Prvé online poistenie prišlo na Slovenský trh v roku 2007, bolo povinné zmluvné poistenie. O rok na to bolo online cestovné poistenie. Slovenský trh online poistenia sa pohol a dnes žne úspechy u klientov. „Byť jednotkou v online poistení na trhu chce byť každy“. Výhody online poistenia šetrí čas a peniaze Položte si jednú ľahkú otázku: koľko času strávite nájdením výhodného alebo najlacnejšieho PZP? Poukazujeme na PZP, lebo je to najčastejšie skloňované poistenie a súčasne asi aj najviac dojednávanie poistenie na trhu, lebo je POVINNÉ. Niektorí z Vás sa zamyslia a ich odpoveďou je okamžite Ja mám svojho poradcu. Vezmeme teda do úvahy 3 modelové príklady: Klient bez poradcu strávi hľadaním PZP aj jeden celý deň, pričom popredné poisťovne nájde skoro už aj na dedine. Prihliadnúc na skutočnosť, že celý deň musí cestovať (svojim autom, hromadnou dopravou, parkovanie .. ), absolvovať niekoľko minútové rozhovory, prekladať doklady. Všetky informácie, či už z prvého alebo posledného sedenia su musí niekde zapísať, prípadne poisťovák mu ich vytlačené odovzdá. Otázka sa kladie, ktorá z predložených ponúk je naozaj vhodná? Opýta sa klient, posledné, alebo tá prvá , druhá .. ? Na trhu máme hromadku poisťovní, ktoré ponúkaju množstvo produktov, osobne klient laik prípadne googlom študovaný nemá šancu za tento jeden deň získať, roztriediť a analyzovať údaje od 6 poisťovní. Klient s poradcom stávi hľadaním PZP čas za ktorý dokáže napísať údaje o vozidle (o osobe poradca údaje už má), prípadne poslať fotku alebo sken dokladov emailom. Poradca zadané údaje rozanalyzuje v kalkulačke, pošle klientovi, ktorý sa následne rozhodne, ktorú variantu poistenia si z predloženej ponuky poistenia auta vyberie. Naozaj zabehnutý poradca to tak spraví, čo ale ak natrafíte na spolužiaka lektora ktorý musí plniť plány . Určite Vás pozve na kávu aby Vám vysvetlil ako máte narábať s financiami Klient uzatvára PZP online. Vo formuári na webe si vyberie produkt PZP, zadá potrebné údaje o vozidle (doporučujeme zadávať manuálne, nakoľko databázové aplikácie údajov podľa ŠPZ alebo VIN sú niekedy nepresné), o osobne držiteľa vozidla. Po potvrdení dôjde k zobrezeniu ponuky poistení, kde má klient na výber množstvo alternatív s pekným kgafickým popisom služieb, zvýraznením Na čo dať pozor a čo je výhodou, po výbere ponuky a potvrdení klient zadá už iba doplňujúce údaje pre zasielanie korešpondencie a údaje o vozidle. Zadané údaje potvrdí a po 4. krokoch ktoré trvaju menej ako 5 minút má klient k dispozícií Jednoducho a Pohodlne uzatvorené poistenie. 5. krokom je už iba úhrada poistného priamo na účet poisťovne. Poisťujte PZP online. Porovnanie a uzatvorenie PZP Vám uľahči situáciu pri rozhodovaní, ktorú ponuku uprednostniť. Či už pre Vás rozhoduje cena alebo kvalita, online (cez internet) to je vždy lacnejšie. Neobávajte sa: pri online poistení PZP odpovedáte na pár otázok, aby ste si porovnali ceny v popredných poisťovniach na Slovensku. SPOČÍTAŤ CENU The post Poisťujte sa online je to lacnejšie appeared first on AVAM.SK.
ONLINE TERAPIA poradenstvo a konzultácie Milí klienti, naše ambulantné zariadenie poskytuje psychologické služby Online terapie, poradenstva a konzultácií. Spôsob online spojenia: Skype Objednávky: Kontaktujete nás e- mailom [email protected]
prejsť na článokSo spustením online marketingu prišlo aj nekonečné množstvo možností, o ktorých sa dalo kedysi len snívať. Ba ani to. Málokto si vedel predstaviť, že by raz mohla reklama fungovať tak dokonale, ako funguje online marketing. Reklamu sme poznali najmä z tel
prejsť na článokPozícia je vhodná pre skúsenejšieho online špecialistu, ktorý má skúsenosti s kompletným managementom online display a video kampaní a ktorý sa chce posunúť do úspešnej medzinárodnej mediálnej agentúry.
prejsť na článokPri krytí rizika zodpovednosti za škody, ktoré spôsobíte napríklad inému účastnikovi cestnej premávky prevádzkou vášho automobilu, vám pomôže povinné zmluvné poistenie. U nás si môžete uzatvoriť povinné zmluvné poistenie aj online z pohodlia vášho domova.
Pozícia je vhodná pre skúsenejšieho online špecialistu v oblasti digitálnych médií, ktorý má skúsenosti s kompletným manažmentom online reklamných kampaní (najmä po technickej stránke) a pre ktorého je zaujímavý posun do väčšej medzinárodnej mediálnej age
prejsť na článok