A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v popise. Kam až toto skracovanie povedie? Nechajme sa prekvapiť. Celú novinku si môžete prezrieť tu.
Nové požiadavky od roku 2024 V roku 2024 ISO a IAF oznámili, že do normy ISO 14001 budú pridané opatrenia týkajúce sa zmeny klímy. Tieto zmeny zahŕňajú posúdenie vplyvu zmeny klímy na organizácie a požiadavky na príslušné zainteresované strany. Cieľom je
prejsť na článokVšetkým fanúšikom Facebooku oznamujeme, že aktuálne informácie o nás môžete pozerať a zdieľať aj na FB pod názvom Duo FUN. Odkaz: www.facebook.com/DuoFUNna1/?fref=ts
Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článokFacebook rozširuje dostupnosť down-/up-vote tlačidla. To dáva komunite možnosť určovať poradie komentárov pod príspevkami a tým odhaľovať fake news. Facebook vo februári s vybranými používateľmi začal testovať možnosť hlasovať za alebo proti komentárom po
prejsť na článok