Prečo predaj potrebuje SEO?

/*! elementor - v3.21.0 - 26-05-2024 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff}.elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;border:3px solid;background-color:transparent}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap{margin-top:8px}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap-letter{width:1em;height:1em}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap{float:left;text-align:center;line-height:1;font-size:50px}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap-letter{display:inline-block} Predajná sieť jednoducho nie je taká jednoduchá, ako kedysi. Je čas zamerať sa na vášho najdôležitejšieho predajcu, webovú stránku vašej spoločnosti. /*! elementor - v3.21.0 - 26-05-2024 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px}Predaj má vždy svoj hlas. Tržby musia rásť a čokoľvek iné je neúspech. Ale teraz má mnoho spoločností skúsenosť na prahu smrti, pretože predajné prostredie sa radikálne zmenilo. Pred rokmi mal predajca cennú písanú databázu a veril úspechu. Predajca udržiaval vzťahy, ktoré reprezentoval, pomocou hovorov, návštev a pravdepodobne aj ďalších. Stretli sa na konferenciách, a golfových výletoch. Najväčší klienti by boli dokonca pozývaní na firemné večierky a možno aj na dovolenky.Samozrejme z písanej databázy sa vyvinul do CRM zo štatistikami a cennými dátami. Ale teraz to nie je také jednoduché, ako písaná databáza potenciálnych klientov. Hodnota menného zoznamu predajcov je v podstate preč. /*! elementor - v3.21.0 - 26-05-2024 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=".svg"]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block} Čo sa zmenilo? Pandémia COVID-19 náhle prinútila predajcov zmeniť svoje správanie. S klientmi sa už nemohli osobne stretnúť. Zistili, že klienti pracujúci na diaľku už nemajú recepčnú, ktorá im môže osobne odovzdať správu.Mená, ktoré starostlivo zhromaždili, im už nedvíhajú telefóny. Ľudia však odpovedajú na e-maily a správy v hlasovej schránke zriedka.Osloviť niekoho je v podstate hra, kým neprestanú ,alebo sa nevzdajú.V dôsledku toho sa vzťahy často zastavili.Predajná sieť jednoducho nie je taká cenná, ako kedysi.Takže obchodník, ktorý bol závislý na vzťahoch, stretnutiach, poradách a telefonátoch, trpí.A tam, kde majú predajcovia stále vysoký hlas, ten hlas teraz reptá.Zdroje olova vyschli a ich príjmy klesajú. /*! elementor - v3.21.0 - 26-05-2024 */ .elementor-column .elementor-spacer-inner{height:var(--spacer-size)}.e-con{--container-widget-width:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer{width:var(--container-widget-width,var(--spacer-size));--align-self:var(--container-widget-align-self,initial);--flex-shrink:0}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container{height:100%;width:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer{height:100%}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner,.e-con>.elementor-widget-spacer>.elementor-widget-container>.elementor-spacer>.elementor-spacer-inner{height:var(--container-widget-height,var(--spacer-size))}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer.elementor-widget-empty,.e-con>.elementor-widget-spacer.elementor-widget-empty{position:relative;min-height:22px;min-width:22px}.e-con-inner>.elementor-widget-spacer.elementor-widget-empty .elementor-widget-empty-icon,.e-con>.elementor-widget-spacer.elementor-widget-empty .elementor-widget-empty-icon{position:absolute;top:0;bottom:0;left:0;right:0;margin:auto;padding:0;width:22px;height:22px} Predaj a čísla Ak predaj nedosiahne ich čísla, bude to mať vplyv na každého v spoločnosti. Manažment sa teda obráti na PREDAJCOV a požaduje vysvetlenie.Samozrejme, je to chyba marketingu. Ich úlohou je poskytovať potenciálnych zákazníkov.Alebo je to chyba manažmentu. Spoločnosť to mala vidieť:Vedúci predaja mali vedieť, že ich vonkajší predajca bude trpieť, a spoločnosť mala viac investovať do digitálnej správy. Mali mať plán prežitia, aby sa zamerali na nové vyhliadky. Mali posunúť svoju webovú stránku do nových výšin namiesto toho, aby sa spoliehali na niečo, čo čoskoro zomrie.Väčšina predajcov nevie hláskovať SEO alebo PPC. Nikdy nepísali obsah. Čo sa týka webovej stránky spoločnosti, majú často očakávanie „postav si to a oni prídu“ (internet je predsa zadarmo, nie?).Na ich obranu sa dlho dalo spoľahnúť, že vonkajšia predajná sila zvýši výnosy. Predajné procesy priniesli výsledky. Preto kedysi fungoval marketingový prístup „ak to nie je pokazené, tak to neopravuj“. Jednoducho nevedeli.Takže, prekvapenie – váš externý predajný tím už nie je efektívny.Možno chodia na konferencie, ale účasť na podujatiach je stále nižšia o 75 %. A záujemcovia, ktorí sa zúčastnia, nie sú tí, ktorí rozhodujú.Možno stále volajú svojim (teraz starým) kontaktom. S najväčšou pravdepodobnosťou títo ľudia zmenili prácu. V každom prípade kontakty neodpovedajú na hovory.Nedarí sa ani spoločnostiam bývalých klientov. Ďalší režim netuší, kto ste a určite nemá žiadnu vernosť značke.A tak biznis trpí. Čo robiť? Ako riešite vysychanie tržieb? Odpoveď je v mantre  na „SEO-Záleží“.Nejako potrebujete generovať potenciálnych zákazníkov pre váš predajný tím. Vyžaduje si to presnosť ostreľovača a v závislosti od vášho rozpočtu máte veľa možností.Môžete si kúpiť reklamy (PPC) a možno zarobiť nejaké rýchle výhry.Môžete sa zapojiť do prístupu „zaplaviť web obsahom“, s podporou alebo bez podpory od influencerov (možno to nepomôže, ale hej, musíte niečo urobiť).Môžete si kúpiť odkazy (ale vyhnite sa tomu – je to bozk smrti). Mohli by ste akceptovať obsah umiestnený inde, ako ho predávali SEO na hadí olej.Alebo sa môžete rozhodnúť, že vaše prežitie závisí od toho, či to urobíte správne. Najcennejší predajca Zatiaľ je jasné, že svet sa pomaly spamätáva z dopadov posledných rokov. Paradigma práce na diaľku nezmizne a predaj sa musí prispôsobiť. Je potrebná zmena.Je tiež jasné, že lacné riešenie sú vyhodené peniaze. A v niektorých odvetviach je externý predajca odsúdený na zánik, ak nemôžete poskytnúť potenciálnych zákazníkov.V dnešnej realite predaja je webová stránka vašej spoločnosti vaším najdôležitejším predajcom .Robte SEO, ako keby na ňom záviselo vaše prežitie.A nech robíte čokoľvek, nenajímajte si najlacnejšie riešenie, mysliac si, že v tom nie je žiadny rozdiel. Je rozdiel , ak sa chcete umiestniť na prvej stránke z 10 miliónov konkurentov pre akékoľvek kľúčové slovo, na ktorom záleží.Tu je moja obľúbená analógia na vytváranie vôdzky:Ak chcete chytiť rybu, musíte použiť návnadu, ktorú ryby hryzú, a loviť tam, kde sú ryby. Z praktického hľadiska:Definujte ideálnu rybu – vhodného klienta s veľkou rybou, nie vždy veľrybu.Nájdite požadovaný výsledok, ktorý sa ideálna ryba snažila vyriešiť.Zostavte program, ktorý poskytuje tieto špecifické výsledky pre túto ideálnu rybu.Zistite, kde sa motajú ideálne ryby a urobte ponuku.Premeňte ryby beztlakovým a dôveryhodným odborným predajným prístupomZnie to jednoducho, však?Čo je jednoduché, nie je vždy ľahké. Môže byť potrebná odborná spoločnosť poskytujúca poradenské služby v oblasti SEO, ktorá vám pomôže dostať túto správu k mnohým rybám.Potom zacieľte na ostatných a opakujte.Zrátané a podčiarknuté, ak zistíte, že počet potenciálnych zákazníkov klesá, je to pravdepodobne preto, že návštevnosť vašich webových stránok trpí. A to je najlepšie riešiť pomocou SEO. Zdroj: https://searchengineland.com/why-sales-needs-seo-more-than-ever-388066Autor: Bruce Clay Autori štábu: tu The form can be filled in the actual website url. The form can be filled in the actual website url.

