We (EMERGE) have two leitmotivs, the first, more broader one is YOU NEVER KNOW UNTIL YOU TRY and more concrete, focused, “Discover New Destinations”, which we often use with the PR materials linked to our priority destination which is, indeed, region of Central (sometimes called Eastern) Europe. Where does Central Europe start and end? Where does start and end our prejudices? At the beginning of this year we have intentionally participated in three events connected with Central? Eastern? Balkan? Baltic? locations. I tell you, it was delighting. Conventa 2018 in Ljubljana, Slovenia, Convene 2018 in Vilnius, Lithuania, and finally, MCE Central & Eastern Europe – Zagreb, Croatia Though different formats, all of them have been produced in so called (to be prudent) “New Europe”. We (from Central Europe) have learned new things, including destinations of fascinating beauty; atop some interesting marketing strategies. Now we have to build/complete new cooperation and products achieved. YOU NEVER KNOW UNTIL YOU TRY.
Od budúceho roka už nebude potrebné brať si so sebou do zahraničia tlačenú zelenú kartu, ale postačí jej elektronická verzia uložená v mobilnom telefóne. Rozhodla o tom v januári európska Rada kancelárií COB. Povinnosť akceptovať elektronickú zelenú kartu
Nadnárodná spoločnosť FCC Environment pôsobiaca v oblasti odpadového hospodárstva v strednej a východnej Európe je naším klientom už dlhé roky.
prejsť na článokUprostred škandinávskej prírody, pozdĺž ramena najväčšieho nórskeho fjordu Sognefjord a zároveň neďaleko najväčšieho pevninského ľadovca v Európe Jostedalsbreen, leží, obkolesené strmými kopcami, nenápadné mestečko Fjærland. Obec, ktorá nemá ani 300 obyva
prejsť na článokFirma Prosperplast patrí v Poľsku i Európe k popredným výrobcom umelohmotných produktov pre dom a záhradu. Svoju výrobu sústreďuje najmä na kvetináče, kompostéry, palisády, kanvy, lopaty, boxy na náradie a v neposlednom rade na výrobky pre deti (sánky, bo
prejsť na článokIn 2016, the European e-commerce revenues rose to 530 billion euros according to the most recent report of Ecommerce Europe. This means a whopping 15% growth compared to the previous year, but Hungary is running ahead of Europe in this matter. eNET Intern
prejsť na článok