Prieskum trhu, či marketingový výskum dokáže byť tak pestrý, ako pestrá je paleta problémov a výziev, s ktorými sa denne stretávajú naši klienti. Každý výskumný problém si zaslúži vlastné výskumné riešenie. Kvantitatívny aj kvalitatívny výskum majú tak svoje výhody, ako aj limity. Ich prepojením dokážeme vyťažiť z výhod oboch, čo umožňuje detailne spoznať rôzne komplexné témy. A od toho je už len krôčik k definovaniu akčného plánu, ktorý vás privedie do úspešného cieľa. The post Prečo sa oplatí kombinovať kvalitatívny a kvantitatívny výskum? appeared first on NMS Market Research.
Keď premýšľate o vybavení svojho domova, uteráky pravdepodobne nie sú prvou vecou, na ktorú pomyslíte. Avšak, kvalitné uteráky môžu urobiť veľký rozdiel vo vašej každodennej rutine a pohodlí. Ak uvažujete o investícii do nových uterákov, je dôležité zváži
prejsť na článokPríspevok V čom sa odlišuje výskum a vývoj od inovácie? je zobrazený ako prvý na Novo Consulting.
prejsť na článokPríspevok Ako môže výskum a vývoj pomáhať inováciám je zobrazený ako prvý na Novo Consulting.
prejsť na článokAko kombinovať legíny s topánkami Kombinovať legíny s topánkami pre dokonalý outfit nie je vôbec ťažké, ak poznáte pár základných pravidiel. Predovšetkým je dôležité zvoliť správny typ legín, ktoré budú lichotiť vašej postave a zároveň sa hodia k príležit
Oplatí sa životné poistenie? Niekoľko racionálnych a matematických argumentov.
prejsť na článok