Poškodenie piestu a jeho príčiny Zadretie alebo poškodenie piestu? Čo bolo príčinou škody? Pomôžeme vám správne diagnostikovať poškodenie v dielni a vyhnúť sa ďalším nákladným škodám. Poškodenie hláv piestov Zadretie spôsobené prehriatím (hlavne na hlave piestu) Prehrievanie v dôsledku porúch spaľovania Ohnutá/upchatá tryska na rozprašovanie oleja Inštalácia nesprávnych piestov Porucha v chladiacom systéme Zúženie vôle v hornej oblasti valca Stopy po bití Príliš veľký výstupok piestu Nadmerné zbrúsenie s hlavy Nesprávne uloženie ventilu Nesprávne tesnenie hlavy Karbónové usadeniny na hlave piestu Príliš malá vôľa ventilov Nesprávne časovanie ventilov v dôsledku nesprávneho nastavenia alebo nesprávneho nastavenia ozubených remeňov Pretavenie a topenie Chybné mazacie trysky na rozprašovanie oleja Nesprávna injekčná dávka Nesprávne načasovanie vstrekovania Nedostatočné tesnenie Oneskorenie zapaľovania Vibrácie vstrekovacích potrubí Praskliny na dne a hlave Chybný alebo nesprávny vstrekovač Nesprávne načasovanie vstrekovania Nesprávna injekčná dávka Nedostatočná kompresia Nedostatočné chladenie piestu Nesprávny piest s nesprávnym tvarom hlavy Zvýšenie výkonu (napr. takzvaným Chip Tuningom) POŠKODENIE PIESTNEHO KRÚŽKU Poškodenie materiálu v oblasti prstenca Chyby pri montáži piestu Zaplavenie palivom Silné axiálne opotrebovanie piestneho krúžku Piestne krúžky máju veľkú vôľu Radiálne opotrebovanie v dôsledku zaplavenia paliva Nezrovnalosti pri príprave zmesi Poruchy horenia Nedostatočný kompresný tlak Nesprávne vyčnievanie piestu Axiálne opotrebovanie v dôsledku znečistenia Abrazívne častice nečistôt v dôsledku nedostatočnej kvality filtrácie Častice nečistôt, ktoré neboli dôkladne odstránené počas generálnej opravy motora (úlomky, trecí materiál) Abrazívne častice vznikajúce pri zábehu Poškodenie plášťa piestu Asymetrická dráha piestu Ojnica ohnutá/ skrútená Diagonálne otočené konce ojníc Krivý valec Krivé uloženie valca Príliš veľká vôla ojnice Pnutie v piestovom čape Piestny čap je príliš tesný Zadretie na konci ojnice (nedostatočné mazanie pri štarte) Chyba montáže ojnice za tepla Chod nasucho, zadieranie v dôsledku zaplavenia paliva Motor beží na príliš bohatú zmes Poruchy horenia (bez iskry) Nedostatočná kompresia Chybný systém studeného štartu Riedenie oleja palivom The post Poškodenie piestu a jeho príčiny first appeared on Repas, oprava alebo výmena motora | Repasovany-Motor.sk.
Pružinka perinetu -- piestu jazzovej trúbky. Poskytujeme tiež možnosť výmeny. Nakoľko opravy a servis vyžadujú určitú odbornosť a zručnosť, odporúča sa zveriť nástroj odbornému servisu.
B trubka + soft case.Posuvný palcový hák 1. ventilu.Nastaviteľný posuvný prstový krúžok 3 piestu.Korpus: 125 mm.Vŕtanie: 11,66 mm.Odolný nylonový soft case.Postriebrené prevedenie.
Pružinka perinetu - piestu trombónu. Pružinka je vhodná a vyhovujúca len pre určité modely, podľa typu perinetu. Zabezpečíme tiež výmenu. Nakoľko opravy a servis hudobných nástrojov vyžadujú určitú odbornosť a zručnosť, odporúča sa hudobný nástroj zveri
bezlepkáč.sk Ulcerózna kolitída a ulcerózna proktitída – príčiny, príznaky Ulcerózna kolitída aulcerózna proktitída sú zápalové ochorenia. Prečo vznikajú? Aké majú príznaky? Ako sa dajú liečiť? Ulcerózna kolitída Ulcerózna kolitída je zápalové ochorenie h
prejsť na článokPodľa názorov amerických psychológov sú dve hlavné príčiny, prečo muž trávi večery v bare: 1. Nemá ženu. 2. Má ženu.
prejsť na článok