V predchádzajúcom článku sme si priblížili, prečo je dôležitý realitný marketing a na čo slúži. V skratke si zopakujme, čo je cieľom realitného marketingu. Okrem toho, aby nehnuteľnosť zviditeľnil a priblížil trhu, jeho hlavnou úlohou je osloviť cieľovú skupinu záujemcov a prilákať ju na osobnú obhliadku nehnuteľnosti. Pokiaľ je realitný marketing prevedený správne, záujemca disponuje všetkými dôležitými informáciami ešte pred obhliadkou a v ideálnom prípade je samotná obhliadka už len akousi formálnou záležitosťou, kedy sa záujemca definitívne utvrdí v nákupnom rozhodnutí. Kvalita realitného makléra nespočíva v množstve obhliadok, práve naopak. Čím lepší realitný maklér, tým menej obhliadok. Kvalitne spracovanou prezentáciou maklér eliminuje realitných turistov a na obhliadku sa dostávajú len skutoční záujemcovia. Zníženie počtu nezmyselných obhliadok dobrou prezentáciou šetrí množstvo času všetkým zúčastneným stranám. Dobrý maklér, ktorý dbá na kvalitnú prípravu by mal nehnuteľnosť predať maximálne na piatej obhliadke. Ten, ktorý potrebu realitného marketingu podcení, môže absolvovať aj niekoľko desiatok obhliadok, no bezúspešne. To sú hodiny a hodiny premrhané zbytočnými otázkami, ktorým sa dalo predísť svedomito spracovaným inzerátom a kvalitnou fotogalériou, zobrazujúcou skutkový stav ponúkanej nehnuteľnosti. Úlohou šikovného realitného makléra je viesť celú obhliadku od začiatku až do konca vo vecnom a pozitívnom duchu. Do veľkej miery úspech obhliadky závisí na predajných argumentoch, v ktorých by mal maklér vyzdvihnúť pozitívne vlastnosti nehnuteľnosti a zároveň vedieť reagovať na tie negatívne. Určite maklér nesmie záujemcu klamať, alebo zavádzať. Je dobré, keď sa obhliadky zúčastní aj majiteľ nehnuteľnosti, pretože maklér nepozná odpovede na všetky otázky, ako napríklad akí sú susedia, prípadne či je v noci v okolí hluk a podobne. Zároveň prítomnosť majiteľa pôsobí na záujemcu upokojujúco a dôveryhodne. Pokiaľ záujemcu obhliadka ponúkanej nehnuteľnosti a predajné argumenty makléra presvedčia a rozhodne sa ju kúpiť, prichádza na rad najdôležitejší, a to právny servis o ktorom si povieme nabudúce.The post OBHLIADKA NEHNUTEĽNOSTI first appeared on KvalitneNehnutelnosti.sk.
Katastrálne pojmy, odborné výrazy a cudzie slová z geodézie a katastra nehnuteľností. Obsah slovníka pojmov katastra nehnuteľností Autorizovaný geodet, kartograf Evidenčný list Geometrický plán Hranica pozemku Identifikácia parciel Intabulačný princíp K
prejsť na článokKeďže ešte netušíte, čo vás čaká, súhlasíte s nádejou, že čím viac realitiek bude vašu nehnuteľnosť ponúkať, tým skôr sa predá. Stiahnu vaše fotky, skopírujú a jemne doplnia váš text a kúpnu cenu navýšia o svoju províziu. Takto to spraví niekoľko realitný
prejsť na článokFotovoltika potrebuje dostatok miesta na streche. Riešenie pre klienta z Oravského Bieleho Potoka s výkonom 4,30 kWp má 10 fotovoltických panelov LONGi, ktoré potrebujú minimálne 22 m2 súvislej plochy šikmej strechy. Odborná obhliadka nám ukázala, že tien
prejsť na článokInflácia, ako merateľný nárast úrovne všeobecných cien tovarov a služieb v ekonomike, má výrazný vplyv na rôzne aspekty života a hospodárstva. Jedným z nich je aj trh s nehnuteľnosťami. Ako inflačné tlaky môžu ovplyvniť tento dôležitý sektor? Príspevok In
prejsť na článokOd 1.10.2013 bola zrušená Správa katastra Košice a jej kompetencie prevzal Okresný úrad Košice, katastrálny odbor. Južná trieda č. 82, 040 17 Košice Tel.: 055 281 8033 Fax: 055 729 7626 E-mail: [email protected] (kataster nehnuteľností Košice) Úradné hod
prejsť na článok