Potrebujem webstránku? Fakty Vedeli ste, že: 71 percent Slovenskej populácie používa internet (prieskum spoločnosti Gemius), Celkovo je na Slovensku 3,3 milióna internetových používateľov, V priemere strávime online 8 hodín a 36 minút mesačne, V našom regióne dominuje Česká republika, kde internet používa 96 percent ľudí vo veku 18 až 69 rokov.[1] Slováci používajú smartfóny v priemere 3 hodiny a 5 minút denne![2] Fakty v praxi Predstavte si, že máte obchod. V meste postavili obrovské nákupné centrum do ktorého pravidelne chodí 71% obyvateľov mesta a priemerne v ňom strávi 8,5 hodiny. Chceli by ste mať obchod, prevádzku, alebo hoci len predajný pultík v tomto centre? Koľko by ste zaň boli ochotní zaplatiť? Ak má mesto 5,5 milióna obyvateľov (Slovensko) a pravidelne na viac ako 8 hodín príde do vášho obchodného domu len 3,8 milióna z nich, ak by do vášho obchodu prišlo len 1% z nich stále je to 38 tisíc ľudí. Ak by si z nich len 1% niečo kúpilo, stále je to 380 ľudí. Ak by priemerná hodnota nákupu (tovaru alebo služby) bola len 10€, máte 3800€ obrat. Slovenský internet je takýto obchodný dom. Ešte stále sa pýtate, prečo by ste mali mať v tomto obchodnom dome svoj priestor (web)? Skúsim vám dať ďalších 8 dôvodov, prečo neváhať s vytvorením webu, bez ohľadu na to, či predávate tovar alebo ponúkate služby. Dnes sa bez kvalitného webu nezaobíde žiadna spoločnosť, živnostník, súkromný lekár, právnik, neziskovka. Nemať web je ako keby ste si postavili prevádzku na kraji mesta bez parkoviska a príjazdovej cesty. Kto vás pozná si k vám stále nejakým spôsobom cestu nájde, ale nie každého dokáže okruh jeho známych uživiť. Ak by ste boli v tom veľkom obchoďáku, je to úplne o inom. 8 dôvodov prečo potrebujete vlastnú webstránku 1. Buduje kredibilitu ak niekto má web, myslí to s tým čo robí vážne (samozrejme, ak web vyzerá k svetu). Prvá vec, ktorú robím ja (a asi aj mnoho iných ľudí) keď mi niekto ponúka nejaký tovar alebo služby je, že zisťujem či má daný človek / firma / služba web, resp. akúkoľvek digitálnu stopu, odkiaľ sa o ňom dozviem niečo viac (či už od bývalých klientov, referencií, alebo aspoň zistím, akým spôsobom sa daná služba / človek / firma prezentuje online a aký to vo mne zanechá dojem. Je to asi rovnaké, ako keby ste riešili murárov na váš dom: a príde robotník s pivom a cigou v ruke, otrhaných montérkach, troška podgurážený a povie za týždeň a tri stovky vám to tu s kamošmi postavíme. alebo príde chlapík na šestkovom BMV v obleku a povie za týždeň a 2tisícky vám to moja firma postaví…. alebo príde chlapík s minivanom a partiou chlapov, ktorých práve vezie z inej stavby a povie za 1000ku a týždeň vám to postavíme…. Všetko z toho vo vás zanechá nejaký dojem. Daná firma si u vás buď vytvorí nejaký pocit dôvery, alebo nie. A to je v konečnom dôsledku rozhodujúci faktor. 2. Šetrí peniaze ako môže web, ktorý stojí peniaze šetriť peniaze? Jednoduchá matematika. Web obsahuje informácie o vašej firme, produktoch, službách, ktoré ak by ich chcel klient zistiť ináč musí vám volať a pýtať sa. A pýtať sa. A pýtať sa…Koľko stojí hodina vášho času? Ak je to 2,98€ /minimálna mzda 2019 a vy by ste denne odpovedali (mali zamestnaného človeka) len na tri telefónáty, ktoré trvajú priemerne 20 minút (od klientov, ktorí chcú zistiť informácie) je to 2,98€ deň. Na mesiac je to cca 60€. Na rok je to 720€. A to už sa hýbeme skoro v cenách za vytvorenie jednoduchého webu a jeho aktualizáciu. Váš web však informáciu vždy povie tak ako chcete, a ak je urobený správne, vždy zanechá dobrý dojem. ? (na rozdiel od zle zaplateného zamestnanca, či šéfa, ktorý rieši okrem klientov ešte ďalších 100 vecí). 