Cena je jeden z rozhodujúcich faktorov pri kúpe väčšiny produktov. Máme však tendenciu vybrať si skôr ten výrobok, ktorý stojí menej. Voľbu prispôsobujeme našim možnostiam a finančnému rozpočtu. Avšak to, čo sa zdá byť výhodnejšie ešte neznamená, že bude aj kvalitnejšie. Pri svetlovodoch to platí dvojnásobne. Podľa, ktorých kritérií by ste sa mali naozaj rozhodovať? K výberu svetlovodu pristupujte ako k výberu auta Najradšej by sme si kúpili to najlepšie vyzerajúce, silné a cenovo dostupné auto. Ale vždy porovnávame viaceré značky a kladieme si dôležité otázky: Aké motory majú autá? Aké sú renomé značiek? Aké záruky a výbavu poskytujú? Svetlovody majú podobne ako autá rôznych výrobcov a podobné rozmery. Líšia sa v použitých materiáloch, zárukách, kvalite a aj cene. Ich čas používania je však oproti autu výrazne dlhší. Kým auto meníme približne každých 5 rokov, od svetlovodu očakávame, že na streche vydrží 20 rokov. Preto nie je správne, ak sa zákazníci pri rozhodovaní o type svetlovodu riadia iba cenou. Na čo sa pýtať pri výbere svetlovodu? „Cena vašich výrobkov nie je najnižšia. Sú tu poľské produkty aj zvučné značky, ktoré stoja menej a vedú rovnaké svetlo ako SUNWAY. Pre mňa je ale rozhodujúca cena,“ povedal mi raz jeden zákazník. Chápem, že cena zaváži najviac. Avšak pri výbere svetlovodov sa pýtajte hlavne na: Parametre výrobku. Tepelné vlastnosti svetlovodu. Produkty sa výrazne líšia práve v parametroch a preto aj ceny sú nižšie a vyššie. Veď aj pri kúpe auta musíme počítať s príplatkami za výbavu. Preto sa pri výbere svetlovodu spýtajte: Akú pridanú hodnotu nám produkt za danú cenu ponúkne? To vám pomôže vybrať si správny svetlovod. Chcem cenovú ponuku The post Môže mať svetlovod pridanú hodnotu? appeared first on sunway.sk.
The post Svetlovod alebo svetlík? Aké sú rozdiely? appeared first on sunway.sk.
prejsť na článokNajčastejšou otázkou pri inštalácii svetlovodov donedávna bolo: Bude daný priestor dostatočne presvietený? V súčasnosti však výrobcovia čelia vážnejšej výzve a to, ako svetlovod čo najoptimálnejšie prispôsobiť nízkoenergetickým domom. Okrem svietivosti a
prejsť na článokNové technológie majú veľký potenciál na zvýšenie výkonu. Ľudia srozhodovacími právomocami voblasti procurementu sa však pýtajú, aký nástroj potrebujú, aby svojím spoločnostiam priniesli skutočnú pridanú hodnotu. McKinsey nám pomáha rozlíšiť medzi vytvára
Mnoho spoločností v súčasnosti začalo digitalizovať a automatizovať svoje procesy. Vhodným kandidátom na začatie tohto prístupu sú procesy obstarávania, ktoré sú obzvlášť časovo náročné, opakujúce sa a nemajú skutočnú pridanú hodnotu. Source
Vlastníci nehnuteľností často hľadajú spôsoby, ako zvýšiť hodnotu svojho majetku a zároveň zlepšiť kvalitu svojho bývania. Ak patríte medzi nich, máme pre vás niekoľko užitočných tipov, ako zvýšiť hodnotu vašej nehnuteľnosti. Modernizujte a zrekonštru
prejsť na článok