Predaj produktu alebo riešenie potrieb?

Viete aký je rozdiel medzi predajom produktu a riešením potrieb zákazníka? Obrovský. Tu je krátky a veľmi poučný príbeh z jednej nemenovanej predajne elektro v Bratislave Nedávno som si bol kúpiť slúchadlá k môjmu novému mobilu (lebo tento model už nemá „ďúrku“ na jack). Nechcel som bezdrôtové, ale tie s USB-konektorom. Keď som ich v regáli nenašiel, oslovil som predavača. Ale takéto slúchadlá v predajni žiaľ nemali, boli totiž vypredané. Tu by väčšina predavačov skončila. Tento bol však profík nerozmýšľal iba na úrovni produktu (slúchadlá s USB-konektorom), ale aj na úrovni riešenia potrieb (môcť počúvať mobil cez slúchadlá). Postupoval takto Odporučil mi redukciu na USB, vďaka ktorej budem môcť používať aj slúchadlá s jackom. O tejto možnosti som ani netušil. Stačilo sa iba opýtať, či ešte stále mám tie pôvodné slúchadlá. Mal som Takže vďaka jeho rade som mohol ďalej používať moje staré slúchadlá a ešte som aj ušetril minimálne 20 eur. Plus predajňa utŕžila 10 eur za redukciu jack-USB, ktoré by inak neutŕžila. Aké z toho plynie ponaučenie? Zákazník nie vždy vymyslí optimálne riešenie svojej potreby. Možno ani nevie o všetkých dostupných možstiach (ako ja v tomto prípade). Niekedy dokonca príde s takou požiadavkou/riešením, ktoré pre neho nie je až tak výhodné, alebo dokonca ani nemusí dostatočne vyriešiť jeho potrebu. Na to je tu obchodník – aby zistil kontext zákazníkových potrieb a usmernil ho pri nákupe. Toto je ešte stále niečo, čo samotný technický popis produktu nevyrieši. Takto sa získava dôvera a rešpekt. Toto je pridaná hodnota, ktorú zákazníci u predajcov určite ocenia. Robíte to tiež takto? P.S. Ak sa chcete naučiť viac takýchto kúskov, stiahnite si zdarma ukážku príručky pre maloobchod: Ako byť hviezdou v predajni. The post Predaj produktu alebo riešenie potrieb? first appeared on Akopredavat.sk.

prejsť na článok

WooCommerce: ako zobraziť kategórie produktu v náhľade objednávky

Návod ako zobraziť kategóriu produktu v náhľade objednávky v administrácii WooCommerce. Tento návod je jedným z možných riešení na otázku, ktorá ma zaujala vo FB skupine WooCommerce Komunita SK + CZ: Zdravím, nevie niekto prosím o snippete čo by na toto m

prejsť na článok

Interbeauty Trophy v znamení súťaží, svadieb a kočíkov

Februárová Interbeauty v Bratislave sa niesla v duchu súťaží v účesoch, líčení, svadieb a potrieb pre mamičky a deti. Vystavovatelia prezentovali značky rôznej dekoratívnej kozmetiky, kaderníckych potrieb a nechtového dizajnu. Pomerne veľká časť výstavnej

prejsť na článok

Predaj bytu a sťahovanie

S prácou p.Chamulu pri uskutočnenom obchode som bol max. spokojný. Zabezpečil všetko, čo bolo treba. Ďakujem. M.M. The post Predaj bytu a sťahovanie appeared first on Maroš Chamula.

prejsť na článok

SkinBooster „má čo povedať“ aj ženám pred tridsiatkou

SkinBooster „má čo povedať“ aj ženám pred tridsiatkou Svieži a mladistvý vzhľad pokožky je snom každej ženy. Veľmi účinný v boji proti starnutiu pokožky je kolagén, ktorého koncentrácia v tele po 25. roku života klesá. Niektoré ženy tento fakt prehliadajú

prejsť na článok

Testovali ste EKO produkt Almawin na pranie Sport & Outdoor / TESTOVANIE EKO PRODUKTU

A už tu máme výsledky testovanie EKO produktu - tentokrát Almawin Tekutý prací EKO prostriedok Sport & Outdoor. Dve naše zákazníčky od nás produkt dostali a vyskúšali. Prečítajte si, aké boli ich skúsenosti.

prejsť na článok