3. Aktuálnosť a informovanosť zákazníkov V porovnaní s katalógmi, brožúrkami a inými tlačovinami aktualizácia cenníka či doplnenie informácie na web je podstatne jednoduchšie ako do stovky už vami vytlačených katalógov. Nehovoriac o multimediálnom obsahu, interaktivite a možnosti hneď sa opýtať otázku / dostať na ňu odpoveď či už na webe alebo sociálnych médiách. 4. Dostupnosť 24/7/365 weby nezvyknú vypadávať na rozdiel od mobilného signálu, vybitej baterky či inej aktivity jeho užívateľa. Zákazník sa teda dostane k potrebným informáciám hneď, bez čakania. Zároveň 5. Dostupnosť #2 ak máte kamenný obchod / prevádzku a niekto ide okolo, možno ho zaujmete a vstúpi. Ak máte web, tých ľudí okolo ide podstatne viac (Písal som o tom trocha vyššie). 6. Výkladná skriňa DOJEM Váš web je vašou výkladnou skriňou. Každý podnikateľ, každá spoločnosť, každý, kto ponúka nejaké služby potrebuje výklad. Potrebuje ukázať ľuďom, čo robí, ako dobre to robí a prečo by mali využiť práve jeho produkt / služby. Web je na to ideálne miesto. 7. Starostlivosť o zákazníkov Na webe sa viete o svojich zákazníkov postarať lepšie. Viete im dať rady a tipy (blog), predstaviť nové produkty, dať užitočné návody, budovať svoje profesionálne meno a zároveň ponúkať zákazníkom či klientom pridanú hodnotu a budovať vzťah! Vzťah dobrý vzťah, ktorý buduje dôveru to je to najdôležitejšie. 8. Váš web, váš online domov, váš priestor, ktorý máte pod kontrolou Na rozdiel od sociálnych médií na vašom webe máte pod kontrolou úpne všetko. Čím lepší a profesionálnejší web, tým väčšia dôvera súčasných aj budúcich klientov. Čím viac klientov, tým viac lepších klientov a tým lepšie sa môže rozvíjať aj vaše podnikanie, alebo služba. Uvažujete o vlastnom webe? Radi vám s nim pomôžeme. Napíšte nám, zavolajte, nechajte odkaz na messengeri, whatsappe alebo skype. Alebo rovno vyplňte online formulár a my vám radi vypracujeme nezáväznú cenovú ponuku. Potrebujem vlastný web Odkazy: [1]Koľko slovákov používa internet sedem grafov týždňa [2]Slováci používajú internet v mobile priemerne tri hodiny denne Kontaktujte nás Dajte nám o svojom projekte čo najviac informácií a my vám napíšeme späť aj s konkrétnou nezáväznou ponukou. Meno Váš email Vaša správa 4 + 8 = Odoslať +421 902 058 464 [email protected] facebook messenger Kontaktujte nás! Prevedieme vaše predstavy do novej online reality. SledovaSledovaSledova Pozrite si nami realizované projekty 5/5 - (3 votes) The post Potrebujem webstránku? appeared first on MEdesign.sk.
The post Ako vytvoriť jednoduchú webstránku appeared first on Pixweb.
prejsť na článokOslovte viac zákazníkov cez dobre navrhnutú stránku pre ľudí s poruchou zraku, pohybovými, sluchovými či kognitívnymi poruchami. The post Ako prispôsobiť webstránku pre zrakovo a inak postihnutých appeared first on MojaWebstranka.sk.
prejsť na článokČo je Information Architecture (IA)? Ako mi pomôže budovať moju značku? Ako začať s IA? The post IA (Information Architecture) pre webstránku a e-shop appeared first on MojaWebstranka.sk.
prejsť na článokOtázka za všetky drobné s ktorou sa stretávame až príliš často. Na prvú je táto úvaha relatívne racionálna, no s hlbším zamyslením nedáva vôbec zmysel. Vytvára však zaujímavú úvahu o narábaní s publikami medzi týmito platformami. A vlastne prečo ju dostáv
prejsť na článokPre spoločnosť The POP, s.r.o. sme vyrobili novú webstránku v našom redakčnom systéme Kabernet.
prejsť na článok