Pre Google cenzúru je sloboda slova prekážkou.

Americký online portál Breitbart zverejnil 85 stránkovú internú Power-point prezentáciu mediálneho koncernu Google, v ktorej sú vypracované smernice pre cenzúru konzervatívnych politických názorov. V prezentácii nazvanej eufemisticky Dobrý cenzor (The good Censor) sa explicitne píše o tom, že americká tradícia slobody slova sa prežila. [sociallocker][/sociallocker] O tejto šokujúcej správe píše hovorca strany AfD v nemeckom Bundestagu Petr Bystroň. Podľa neho tieto interné dokumenty poukazujú na cenzúru Googlu. Zároveň obsah prezentácie potvrdzuje, že Google sa zameriava, resp. snaží cenzurovať a potláčať konzervatívne obsahy a názory. Hlavnými dôvodmi pre zavedenie cenzúry sú údajne volebné úspechy Donalda Trumpa v USA a AfD v Nemecku. Google potvrdil prostredníctvom svojho tlačového hovorcu, že dokument je autentický. Zároveň sa snažil poprieť, že jeho obsah bol oficiálnou líniou firmy. Údajne sa jedná iba o interný výskum. Autori dokumentu priznávajú, že Google je spoločne s niekoľkými ďalšími onlinovými platformami nielen v pozícii, kedy kontroluje väčšinu online komunikácie, ale že sa jeho aktivity ako reakcia na nevítané politické udalosti na celom svete blížia cenzúre. Ako príklady uvádza vzostup Alternative für Deutschland v Nemecku a zvolenie Donalda Trumpa prezidentom USA v roku 2016. Svoj postup vysvetľujú autori dokumentu tým, že na prácu s obsahmi na webe sa dá nazerať z niekoľkých perspektív. Tá americká vraj uprednostňuje slobodu slova a demokraciu. Tá druhá, ktorú autori nazývajú európsku, vraj dáva prednosť bližšie nešpecifikovanej ľudskej dôstojnosti pred slobodou slova. Google sa vraj pohybuje spolu s ostatnými internetovými platformami smerom k európskemu modelu. Škandál zverejnil Allum Bokhari, autor, vďaka ktorého rešeršiam bolo odhalené už v roku 2016 cenzurovanie obsahu americkým koncernom Facebook. Originálny dokument v plnej dĺžke nájdete tu: https://de.scribd.com/document/390521673/the-good-censor-google-leak O tejto udalosti sa vyjadril Zbyněk Passer, ktoré pripomína nástup fašizmu Treba pripomenúť, že táto strata slobôd prichádza, rovnako ako pred osemdesiatimi rokmi, v družnej kolaborácii socializmu a veľkých korporácií. Vtedy si tá naleštená, rozpínajúca sa štruktúra hovorila Tretia ríša, dnes sa skromne nazýva Európska únia. Podstata korporátneho fašizmu však zostáva rovnaká: prekrývanie bobtnajúcich mocenských štruktúr do slobôd občanov, cenzúra, vyhrážky, nálepkovanie, rozpad spoločnosti na občanov viac úrovní, preferencia islamu pred kresťanstvom, stále horšie skrývaná nenávisť voči Židom, stále otvorenejší obdiv k arabskej kultúre, expanzívna politika, riadenie z centra, vyhrážanie sa malým národom v Ríši, stále dôslednejšie vymáhanie deklaratórnej podpory štátnej propagandy, . a ďalšie ľavicové špeciality proti slobode

prejsť na článok

Manipulácia Google v priamom prenose

Google po zistení, že text Slobodného výberu sa vo vyhľadávaní ocitol na prvom mieste, okamžite zakročil a zmenil výsledky. [sociallocker][/sociallocker] Málokedy máme príležitosť vidieť prácu moderných cenzorov tak priezračne ako sme to mohli pozorovať e

prejsť na článok

Google Ads neues Interface 2024

Im Jahr 2023 hat Google ein neues Interface für Google Ads vorgestellt, das im Jahr 2024 vollständig implementiert sein wird. Laut Google ist der endgültige Umstellungstermin in allen Ländern der 30. August 2024. Nutzer haben dann keine Möglichkeit mehr,

prejsť na článok

Využitie Google Merchant center dát pre rast biznisu

Google Merchant Center je nástroj od spoločnosti Google, ktorý umožňuje e-commerce podnikom nahrať produkty a informácie o skladoch, čím zvyšuje viditeľnosť produktov vo vyhľadávacej sieti Google. Avšak, aby ste naozaj využili potenciál tohto nástroja a d

prejsť na článok

Key Events neue Nomenklatur in Google Analytics 4

Was eine “Conversion (Erfolgsmessung) ist, konnte sich bisher zwischen den verschiedenen Google-Plattformen unterscheiden. Mit dem aktuellen Rollout soll nun die Vereinheitlichung der Conversion Daten zwischen Google Analytics 4 und Google Ads erfolgen. S

prejsť na článok

Rozdiely a nezrovnalosti vo výsledkoch z Google Ads, Google Analytics a Meta Ads

Vyhodnocovanie efektívnosti reklám patrí k základným marketingovým činnostiam, kde analytické nástroje zohrávajú hlavnú rolu. Bežne sa pre vyhodnocovanie kampaní používajú nástroje ako Google Ads, Google Analytics a Meta Ads Manager. Každý z nich je však

prejsť na článok