Za účelom zvýšenia kvality služieb sme zostavili prehľadný sumárny report vyjadrujúci stav spravovaného IT systému a spokojnosť používateľov s IT servisom (hodnotenia k riešeným požiadavkám). Tento report slúži na objektívne interné hodnotenie pracovníka, ktorý sa stará o Vašu sieť a počítače a ako podklad pri stretnutiach so zákazníkom k vzájomnej transparentnej informovanosti. Naša spoločnosť sa v každej situácii drží kréda pravdivo informovať. Len priamo podané informácie vedú k dlhodobo udržateľnému obchodnému vzťahu. Obsahom reportu sú graficky zobrazené historické dáta: k sledovaným online kritickým službám, z ktorých je možno jednoducho usúdiť rýchlosť reakcie k stavom zálohovaní serverov aj vybraných pracovných staníc k stavom základných prevádzkových parametrov ako je antivír, aktualizácia OS k stavom testov prispôsobených vášmu IT prostrediu prehľad o riešených požiadavkách ich celkový počet, koľko z nich bolo zrealizovaných po termíne, priemerné doby meškania počty požiadaviek a priemerná známka (podobne ako v škole) vyjadrujúca spokojnosť s vyriešením problému. Príklad sumárneho reportu si pozriete tu. Pri stretnutiach vám predložíme tiež konfiguračné zostavy zálohovania, zostavy počítačov, serverov a inej techniky (ktorá je predmetom správy), aktuálne otvorené požiadavky, podľa ktorých vieme rýchlo a zrozumiteľne zhrnúť problematické miesta a následne navrhnúť riešenia. The post Nový report z IT servisu – transparentnosť pre udržanie kvality služieb appeared first on SEAL IT.
We have updated our CMRT Report Gathering supplier data on conflict minerals. PCB Connect has performed its due diligence activities internally and in our supply chain to comply with the law. This report is updated monthly to ensure that no smelter is re
prejsť na článokThe Commodity Report provides a detailed analysis of the current PCB sector, which will be valuable information for your business and an insightful summary of the industry. Sign up to receive your monthly copy now The post Did you know PCB Connect rele
prejsť na článokProsíme Vás o vyplnenie formuláru na servis. V prípade, že máte problém so zobrazením formuláru kliknite sem The post Objednávka servisu first appeared on Standberg.
prejsť na článokPozícia je vhodná pre manažéra servisu (obdobnej techniky alebo aj automobilov) alebo manažéra veľkého zákazníckeho oddelenia s technickým zameraním, prípadne servisného technika s ambíciou aj schopnosťami posunúť sa v kariére.
prejsť na článok▪ Pozícia je vhodná pre človeka, ktorý sa chce venovať zákazníckemu servisu oblasti realít v Trnave, s veľmi dobrými komunikačnými a organizačnými schopnosťami a tiež technickým myslením. Je to tiež možnosť pracovať pre serióznu zahraničnú investičnú a de
prejsť na článok