.avia-image-container.av-av_image-96b7fc41beb2602c72cb4e2d337f9e75 img.avia_image{ box-shadow:none; } .avia-image-container.av-av_image-96b7fc41beb2602c72cb4e2d337f9e75 .av-image-caption-overlay-center{ color:#ffffff; } #top .hr.hr-invisible.av-av_hr-616cd310f4c6bf63bbd1f033802c1165{ height:20px; } Môj rozhovor pre magazín INSTACKS Bojíte sa zmeniť profesiu? Milan Markovič nie. Po 10 rokoch zavesil prácu architekta na klinec a prešiel do digitálneho marketingu. Dnes sa venuje zákazníkom, ktorí chcú uspieť v online svete. Rozprávali sme sa aj o tom, ako (a či vôbec) boli slovenské podniky pripravené na pandémiu, čo potrebuje eshop, aby uspel v online svete, no taktiež o faktoch, pre ktoré môže byť Facebook rizikom. Ako sa dostane talentovaný architekt do sveta digitálneho marketingu? Ja sám som bol prekvapený, akí rôzni ľudia pracujú na marketingových pozíciách. Stretol som tam aj architektov, takže až taká rarita nie som. (smiech) Zistil som, že v živote mávam obdobia, keď potrebujem výraznú zmenu. Architekúre som sa venoval desať rokov. Switch prišiel v čase, keď som druhý rok robil prácu, ktorá ma nebavila. Riešil som enviromentálne štúdie, projekty na separáciu odpadu, pasportizáciu, revitalizácie. Zadania boli koordinačné, nie tvorivé, riešili sme stále niečo s úradmi. Pracoval som v maličkom ateliéri a chýbal mi tím ľudí. Ta práca bola príliš rutinná. Celý článok na Instacks Zdieľajte môj článok Zdielať FacebookZdielať TwitterZdielať LinkedInShare by Mail .flex_column.av-av_one_full-4b74f9eaa528eda5d661d21ef9a89138{ border-radius:0px 0px 0px 0px; padding:10px 0px 10px 0px; } Prečítajte si ďalšie moje články #top .hr.hr-invisible.av-av_hr-616cd310f4c6bf63bbd1f033802c1165{ height:20px; } Zvýšte dôveryhodnosť vášho webu10/08/2019/od Milan MarkovičAko funguje personalizácia a kde sa s ňou môžete stretnúť26/08/2020/od Milan MarkovičPrečo sa registrovať na e-shope?26/11/2018/od Milan Markovič The post Milan Markovič: Facebook neohlupuje, ale môže radikalizovať. appeared first on Milan Markovič.
Online marketing aj vďaka lockdownom zvýšil svoju dôležitosť a mnohé firmy sa na neho musia spoľahnúť. Ste si istí, že váš digitálny marketing je maximálne účinný a funguje tak, ako by mal? Preto som pripravil základné rady, ako sa na svoju digitálnu stra
prejsť na článokPozrite si môj rozhovor v Marketingových digiTALKoch, kde som sa rozprával na tému nastavenia digitálnej stratégie. Pustite si ho na Facebooku. #top .hr.hr-invisible.av-av_hr-616cd310f4c6bf63bbd1f033802c1165{ height:20px; } Zdieľajte môj článok Zd
prejsť na článokV podcaste sa rozprávame na tému digitálna stratégia a o tom, ako si ju správne nastaviť. Milan Markovič je lídrom slovenského Effectixu a certifikovaným Google trénerom. Jeho doménou je digitálna stratégia v marketingu. Práve o nej a o tom, ako si ju spr
prejsť na článokEgo je najväčšia brzda vo vedení ľudí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa. Môj rozhovor ako lídra digitálnej agentúry Effectix v najnovšej epizóde Let’s Talk Business o aktuálnej situácii v digitálnom marketingu na Slovensku. Pozrite si ho,
prejsť na článokKríza, ktorá nie je dobre zvládnutá, môže v priebehu niekoľkých hodín zničiť aj desaťročia tvrdej práce a hodnoty spoločnosti. Dobre zvládnutá kríza potvrdzuje, že vaša spoločnosť má zavedené procesy a postupy na riešenie takmer všetkých problémov, ktoré
prejsť na článok