Motor M156 6.3 AMG #60658

Číselné spojenie 63 je pre samotné AMG viac ako označenie objemu. Dalo by sa aj povedať, že ide o číslo sväté v označovaní ostrých mercedesov. Všeobecne panuje názor, že atmosférické motory sú de facto nezničiteľné a pri správnej údržbe nás musia prežiť. S týmto názorom musím aj ja súhlasiť. Pár problémom však neunikol ani motorický skvost z Affalterbachu s kódovým označením M156. Krátko po uvedení na trh v roku 2007 sa objavil prvý pomerne závažný problém. Majitelia sa sťažovali na hluk po naštartovaní motora alebo na množstvo oleja, ktorého bolo čoraz viac. Príčina bola objavená a spočívala v skrutkách, ktorými bola uchytená hlava. Vrchná časť skrutiek totiž začala postupom času korodovať a potom už nič nebránilo k tomu aby sa chladiaca kvapalina začala miešať s motorovým olejom, to spolu vytvorilo hnedú hustú tekutinu a nemusím písať, čo na to motor. Horšie bolo už len, keď hlava skrutky úplne skorodovaná odpadla. Skrutky (na obrázku už skorodované), ktoré sa dávali oficiálne do roku 2010, ale odporúčajú sa skontrolovať aj prvé z roku 2011. „Kontrola je viac ako jednoduchá a to podľa čísla motora. tie nové sú od čísla #60658 vyššie“ V priebehu roka 2011 prichádzajú na trh Mercedesy-Benz C63 AMG s motormi, ktoré majú už nanovo navrhnuté hlavy skrutiek. Kontrola je viac ako jednoduchá a to podľa čísla motora vedzte, že tie nové sú od čísla #60658 vyššie. Staré skrutky mali všetky „šesť-trojky“ do roku 2010. Ale ako upozorňujú aj na zahraničných AMG fórach, pre pokojný spánok treba skontrolovať aj prvé modely z roku 2011. Rozdiel medzi prvou a druhou konštrukčne upravenou skrutkou. Mercedes-Benz sa k tomuto problému vždy postavil chlapsky a vyriešil k spokojnosti zákazníkov. U nás na Slovensku viem minimálne o jednom takomto prípade. Dotyčná C63 AMG bola pravidelne servisovaná v originál servise Mercedes-Benz a problém sa taktiež promptne vyriešil k spokojnosti zákazníka, ktorý dodnes na auto nedá dopustiť. Príspevok Motor M156 | 6.3 AMG | #60658 je zobrazený ako prvý na Daniel Hančík.

prejsť na článok

Otázka - Motor mixéra Eta 0010 (Elektronika)

monicinka: Dobrý deň .potrebovala by som skontrolovať motor môjho stolného mixéra Eta 0010 lebo mi mixer zle (:odkaz:)á sa odmontovať plastový kryt motorovej jednotky zospodu a skontrolovať motor?ďakujem (diskusie na internetovej stránke)

prejsť na článok

Betomixer concretemixer forced action mixer of the mortar type RSP-800 380

total capacity - 800 liters ready mix - 500 liters motor power - 7.5 kW Voltage - 380 Volts calculated productivity - 10 m3 per hour weight - 1200 kg Drive system - reducer motor weight/váha 1200 kg dimensions/rozmery 1 × 1

prejsť na článok

Betomixer concretemixer forced action mixer of the mortar type RSP-450 380V

the total volume of the mixing drum - 450 liters ready mixture - 340 liters motor power - 5.5 kW power supply - 380 Volt calculated productivity - 6 m3 per hour weight - 900 kg Drive system - reducer motor weight/váha 900 kg di

prejsť na článok

Výkon ako hnací motor

Nasledovné riadky sú určené primárne tým, ktorí majú svoje zdravie postavené na prvom mieste. Hlavnou témou ďalších riadkov bude výkon, resp. nevýkon. A to, prečo vie byť zdravšie mať hlavu nastavenú tak, aby výkon nebol našim hnacím motorom. Bez ohľadu n

prejsť na článok

Betomixer Odwerk BM-140 220V

Betomixer Odwerk BM-140 220V Betonmixer geared consumer mobile BM-140 total drum volume 142 liters, mixture volume 70 liters , voltage 220 volts, motor power 375 watts, calculated productivity 1.6 m3 / h, Drive system reducer - motor, weight 59

prejsť na článok