Keď uvažujete o predaji svojej nehnuteľnosti, často prichádza na rad otázka, aká dôležitá je prezentácia. Odpoveď je jednoduchá veľmi dôležitá. Všetci sme už zrejme počuli o tom, že prvý dojem robí veľa a že sa nedá urobiť dvakrát. Pri predaji nehnuteľností to platí dvojnásobne. V 21. storočí prevláda online prezentácia Žijeme v dobe plnej technológií. Čoraz väčší počet kupujúcich sleduje ponuky nehnuteľností online. Ich prvý dojem sa tak často odvíja len od toho, čo videli na internete. Už len táto skutočnosť silno podčiarkuje fakt, že prezentácia nehnuteľnosti v akejkoľvek podobe je veľmi dôležitá. Nákupné rozhodovanie je často ovplyvnené emóciami Práve to je dôvod, prečo treba dbať na prezentáciu nehnuteľnosti. Prvý dojem neurobíte dvakrát a nesprávna prezentácia môže odplašiť potenciálnych záujemcov, ktorí by o vašu nehnuteľnosť mohli mať záujem. V Revio máme aj konkrétnu skúsenosť makléra, ktorý mal problém s predajom bytu. Kupujúci sa nenašiel celé tri mesiace. Jeden z potenciálnych záujemcov bol na živej prehliadke, ale nehnuteľnosť ho nezaujala až tak, ako by si prial. Pre tento konkrétny byt sme napokon vypracovali virtuálnu prehliadku. Celý príbeh napokon skončil tak, že byt kúpila rodina záujemcu zo živej prehliadky. Jeho manželka si pozrela virtuálnu prehliadku, vďaka ktorej sa jej byt zapáčil natoľko, že rozhodnutie bolo jasné. Zaujímavosťou na tomto príbehu je, že manželka kupujúceho ten byt naživo nenavštívila a rozhodla sa iba na základe dojmov z virtuálnej prehliadky. Tento príklad dokonale vystihuje efekt správnej prezentácie nehnuteľnosti. Kľúčové môže byť už prezeranie inzerátov Aj fáza prieskumu môže priniesť rozhodnutie o tom, či záujemca nehnuteľnosť kúpi alebo nie. Ľudí vo väčšine prípadov odrádzajú stručné popisy, nekvalitné či nepodarené fotky a podobné prezentačné prešľapy. Samotná prezentácia nehnuteľnosti môže tiež čo to napovedať o službách a prístupe buď majiteľa, alebo realitného makléra, ktorý nehnuteľnosť prezentuje. Inzerát je v tomto prípade vnímaný ako vizitka predávajúceho. Dobrá prezentácia by však tiež mala byť reálna, bez prikrášľovania a zodpovedať skutočnému stavu nehnuteľnosti. Ak by tieto prístupy neboli dodržané, inzerát síce zaujme, ale pri osobnej prehliadke nastáva nezvratné sklamanie. The post Prečo dbať na prezentáciu nehnuteľnosti pri predaji appeared first on Revio.
Podtatranské pondelky o realitách spúšťame pre záujemcov, ktorí sa chystajú kupovať alebo predávať nehnuteľnosť a radi by sa najskôr poradili so skúseným licencovaným realitným maklérom. Aké sú postupy pri kúpe nehnuteľnosti? Aké sú riziká a na čo si dať
prejsť na článok3D vizualizácia je skvelým nástrojom pre predaj nehnuteľností. Vďaka 3D vizualizácii si môžu zákazníci predstaviť, ako bude ich budúci dom alebo byt vyzerať. Taktiež môžu vidieť, ako sa bude daná nehnuteľnosť zapadať do okolitého prostredia. Virtuálne pre
prejsť na článoktento článok vznikol na podnet môjho kamaráta A.Patúca, ktorý neustále hľadá a pátra po výhodnej kúpe nehnuteľnosti. Vytvoril som preto jednoduchý návod, ako na stránke mapka.gku.sk rýchlo vyhľadať vlastníka nehnuteľnosti o ktorú máte záujem. pripá
prejsť na článokAko dvaja skúsení investori do nehnuteľností sme zhrnuli 10 najdôležitejších bodov ako investovať do nehnuteľností na bývanie tak, aby ste s malým vstupným kapitálom dokázali vybudovať svoju finančnú nezávislosť. Keď sa o seba postaráte, bude o vás postar
Trh s nehnuteľnosťami sa na Slovensku plne liberalizoval v máji 2014, keď sa skončilo prechodné obdobie dohodnuté medzi Slovenskom a Európskou Úniou (európske právo vyžaduje, aby členské štáty EÚ neobmedzovali v nadobúdaní nehnuteľností občanov ostatných
prejsť na článok