prejsť na článok

Predaj bytu a sťahovanie

S prácou p.Chamulu pri uskutočnenom obchode som bol max. spokojný. Zabezpečil všetko, čo bolo treba. Ďakujem. M.M. The post Predaj bytu a sťahovanie appeared first on Maroš Chamula.

prejsť na článok

Predaj bytu

S prácou realitného makléra pána Maroša Chamulu sme boli veľmi spokojní, všetko za nás vybavil a uskutočnený obchod prebehol bez komplikácí. Chodil s klientami na obhliadku, vybavil všetky potrebné doklady, takže sme nemali žiadne starosti s vybavovaním.Ď

prejsť na článok

Predaj liekov mimo lekární má množstvo otvorených otázok, aj svoje riziká

26. január 2024, Bratislava V súvislosti so snahami presadiť predaj vybraných liekov mimo lekárni do laického prostredia tak ako je tomu napr. v Českej republike a začatím tzv. verejných ex post konzultácií s podnikateľskými subjektmi zo strany Ministers

prejsť na článok

Vitamíny pre krásnu a zdravú pleť

Pri starostlivosti o pokožku by sa nemalo zabúdať aj na konzumáciu pestrej stravy, ktorá by mala obsahovať potraviny bohaté na kolagén, kyselinu hyalurónovú, kremík a siroké spektrum vitamínov a minerálov. Mnohokrát naša strava pri optimánom kalorickom pr

prejsť na článok

Prečo vám priatelia či rodina odoberajú energiu

Prečo vám priatelia či rodina odoberá energiu? Stretli ste sa s tým, že ste sa navštívili po dlhej dobe s priateľom a po niekoľkých minutách ste boli unavený či bez enegie? Je niekoľko dôvodov prečo v pritomnosti niektorých osôb strácate energiu a doslova

prejsť na článok