Prečo je jednoduché logo lepšie?

Jednoduchosť je zložitejšia ako zložitosť Logo = Jednoduchosť. Jednoduchosť.  Logo. 4 jednoduché písmenka. Presne. Takto ma vyzerať logo jednoducho. Čím jednoduchšie logo, tým lepšia funkčnosť. S logom budete môcť veľmi jednoducho manipulovať či pri tlači, vyšívaní alebo inej aplikácii. Jednoduché logo lepšie vyzerá v čierno bielej verzii a teda jeho aplikácia v každom smere bude lacnejšia a jednoduchšia, logo zostane vždy dobre čitateľné. Čím jednoduchšie logo, tým elegantnejší dojem. Občas si sami radi komplikujeme život a snažíme sa veci prečačkať, čo nie je vždy najlepšie riešenie. Vo všeobecnosti jednoduchšie veci pôsobia príjemnejšie, nerozčuľujú nás a nikto z nás nechcem vyvolávať pocit nervozity u svojich zákazníkov. Elegancia je dôležitá. Odráža sa od toho aj profesionalita a odbornosť firmy. Čím jednoduchšie logo, tým rýchlejšie zapamätanie jeho vizuálu. Zložité logo s množstvom detailov je oveľa ťažšie si zapamätať ako jednoduché logo. Platí to aj vo všednom živote, že si skôr pamätáme jednoduchšie veci ako zložitejšie. Skúste si napríklad nakresliť logo McDonaldu. Csss myslím, že to nakreslíte presne Ale skúste si napríklad nakresliť obraz Mona Lízy, aspoň stručné zobrazenie ako má položené ruky, či sa usmieva, čo ma na sebe, čo je za ňou a pod Myslím, že z tak zložitého obrazu si na veľa veci nespomeniete.  Alebo pokrčím papier do guľôčky a hodím ho do vás. Myslím, že tak na 90% ho každý z vás chytí Ale ak pokrčím 5 papierov do guľôčky a hodím ich do vás, rozhodne ich všetky nezachytíte. A to je presne tá pointa. Ak na vás vyšlem jednu informáciu (jednoduché logo) vaša myseľ to spracuje a zapamätá si. Ale ak do vás hodim 5 pokrčených papierov nedokážete ich všetky spracovať a teda stane sa, že v tom zmätku nespracujete ani jeden z 5 (zložité logo). Vyznávajte spolu so mnou jednoduchosť a aj vaše podnikanie bude jednoduchšie Ján Zajac. The post Prečo je jednoduché logo lepšie? appeared first on Rabbitstudio.sk. Grafické online štúdio..

prejsť na článok

LOGO je identita Vašej firmy.

Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo

prejsť na článok

Načo platiť za NOVÉ LOGO? My už máme logo a nič mu nechýba...

Často sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.

prejsť na článok

REDESIGN je ako tuning, niekedy oprava niečoho nepodareného.

Máte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

Prípadová štúdia logo pre taxislužbu JD TAXI

Na našej stránke pribudla nová prípadová štúdia o tom, ako sme zákazníkovi z JD TAXI pomohli s tvorbou značky a následnou propagáciou na internete. The post Prípadová štúdia logo pre taxislužbu JD TAXI first appeared on Lemon Lion.

prejsť na článok