Stáli sme pred výzvou. Našim cieľom bolo vytvoriť niečo, čo prinesie spotrebiteľovi zrozumiteľné posolstvo, bude vizuálne atraktívne a z pohľadu marketingu naplní ciele a očakávania klienta. Animované videá s Voice Over Animácia dokáže skvele komunikovať aj komplikovanejšie informácie. Pri každej kampani sme tak v rámci rôznych formátov vytvorili sadu videí pre propagáciu na Youtube. Tento typ videí nosí názov bumper a je v dvoch dĺžkach, jedno video má 6 a druhé 15 sekúnd. Tak ako každé animované video, aj to naše začalo prípravou grafického vizuálu, ktorý sme preklopili do rôznych formátov a následne ho rozpohybovali v animácii. Celé video sprevádza voice over s hlasom Danice Jurčovej, ktorá je korporátnym hlasom značky. V porovnaní s bežný hraným spotom je jeho hlavnou výhodou animovaného videa cenová dostupnosť a rýchlejšia výroba. Ak navyše klient požaduje multijazyčné verzie, pomocou titulkov to zvládneme do niekoľkých hodín. Nezabudnite však, že ak má byť animácia skutočne marketingovo úspešná, je dôležité si vyčleniť rozpočet, ktorý bude zahŕňať aj náklady na média. Obsah na sociálne siete Pri tvorbe obsahu na sociálne siete sme stáli pred ďalšou výzvou. Venovali sme sa téme udržateľnosti a ekológie na pozadí aktuálnej spoločenskej situácie. Podstatou bolo ukázať ľuďom, čo všetko si môžu vyrobiť z vecí, ktoré majú doma. A to aj s priemernou zručnosťou. Nehľadali sme teda profi tvorcu, ale nápady aj celú realizáciu sme si ponechali vo svojich rukách. Výsledkom boli jednoduché návody, ktoré výborne zapadli do obsahovej stratégie a nevyžadovali si veľkú časť klientovho rozpočtu. Na videá sme sa pozerali z vtáčej perspektívy a všetko natočili na jeden záber. Celý proces tvorby sa skladal z dôkladnej prípravy, samotného točenia a postprodukcie. Tri video tutoriály sme tak zvládli natočiť počas jedného dňa. Výsledkom boli obľúbené DIY videá, ktoré boli pre klienta originálnym obsahom za prijateľnú cenu. Hrané videá K tomuto formátu sme sa dostali úplnou náhodou. Najnovší kľúčový vizuál klienta sa nedal spracovať do animácie bez toho, aby nepôsobil neprirodzene. A tak sme sa rozhodli pre hrané video. Slovnej hračke sme pridali obraz a z obyčajného papiera sa stala skladačka, lietadlo aj loďka. Tak ako vždy, aj tu video doplnila svojim hlasom Danica Jurčová. Celú scénu sme natáčali z vtáčej perspektívy a na jeden záber, kedy kamera beží v jednej časovej osi. Tieto videá sme zvládli vo vlastnej réžii natočiť za dva dni. Práve táto skúsenosť je dôkazom toho, že sa vždy snažíme nájsť riešenie. Pretože aj v improvizovanom štúdiu dokážeme natočiť hrané video s rozpočtom, ktorý klienta nezaskočí. The post Pre Wüstenrot sme vytvorili kampaňové videá a obsah na sociálne siete appeared first on Lightwell - foto a video produkcia zo Žiliny.
Video obsah nastolil pred niekoľkými rokmi nový trend, s ktorými marketéri zrejme ani nepočítali. Čiastočne tento trend vznikol už s érou YouTube. Práve toto médium nastojilo spôsob komunikácie s fanúšikmi prostredníctvom video obsahu, prezentáciu produkt
prejsť na článokUž niekoľko rokov sťahujem videá z Facebooku na smartfóne cez aplikáciu TubeMate. Aplikácia nie je v obchode Google Play, ale dá sa stiahnuť na vyššie uvedenej stránke. Okrem videa z Facebooku by mala dokázať videá sťahovať aj z iných video portálov, ale
prejsť na článokByty PINIA predstavujú nadčasové rezidenčné bývanie v Martine, ktoré splní podmienky aj toho najnáročnejšieho kupcu. V Lightwell vieme, že dobrá prezentácia spočíva v detailoch, ktoré spoločne tvoria úspešný finálny výsledok. Preto sme všetky naše skúseno
prejsť na článokVK (Vkontakt) je ruská sociálna sieť podobná Facebooku, ale je bez reklamy a cenzúry. V Rusku je to už najpoužívanejšia sociálna sieť, ale obľúbená je aj inde na svete a aj na Slovensku ju používa stále viac ľudí. Ani na VK nie je možné videá sťahovať
prejsť na článokNajlepším a legálnym spôsobom ako môžete sťahovať videá z YouTube, je predplatiť si YouTube Premium, momentálne v cene cca 7€ mesačne. Ďalším riešením je webová stránka ONLINEVIDEOCONVERTER, ktorá toho ponúka viac a bezplatne. Stránka je pekne prispôso
prejsť na článok