Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine Notino je rýchlo rastúca dynamická firma, ktorá naberá 20 až 30 ľudí mesačne. Ako sa im páči náborový proces a skúšobná doba od nich zisťuje Arnold od apríla tohto roku. Návratnosť odpovedí je vysoká. Vďaka tomu v brnenskej firme napríklad zistili, že sa im podarilo pekne nastaviť najmä prvý deň, ktorý nováčikovia absolvujú, ale aj že niektorým zamestnancom nebol dostatočne vysvetlený adaptačný plán. Celkom tri kolá prieskumu čakajú nových zamestnancov internetovej parfumérie, ktorá pôsobí už v 28 európskych krajinách. Arnold hovorí s tými, ktorí nastupujú na kancelárske pozície na centrálu, do call centra alebo ako store manažéri. V prvom kole sa Arnold pýta nielen na to, ako nováčikovia hodnotia náborový proces, ale zhruba aj prvý týždeň v novej práci. Asi o šesť týždňov dostanú sadu otázok zisťujúcich ako sa im spolupracuje s tímom, komunikuje s nadriadeným alebo nakoľko sa cítia zaučení. Na konci skúšobnej doby majú možnosť vyjadriť sa k celej trojmesačnej adaptácii. „Asi tri dni po nástupe odo mňa dostanú email, v ktorom im vysvetlím, čo Arnold je, prečo sa s nimi bude baviť alebo kam pôjdu výsledky. O ďalších pár dní absolvujú prvý chat,“ Tereza Voháňková, HR marketing specialist Kúzlo prvého dňa „Kolegov i mňa teší, že v prvom kole prieskumu je hodnotenie nováčikov pozitívne. Predovšetkým sa im páči prvý deň, ktorého súčasťou je okrem úvodnej prezentácie o firme aj tour po kanceláriách, zoznamovanie s ostatnými kolegami formou hry alebo spoločný obed,“ vysvetľuje HR marketingová špecialistka. Priznáva ale, že v ďalších kolách prieskumu sa objavujú aj mierne nespokojnosti novonastupujúcich. Týkajú sa napríklad vysokého pracovného tempa, čo je podľa Terezy Voháňkovej dané povahou podnikania v dynamickej oblasti e-komercie. Zatiaľ čo s týmto faktorom sa dá niečo robiť len ťažko, ďalšie zo zistení išlo napraviť pomerne ľahko. Niektorí nováčikovia sa v apríli, keď prieskum začal, sťažovali, že im nebol dostatočne vysvetlený adaptačný plán. To už sa na základe výsledkov práve z Arnolda neskôr nestávalo. Na názory zistené od nových zamestnancov môžu reagovať aj vedúci jednotlivých oddelení. Výsledky prieskumu dostávajú od HR marketingovej špecialistky s odporúčaním, na čo je dobré sa zamerať. Prečo Arnold? Využívať Arnolda sa v Notine rozhodli, pretože chceli spokojnosť s adaptačným a čiastočne aj náborovým procesom plošne zmapovať a získať kvantifikovateľný prehľad. Príjemne ich prekvapila návratnosť odpovedí, ktorá sa v prvom kole pohybuje okolo 80 až 90 %, v ďalších dvoch o niečo klesá, ale nikdy pod 60 %. Okrem toho však využívajú v Notine aj bežné 1: 1 rozhovory s nováčikmi. „Prieskum formou chatbota je osobnejší a dobre sa s ním respondentom pracuje. Horšie sa však pracuje nám s výsledkami, reporty nie sú príliš prehľadné, najmä pre tých, ktorým ich ako administrátor posielam. Celkovo je ale Arnold skvelý nástroj,“ uzatvára Tereza Voháňková. Zdieľať článok Linkedin Facebook Podobné články Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Každá firma je predovšetkým o ľuďoch. A aby boli vo firme spokojní Prejsť na článok Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa Prejsť na článok Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom Prejsť na článok Základné predstavenie a funkcie Arnolda Základné predstavenie a funkcie Arnolda Myšlienka konverzačného robota Arnolda sa zrodila v roku 2017 na základe rozsiahleho výskumu, v ktorom sme si predsavzali zistiť, čo Prejsť na článok Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Z našich konverzácií s klientmi tento bod dlhodobo vychádza ako najväčšia bolesť firemných prieskumov. Prejsť na článok Ako vytvárať skvelé prieskumy Ako vytvárať skvelé prieskumy Vytvoriť skvelý zamestnanecký prieskum nie je vôbec ľahké. Každá organizácia je iná a každá potrebuje iný prístup. V tomto článku sme Prejsť na článok Vyskúšať zdarma The post Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine appeared first on Arnold Robot.
V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou Vo firme Tipsport používajú Arnolda už tri roky. Počas tejto doby so zamestnancami centrály, ktorých je cez 700, riešil množstvo tém: od spokojnosti, cez vzd
prejsť na článokNa základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli Ako novo usporiadať kancelárie alebo ako spolu „hovoriť“ na diaľku. Nielen to zisťoval Arnold v spoločnosti Scio. Ar
prejsť na článokPomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom v rámci zamestnaneckých prieskumov.
prejsť na článokKlíčové události • ČR: Ze šetření úvěrových podmínek mezi bankami vyplývá, že se v 1. čtvrtletí letošního roku úvěrové standardy plošně nezměnily. • Polsko: Spotřebitelské ceny po zpřesnění v březnu vzrostly o 0,3 % m/m a 1,7 % r/r. • USA: Index výrobní a
prejsť na článokRadi by sme Arnolda využívali i naďalej, priestor pre neho vidím najmä v onboardingu a v outplacemente Zjednotiť náborový proces môže byť niekedy dosť problematické. Najmä pokiaľ sa odohráva v mnohých rôznych pobočkách a náb
prejsť na článok