Office manažérka Zuzka nastúpila do msg life Slovakia, aby priamo podporila projektových a programových manažérov. Hľadala prácu, ktorá ju bude dlhodobo napĺňať a rozhodla sa, že svoje skúsenosti využije práve u nás. Zaujíma ťa, ako vyzerá bežný deň na pozícií v PMO a aké vlastnosti by mal mať úspešný uchádzač? Zuzka pre teba pripravila malý ťahák, ktorý ti pomôže na ceste za vysnívanou prácou. Ako dlho pôsobíš v msg life Slovakia? „V msg life Slovakia pôsobím od marca 2020. Na akú pozíciu si nastúpila? „Nastúpila som na pozíciu Office manager projektového riadenia. Ako si sa dostala k projektovému manažmentu? „Hľadala som prácu, ktorá by ma dlhodobo napĺňala, mohla by som v nej profesionálne rásť, zlepšovať svoje PC zručnosti a jazykové kompetencie. Čo ťa zaujalo na práci v msg life Slovakia? Prečo si si vybrala práve nás? „Ako prvé ma zaujala pracovná ponuka, ktorá sa mi zdala náročná a váhala som, či sa prihlásiť alebo nie. Zobrala som to ako výzvu, bojovala o miesto a dnes som šťastná, že mi to vyšlo. Teraz chápem, prečo som absolvovala niekoľko kôl pohovorov. Prečo som si vybrala msg life Slovakia? Vedela som, že danú prácu chcem a mala som dobrý pocit z ľudí, ktorí so mnou viedli prijímací pohovor, ako aj z celkovej atmosféry. Veľmi milo ma prekvapil osobný prístup a záujem zo strany budúceho zamestnávateľa. Vážila som si a doteraz si vážim jeho nasadenie a prístup k zamestnancom. msg life Slovakia navyše ponúka ako jedna z mála firiem širokú škálu benefitov. Je to aj baby/family-friendly spoločnosť, takže dokážem skĺbiť pracovné povinnosti s rodinnými a súkromnými radosťami. Office manažérka projektového riadenia hovorí: V msg life slovakia môžem skĺbiť pracovné povinnosti a súkromné radosti. V čom sa práca u nás líši od predchádzajúcich pracovných skúseností? „Pracovnými podmienkami, atmosférou v kolektíve, firemnou filozofiou a hodnotou človeka. V msg life Slovakia som človek a nie číslo. Ako vyzerá tvoj bežný pracovný deň? „Priznám sa, že som nezažila dva rovnaké pracovné dni za sebou. Každý deň je iný a prináša so sebou množstvo výziev, a to je dobre. Inak by som sa nudila. Každé ráno aj počas dňa si však spravím kávičku a snažím sa socializovať s kolegami, ak to pracovné povinnosti dovolia. Táto činnosť mi chýbala aj na home-office. V podstate celý deň riešim agendu, úlohy a požiadavky, ktoré sú buď pravidelné, ale aj také, ktoré sa vzťahujú na konkrétne meetingy v danom dni. Na čom pracuješ? „Momentálne pracujem na viacerých projektoch. Dvoch zákazníckych a jednom internom. Je ťažké opísať pozíciu office manažérky projektového riadenia, pretože máme veľmi široké portfólio činností. Záleží na tom, ako dlho je človek na tejto pozícii a potrebuje čas, aby nazbieral potrebné skúsenosti a vedomosti z našej brandže. Starám sa, aby bol na projektoch prehľad z pohľadu kontrolingových, organizačných a finančných vecí. A pod túto charakteristiku sa zmestí skutočne veľa činností. Office manažérka projektového riadenia je súčasťou projektového manažmentu, priamo sa podieľa na jeho činnostiach a podporuje projektového a programového manažéra v rámci jeho projektu. Aké projekty máš aktuálne pod palcom? „Signal Iduna a VHV. S kým všetkým komunikuješ a riešiš prípadné problémy? „Komunikujem s mojimi projektovými a programovými manažérmi ale tiež s kolegami, ktorí na projekte spolupracujú. Zuzka komunikuje s projektovými a programovými manažérmi, aj s ďalšími kolegami. Aké programy využívaš pri práci? „Pracujem s MS Office, väčšinu času, 99,9 %, pracujem s Excelom. V rámci tímu využívame aj OneNote a samozrejme PowerPoint. Pre komunikáciu a prezentovanie StarLeaf, Unify, Fastwiever. Pracujem aj s ERP, JIRA a CRP. Aké zručnosti/vedomosti sú dôležité pre tvoju pracovnú pozíciu? „Dobré komunikačné schopnosti, jazyková zdatnosť, kľúčové je ovládať Excel na pokročilej úrovni. Kto nie je tabuľkový typ a neznáša Excel, bude nešťastný. Potrebná je aj vnútorná motivácia, chuť učiť sa novým veciam, pokoj, dôslednosť, zodpovednosť, vedieť si určiť priority, správne rozložiť čas a energiu na úlohy. Čo máš na svojej práci najradšej? „Zdokonaľujem sa v cudzích jazykoch a v práci s programami, zvlášť s Excelom. Vidím na sebe veľký progres v porovnaní s mojimi vedomosťami, keď som nastúpila do práce. Nevýhodou je časová náročnosť. Akí sú tvoji kolegovia? „Moji kolegovia sú naozaj super. Sú priateľskí, veselí a vždy pomôžu. Môžem sa na nich spoľahnúť. Priateľskí kolegovia vytvárajú príjemnú pracovnú atmosféru. Aké vlastnosti by mal mať tvoj nový kolega, aby zapadol do kolektívu? „Jednoznačne by mal mať zmysel pre humor a dávku entuziazmu. 3 slová, ktoré ti napadnú, keď sa povie msg life Slovakia? „Istota, stabilita, progress, tvorivá priateľská klíma. (6 slov, nevadí?) :)The post Office manažérka projektového riadenia Zuzka ti prezradí, aká je jej náplň práce first appeared on msg life Slovakia.
Práca z domu počas pandémie je pre pracujúce mamy detí v predškolskom a školskom veku náročná úloha. Kolegyne z msg life Slovakia sa podelili o skúsenosti, ako si nastaviť time management a zvládnuť prácu na home office aj s deťmi.Mať uprataný byt, navare
prejsť na článokPrečítaj si, aké výzvy nám prinieslo leto 2021 a aké zmeny sa udiali v msg life Slovakia.V lete býva u nás zvyčajne rušno, no toto leto bolo iné. Kvôli pandémii sme stále pokračovali v práci z domu a stretávali sme sa len príležitostne. Mnohé veci sa za t
prejsť na článokThe Office of ADL residing at Metodova street 7 in Bratislava manages and covers all ADL activities directed towards institutions, the media and the public.
prejsť na článokPráca na diaľku nie je v súčasnej dobe ničím nezvyčajným. Riziko šírenia vírusu je naďalej veľké.Práca home office nie je v súčasnej dobe ničím nezvyčajným. Riziko šírenia vírusu je naďalej veľké a zdravie našich kolegov, ako aj ich rodín je pre nás na pr
prejsť na článokRaňajky v office, MDD, darovanie krvi a teambuildingy. Jar bola v msg life Slovakia naozaj pestrá. Spolu so zlepšením pandemickej situácie sa mení aj náš režim. Kolegovia majú naďalej možnosť pracovať z domu, pri príležitosti spoločných obedov či raňajok
prejsť na článok