Nové zmeny vo formátoch Facebook ads pre mobily. Platné už od Augusta!

A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v popise. Kam až toto skracovanie povedie? Nechajme sa prekvapiť. Celú novinku si môžete prezrieť tu. 

prejsť na článok

Revízia normy ISO 14001 pridáva opatrenia týkajúce sa zmeny klímy:

Nové požiadavky od roku 2024 V roku 2024 ISO a IAF oznámili, že do normy ISO 14001 budú pridané opatrenia týkajúce sa zmeny klímy. Tieto zmeny zahŕňajú posúdenie vplyvu zmeny klímy na organizácie a požiadavky na príslušné zainteresované strany. Cieľom je

prejsť na článok

Facebook

Všetkým fanúšikom Facebooku oznamujeme, že aktuálne informácie o nás môžete pozerať a zdieľať aj na FB pod názvom Duo FUN. Odkaz: www.facebook.com/DuoFUNna1/?fref=ts

prejsť na článok

Ako spravovať firemný Facebook a Instagram čo najefektívnejšie

Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník

prejsť na článok

Reklama na Google Ads alebo Facebook Ads?

Je lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma

prejsť na článok

Facebook Downvote Button: Nové kladivo na hate a fake news komentáre?

Facebook rozširuje dostupnosť down-/up-vote tlačidla. To dáva komunite možnosť určovať poradie komentárov pod príspevkami a tým odhaľovať fake news. Facebook vo februári s vybranými používateľmi začal testovať možnosť hlasovať za alebo proti komentárom po

prejsť na článok