Možno ti napadlo, že bude v dobe GDPR skvelý nápad zakázať webom, aby ťa sledovali. Ukázať tým zlým kapitalistom, že ty si tu pánom a už nikdy nevidieť žiadnu reklamu. Dovoľ mi niečo ti povedať: Je to drblý nápad. Prepáč za expresívny výraz. Alebo nie, neprepáč. Čítaj ďalej a dozvieš sa prečo. Čo sa stane, keď ťa web prestane sledovať Pamätáš si na telku? Viem, ty ju doma nemáš, nepozeráš, Netflix si mal ešte v dobe, keď domov rozposielal DVDčka. Každopádne, u rodičov možno na jeden exemplár narazíš alebo si spomeň na staré časy. V telke dávajú reklamy, ktoré sem-tam preruší nejaký ten program. Možnosti cieliť tieto reklamy sú obmedzené darí sa to pri špecifických programoch určeným úzkej cieľovke. Ale pri programe typu Superstar alebo obľúbenom dennom seriáli tvojej mamy to proste nejde. Pozerá to kde-kto, tak vtedy kde-kto inzeruje. Preto vidíš reklamy na nový prostatový krémik, aj keď si 22 ročná baba. Preto si tvoji starí rodičia môžu vychutnať reklamu na bezpečný sex, aj keď spoločnú spálňu mali naposledy pred vznikom republiky. A tak ďalej, však chápeš. Jednoducho, kto si zaplatí reklamu v danom čase a formáte, ten ju tam má. Na webe to -bývalo- inak Na webe a v mobile si si ale iste všimol, že ťa vždy nachádzala reklama, ktorá sa ťa aspoň trochu týkala. Nie je to preto, že by tam výrobcovia prostatových krémikov neinzerovali. Jednoducho vďaka možnostiam webu vedeli že nie si pre nich zaujímavý. Oni šetrili peniaze, ty svoje oči. Win-win. Teraz si predstav, že webom zakážeš, aby využívali informácie o tebe. Myslíš, že reklamy navždy zmiznú? Že si zadávatelia povedia sakra, vydrbal s nami, už nikdy reklamu na internet nedáme? Nie, nie. Naopak, zavládnu pravidlá telky a kto si zaplatí viac, ten bude mať. Opäť, pri úzko zameraných weboch ťa možno trafia, ale trebárs pri spravodajských serveroch sa určite môžeš tešiť na rôzne divočiny. Ich to bude stáť viac, ale budú tam, lebo na to majú. Naopak, predajca pekných handmade šperkov, na ktorého reklamu by si si možno aj klikol, medzi reklamami už nebude, lebo s reklamným rozpočtom 10 € denne veľkých hráčov jednoducho nepreplatí. Po starom by ťa vedel zasiahnuť, lebo web by vedel, že si u neho už nakupoval alebo že svojim webovým profilom odpovedáš cieleniu. Ty si mu ale zakázal tieto informácie využívať. Ale, aleja nechcem, aby ma sledovali Dobre, ani ja. GDPR som tiež využil na to, aby som sa bez roboty odhlásil z newsletterov, ktoré som aj tak 100 rokov nečítal. Ale netreba to preháňať. Aj keď by mi to veľmi lichotilo, nemyslím si, že CEO Googlu alebo trebárs šéfredaktorka SME dostáva denne 150 stranové PDFko s webmi a socialmedia profilmi, ktoré som v ten deň navštívil. A nedostávajú ho ani o tebe. Nezaujíma ich to. Nemusí. Obaja len chcú obšťastniť inzerentov tým, že si poklikáme na reklamy. Čiže nám ich chcú naservírovať tak, aby nás zaujali. Ak im zakážeme poznať nás, nepodarí sa im to. A ponúknu nám reklamy tých, ktorí platia najviac. Výsledok? Všetci budeme nešťastní. Nie je potom lepšie webom, ktoré máš rád a ktorým dôveruješ, dovoliť využívať informácie o tebe? Ty dostaneš reklamy, ktoré ťa majú šancu zaujať, ich zadávatelia pomerne lacnú reklamu a weby budú mať peniažky, za ktoré budú ďalej existovať. A až to je skutočný win-win-win. The post Prečo by si MAL chcieť, aby ťa weby sledovali // Anti GDPR blues appeared first on Likeable.
In the present day, its very important to have an malware on your computer. This will help to protect the COMPUTER from malevolent files, viruses and spyware. These types of viruses can harm your data and can even cause the body to decelerate. The
prejsť na článokAko efektívne využiť spätné Odkazy a Linkbuilding Spätné odkazy a linkbuilding sú kľúčovými faktormi pri optimalizácii vyhľadávačov (SEO), ktoré môžu výrazne ovplyvniť viditeľnosť a dôveryhodnosť webstránky. Ak sa chcete presadiť v online priestore, je ne
prejsť na článokGDPR (General Data Protection Regulation) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. 2016/679 GDPR je momentálne veľkým strašiakom pre mnohé firmy a inštitúcie, ale správnymi opatreniami alebo zmenami sa dá predísť problémom či prípadným pokutám. Ochrana
prejsť na článokDňa 20. augusta 2021 prijala Čína prelomový zákon o ochrane osobných údajov Personal Information Protection Law (PIPL). Po prijatí tohto zákona ostáva otvorenou otázka, či prijatie tohto zákona bude mať za následok vydanie rozhodnutia o tom, že Čína sa b
prejsť na článokČo je nariadenie GDPR a čo všetko má ochrana osobných údajov spĺňať, sme zhrnuli v predchádzajúcom článku. Každé podnikanie má svoje špecifiká a každá spoločnosť spracováva rôzne osobné údaje rozličným spôsobom. Interné procesy v oblasti spracovania osobn
prejsť na článok