Pre Podravku zastrešujeme PR komunikáciu už štvrtý rok

Súčasťou spolupráce je produktová komunikácia a PR podpora spotrebiteľských projektov. Podravka International, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993, avšak prvé produkty tejto chorvátskej značky poznali Slováci už v osemdesiatych rokoch. Spoločnosť má vo svojom portfóliu viac ako 100 sortimentových položiek a je lídrom na trhu ochucovadiel, v ktorom dosahuje hodnotový trhový podiel vo výške viac ako 50 %. Už štvrtý rok si pre PR komunikáciu vybrala nás, komunikačnú agentúru KOMUNIKA. Spolu pokračujeme v budovaní pozitívnej reputácie značky a produktov prostredníctvom médií. Od roku 2019, kedy spolupráca vznikla, sme spolu pripravili viacero úspešných PR projektov na podporu značky a známych produktov ako Ajvar či legendárne Ochucovadlo Podravka, kedysi známe ako „vegeta“. KOMUNIKA sa podieľala aj na mediálnej komunikácii produktových noviniek inovatívneho radu NATUR, ktoré obsahujú čisto prírodné ingrediencie. Elena Matušková, Marketing Director, Podravka International: „Ktosi povedal: „Človek dôveruje inému človeku, keď v ňom vidí dosť zo seba.“ A práve takto by som charakterizovala niekoľkoročnú úspešnú spoluprácu s agentúrou KOMUNIKA. Vzájomne zdieľame rešpekt k hodnotám, sme otvorení inováciám a komunikácia je našou srdcovou záležitosťou. KOMUNIKA je pre nás zárukou flexibility, obsahovo kvalitnej a zaujímavej komunikácie.“ Produkty a spotrebiteľské projekty plánujú komunikovať počas celého roka. „V KOMUNIKE sme hrdí na to, že si s klientami vieme vybudovať dlhoročné spolupráce. Vôbec to neberieme ako samozrejmosť, práve naopak. Preto sa veľmi tešíme, že s klientom, akým je Podravka, varíme a pečieme už štvrtý rok. Podravka je synonymom chuti a tradície a je súčasťou prípravy jedál niekoľkých generácií. A to sa len tak nevidí,“ hovorí Lucia Pekaríková, Managing Director agentúry KOMUNIKA. „Podravka má drive, vie byť v komunikácii odvážna. Je to skrátka naša marketérska šálka kávy,“ dopĺňa. Napísal o nás aj marketingový magazín Stratégie: https://strategie.hnonline.sk//podravka-vari-a-pecie-s-agenturou-komunika-uz-stvrty-rokThe post Pre Podravku zastrešujeme PR komunikáciu už štvrtý rok first appeared on Komunika Public Relations.The post Pre Podravku zastrešujeme PR komunikáciu už štvrtý rok appeared first on Komunika Public Relations.

prejsť na článok

Ako zlepšiť komunikáciu na pracovisku

Efektívna komunikácia je nevyhnutná pre produktívne a pozitívne prostredie na pracovisku. Zlá komunikácia môže viesť k nedorozumeniam, konfliktom a nízkej morálke. Tu je niekoľko tipov a techník na zlepšenie komunikácie na pracovisku na základe výsledkov

prejsť na článok

Vianočný jarmok v PODOLÍNCI na podporu Hospicu TN

Vážená pani riaditeľka, dovoľujem si osloviť Vás v nasledovnej veci. Už po štvrtý raz budeme v advente organizovať v našej farnosti vianočný jarmok pod záštitou našej farskej charity. Výťažok chceme venovať na starostlivosť o onkologických pacientov a voľ

prejsť na článok

Motorola Edge 50 Neo odhalila výkon v Geekbench

To však nie je všetko. Séria motorola edge 50 pozostáva z troch modelov, ktorých cena sa začína od 469 eur pre edge 50 fusion až do 999 eur pre vlajkový model motorola edge 50 ultra. Trio pôvodných modelov uzatvára model edge 50 pro, ktorý stojí 699 eur.

prejsť na článok

Analýza zápasu: LOSC Lille SK Slavia Praha

V hlavnej časti futbalovej Ligy majstrov stále zostáva voľných sedem miesteniek. O jednu z nich zabojuje aj český vicemajster Slavia Praha, ktorého súperom bude LOSC Lille, teda štvrtý tím predošlej sezóny Ligue 1. Prišli o tvorcu hru Lille vstúpilo do sú

prejsť na článok

Informácia k registrácii a autorizácii pomocou eID karty

Informácia je určená pre daňové subjekty, ktoré majú záujem využívať  kvalifikovaný elektronický podpis (KEP) pomocou eID karty (občianskeho preukazu s čipom) na komunikáciu s finančnou správou cez portál finančnej správy (ďalej „PFS“). .pdf; 503,87 KB; n

prejsť na článok