Kvalitne spracovaný článok, ktorý spĺňa všetky parametre SEO je cestou, ako efektívne spropagovať vaše služby alebo produkty. Vďaka skúsenostiam celého tímu SEO agentúry sa články napísané podľa vašich požiadaviek budú zobrazovať veľkému počtu návštevníkov internetu. Nielen návštevnosť je dôležitá. Výber kľúčových slov v článku a prelinkovanie dokážu posunúť firemné stránky na popredné priečky vo vyhľadávačoch. Na výber máte z dvoch typov článkov, a to PR alebo natívneho. Aké sú medzi nimi rozdiely? PR článok je reklamný článok propagujúci vybrané služby a produkty Internet sa vo veľkom využíva na umiestnenie PR článkov na rôznych webových stránkach. PR článok v prvom rade propaguje vami vybrané služby alebo produkty. Ide vlastne o inzerciu vo forme článku, ktorá má potenciálneho zákazníka navnadiť na reakciu t.j. kúpu vybraných produktov. PR články zverejnené na populárnych weboch vzbudzujú záujem o značku, firmu, službu i tovar. Kvalitným PR článkom dosiahnete: Návštevníci stránky sa zoznámia s produktom alebo službou.Rozšírenie povedomia o značke, vzbudenie dôvery.Vyvolanie reakcie – kliknutie na link a následná kúpa.Viditeľnosť stránok vo vyhľadávačoch pomocou spätných odkazov. V PR článku sa čitateľ detailne zoznámi s vašim novým produktom, značkou alebo službami, zároveň článok vyzdvihne všetky ich benefity. Pri písaní PR článku je dôležité, aby boli dodržané pravidlá SEO: Trefný nadpis.Úvod, ktorý vtiahne čitateľa a prinúti ho článok prečítať.Formátovanie textu.Kľúčové slová s vloženými linkami.PR články nesmú byť príliš dlhé. Je nutné si uvedomiť, že PR článok nie je pre čitateľa tak zaujímavý ako natívny. Natívny článok dokáže predať, propagovať a zároveň je čitateľný Na internete je pretlak PR článkov, a preto vznikol nový druh reklamných článkov, ktoré sú oveľa viac čitateľné, ale dokážu zároveň propagovať i optimalizovať. Ide o tzv. natívne články. Tento typ článku je tvorený takým obsahom, ktorý dokáže čitateľa udržať do konca článku a pritiahne pozornosť bez pocitu nátlaku reklamy. Vďaka natívnemu článku dosiahnete: Dlhšia interakcia čitateľa.Pútavý a hodnotný obsah, ktorý v sebe skrýva kľúčové slová s odkazmi na vaše stránky.Natívny článok sa nachádza medzi redakčnými článkami s vysokou mierou návštevnosti.Vďaka pútavému článku je čitateľ vtiahnutý do deja a nebadane sa mu do povedomia dostávajú informácie o značke alebo produkte. V natívnom článku sú zapracované kľúčové slová s linkami, ktoré sú zárukou vyššej pozície vo vyhľadávačoch. Zároveň nie je natívny článok nudný a čitateľovi prinesie oveľa viac ako len strohé informácie o produktoch. Natívny článok je trefa do čierneho: Natívny článok osloví presne cielenú skupinu ľudí.Tento typ článkov je zrozumiteľný, jednoduchý a zároveň prinesie čitateľovi úžitok vo forme nových informácií.Natívny článok buduje dôveru vo vašu značku, nie je len o reklamných sloganoch, ktoré čitateľov odrádzajú článok dočítať.Natívny článok na prvý pohľad zaujme od nadpisu cez magnetizujúci úvod až po samotný obsah plný zaujímavých informácií. The post PR verzus natívny článok. Ktorý vyhovuje vašim potrebám? appeared first on seo-agentura.sk.
Zamýšľate sa nad obsahovou reklamou a boli vám ponúknuté dva základné formáty? PR alebo natívny článok? V čom sa odlišujú a kedy sa pre ktorý rozhodnúť? Pozrime sa na ich hlavné rozdiely. Tie vám pomôžu lepšie sa zorientovať a mať jasno pri výbere formy p
prejsť na článokPodľa Ústavy SR, (článok 104) prezident skladá sľub, kde prehlasuje, že svoje povinnosti bude vykonávať v záujme občanov, že bude zachovávať i obhajovať ústavu a ostatné zákony. Článok 107 ústavy dáva možnosť trestného stíhania prezidenta iba za úmyselné
prejsť na článokEmiko je mobilný dom, ktorý prekoná vaše očakávania. Je vyrobený z vysoko kvalitných materiálov a spĺňa všetky bezpečnostné a hygienické normy. Emiko je tiež k dispozícii v rôznych veľkostiach a konfiguráciách, takže si môžete vybrať ten, ktorý najlepšie
prejsť na článokHokejové rukavice sú po hokejke druhým najčastejšie kupovaným artiklom. Nepodceňujte preto ich výber a doprajte svojim prstom pocit bezpečia a komfortu. Ako sa však vyznať v spleti produktov a ich výkonnostých tried? Ktoré rukavice vás dostatočne ochránia
prejsť na článokAko tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.
prejsť na článok