Daňovníci, ktorí nemajú aktivované elektronické schránky, tak doručovanie ich dokumentov bude zabezpečené cez službu „Centrálne úradné doručovanie“. To znamená, že ak sa Finančnej správe nepodarí daňovému subjektu doručiť dokument elektroniky, zabezpečí doručenie dokumentov v listinnej podobe cez Slovenskú poštu. V pár bodoch Vám poradíme ako sa vyhnúť čakaniu na pošte a dostávať dokumenty v elektronickej podobe: Je potrebné mať občiansky preukaz s čipom Aktivácia Vášho elektronického podpisovania Čítačka elektronických dokladov Aktivácia Vašej elektronickej schránky na portáli www.slovensko.sk Týmto krokom Finančnej správy sa uľahčí a zefektívni vzájomná komunikácia. Bude jednoduchšie si odsledovať svoje povinnosti a namiesto čakania na pošte sa venovať vybaveniu svojich povinnosti. The post Mení sa komunikácia Finančnej správy s klientmi appeared first on e-tax.
Finančná správa už od októbra pracovala na zavedení obojsmernej daňovej komunikácie v daňovej oblasti. Od 1. januára 2022 tak s daňovými objektmi chce komunikovať naplno elektronicky, a to obojsmerne. Pre daňovníkov to znamená, že si v schránkach už nebud
prejsť na článokČo znamená „čierna listina Finančnej správy“? Už podľa názvu „čierna listina“ je zrejmé, že to neznamená nič dobré. V snahe bojovať proti daňovým únikom, najmä v oblasti DPH zriadila Finančná správa ešte v roku 2013 zoznam dlžníkov, resp. zoznam subjekto
prejsť na článokOd 1. januára 2022 pre nás pripravila Finančná správa zmenu v spôsobe komunikácie s daňovými subjektami. Od roku 2014 povinne elektronicky komunikovali len platitelia DPH, od 1. januára 2018 sa povinná elektronická komunikácia rozšírila aj na všetky právn
prejsť na článokPríslušníci Finančnej správy od začiatku júla do konca augusta preverujú evidovanie tržieb na predajných miestach s vysokou turistickou návštevnosťou
prejsť na článokEfektívna komunikácia je nevyhnutná pre produktívne a pozitívne prostredie na pracovisku. Zlá komunikácia môže viesť k nedorozumeniam, konfliktom a nízkej morálke. Tu je niekoľko tipov a techník na zlepšenie komunikácie na pracovisku na základe výsledkov
prejsť na článok