Pozrite, ako sa agentúra RED Consultancy pohrala s marketingovou kampaňou na PlayStation 5 pre UK trh.

Keď som čítal na portály The Drum o stratégií tejto kampane, spomenul som si na časy pred 10-tkami rokov, kedy som pre svoju prvú agentúru s priateľom Sveťom Šomšákom dával dokopy manifest o reklame. Jeden bod manifestu znel takto: Reklama je platforma, ako dávať symbolom mená / Reklama je platforma, ako dávať menám symboly Presne to sa dokonale podarilo spraviť agentúre Red Consultancy. Použili ikonický a nemenný symbol londýnskeho metra a spojili ho so symbolmi konzoly PlayStation 5. Ako Red Consultancy píše: Našou úlohou bolo vytvoriť kultúrny prelomový moment pre uvedenie PlayStation 5 na trh v Spojenom Kráľovstve. Urobili to dokonale! The post Pozrite, ako sa agentúra RED Consultancy pohrala s marketingovou kampaňou na PlayStation 5 pre UK trh. appeared first on Morse..

prejsť na článok

Playstation 4

Sony na svojom Playstation Meeting 2013 evente 20. februára podľa očakávaní ohlásilo novú konzolu Playstation 4. Konzoly, ktorá mení filozofiu špecifického hardvéru Playstation konzol a prechádza plne na PC hardvér. Sony tak odstraňuje veľkú bariéru pri k

prejsť na článok

Vypnutie Playstation

Viete, čo urobia Slováci, keď vyhrajú MS v hokeji? Vypnú Playstation.

prejsť na článok

Kárované oblečenie pre moletky trendy károvaná blúzka, šaty, nohavice pre moletky

Pohrala som sa znovu s trendy károvanými vzormi a našla pár károvaných kúskov pre moletky v Bonprixe. Biela červená čierna je klasická farebná kombinácia pre tých, čo majú radi biele alebo čierne oblečenie. Červená dodá neutrálnemu oblečeniu vášeň, oheň

prejsť na článok

Ako hybridná práca ovplyvní podobu kancelárií? Zmenia sa na miesta určené na stretávanie sa, hovorí Kristýna Švamberk zo štúdia Perspektiv

Občas pracujete z kancelárie, občas z domu. Hybridná práca, teda prepínanie medzi osobnou prítomnosťou a prácou na diaľku sa po pandémii stala normou aj v slovenských a českých firmách. Ako tomu prispôsobiť kancelárie? A na čo vlastne dnes slúžia? O tom s

prejsť na článok

Európska agentúra (EMA) pre medicínu potvrdila svoj pozitívny postoj k hormonálnej antikoncepcii

Európska agentúra (EMA) pre medicínu zaviazala výrobcov antikoncepcie k pravdivému informovaniu o vedľajších účinkoch antikoncepcie. Dôvodom je možný vznik trombózy ciev (upchania ciev v dôsledku zvýšeného zrážania sa krvi). EMA pomenovala riziko, ktoré j

prejsť na článok