Podlahové značenie: Prečo je tak dôležité a aké prináša benefity?

Počuli ste už niekedy o podlahovom značení? V súčasnej dobe sa totiž o ňom nehovorí tak často, ako by sa možno malo. Práve preto vám chceme priblížiť, aké benefity táto služba vôbec prináša a prečo sa ju oplatí zarezervovať. V súčasnej dobe sa služby súvisiace s podlahovým značením realizujú hlavne vo väčších priemyselných podnikoch, prípadne obchodných reťazcoch. Podlahové značenie má obrovský význam vo viacerých smeroch. Nejde totiž len o estetickú funkciu a stránku dizajnu, ale najmä sa prihliada na tie praktické vlastnosti podlahového značenia, ktorých teda rozhodne nie je málo. Zvýšenie bezpečnosti Čo sa týka značenia podláh, význam má najmä v bezpečnosti. Celý proces spočíva v tom, že sa na podlahu lepia špeciálne pásky, prípadne znaky. Tie majú význam v tom, že zabraňujú pošmyknutiu zamestnancov a zákazníkov. Zároveň však poukazujú na rôzne smery, jednotlivé pracoviská alebo miesta, ktoré slúžia na uloženie paliet a tovaru. Pásky tiež poukazujú na smer k únikovému východu alebo k hasiacemu prístroju, v prípade, že by začalo náhodou horieť. Vo veľkých podnikoch sa totiž vyzná oveľa ťažšie a v prípade neočakávanej situácie je to o to horšie. Estetická funkcia Áno, je pravdou, že značenie podláh má aj svoju estetickú funkciu a pridáva na dizajne. Jednotlivé pásky sú totiž v rôznych farbách a je len na vás, aké si vyberiete do vášho podniku. Odporúčame však vyberať podľa kľúčových farieb vašej firmy. Ak také nemáte, nevadí, v ponuke sú aj neutrálne farby, ktorými nič nepokazíte. Nezabúdajte však na to, že na značenie podláh budete potrebovať spoľahlivého partnera. Odporúčame spoločnosť Jaclean, ktorá sa venuje značeniu podláh viac ako 16 rokov. Vyniká tiež profesionálnym prístupom a kvalifikovanými zamestnancami. Príspevok Podlahové značenie: Prečo je tak dôležité a aké prináša benefity? je zobrazený ako prvý na Buďme úspešní.

prejsť na článok

Prečo by aj vaša spoločnosť mala využívať retenčné programy?

Štatistiky sú neúprosné. Priemerná spoločnosť ročne príde o 5 – 15 % existujúcich zákazníkov, pričom tieto čísla z roka na rok narastajú. Dôvod? Neustále rastúca konkurencia, ktorá klientom častokrát ponúkne výhodnejšie riešenie. Ako v tomto smere pomôže

prejsť na článok

Telemarketing nie je mŕtvy! Pozrite sa, prečo stojí za vyskúšanie aj dnes

Hoci doba internetu do značnej miery zmenila spôsoby propagácie produktov a služieb, klasické telefonovanie nepatrí do „starého železa“. Práve naopak, potvrdzujú to aj naše skúsenosti. Prečo by ste nemali podceňovať aktívny telemarketing, v čom spočíva a

prejsť na článok

Čo je CSRD a prečo je dôležité pre ESG?

CSRD, Corporate Sustainability Directive, je európska smernica, ktorá nahradí smernicu o nefinančnom reportingu (NFRD) 2014/95/EÚ. CSRD bude v oveľa širšom meradle zahŕňať otázky udržateľnosti. Týka sa nielen tzv. PIE, tj spoločností verejného záujmu, ale

prejsť na článok

Prečo si ochrániť svoju značku? vol. 2 :)

Prečo riešiť značku so známkovým zástupcom už v procese jej tvorby? Ako neprísť o množstvo peňazí investovaných do tvorby značky? The post Prečo si ochrániť svoju značku? vol. 2 :) appeared first on ochransiznacku.sk.

prejsť na článok

Prečo je dobré cvičiť Fitbox?

Fitbox je forma cvičenia, ktorá kombinuje prvky boxu a fitness, a má mnoho výhod pre vaše zdravie a pohodu. Niektoré z hlavných dôvodov, prečo je dobré cvičiť Fitbox, sú: Celkovo je Fitbox dobrý spôsob, ako zlepšiť svoju fyzickú kondíciu a pohodu, a môže

prejsť na článok