školenie predajcov Facebook Linkedin sú vety, ktoré sa používajú na predaji. Často sa používajú na predstavenie produktu, alebo služby zákazníkovi. Zákazníkom uľahčia predstavu, ako im váš produkt zlepší život. Pomáha im to tiež predstaviť si, ako si užívajú výhody vášho produktu, alebo vašich služieb. Nič nerozčúli viac majiteľa, šéfa predaja, keď má plný obchod zákazníkov, ktorí si nakoniec nakúpia u konkurencie. Predajné vety sú základným kameňom každého predaja. Chyby pri predajných vetách Nevedieť argumentovať so zákazníkom Pýtať sa vhodné otázky Slovo na záver. Predajné vety sú základným kameňom každého predaja. Prvá veta je najdôležitejšia, pretože je to prvý dojem, ktorý na svojho potenciálneho zákazníka urobíte. Veta by mala byť stručná a výstižná, mala by jasne vyjadrovať, čo chcete predávať a prečo je váš produkt, alebo služba tou najlepšou voľbou. Predaj nie je jednoduchý, Najmä vtedy, keď netušíte, čo robíte.Pozrieme sa na to aké chyby sa robia najčastejšie.Zadefinujte cieľ stretnutia, napríklad: hľadáme nových dodávateľov, odberateľov. Dôležité je, že v tej to fáze ešte nepredávate, len pozorujte klienta čo, Cieľom je etablovať sa na trhu, upútať pozornosť a záujem.Ak ste toto zvládli stále nepredávajte, Dajte možnosť aj druhej strane, aby sa predstavil, na akej pozícií pracuje, od kedy, koľko zamestnancov majú. Ak ste túto fázu obchodného jednania zvládli, prejdite na ďalší bod obchodného rozhovoru.Naučíme vás, ako viesť obchodný rozhovor a pripraviť ponuku, ktorá sa ťažko odmieta. Tvoríme články, videá na podporu predaja ZDARMA. Prihláste sa na odber. Newsletter(function() { window.mc4wp = window.mc4wp || { listeners: [], forms: { on: function(evt, cb) { window.mc4wp.listeners.push( { event : evt, callback: cb } ); } } } })(); Čo sú peniaze a ako ich zarobiť? Zaregistrujte sa získajte návod ZDARMA E-mailová adresa: Leave this field empty if you're human: Chyby pri predajných vetách: Nejasné informácie o tom, čo chcete predať.Predajca chodí okolo horúcej kaše, ale nedokáže jasne stručne viesť predajný dialóg, dávať otázky smerujúce k uzatváraniu obchodu. Keď zákazníci prídu do vášho obchodu, od prvej chvíle ich chcete mať pod kontrolou, Musíte ich vedieť osloviť, tak, aby ste nedostali odpovede typu: “ďakujem iba sa pozerám”. Nevedieť argumentovať so zákazníkom a vysvetliť-obhájiť, prečo je váš produkt/služba lepšia, ako ostatné.Či už predávate produkty alebo služby, existuje potenciálny zákazník, ktorý chce vedieť viac o tom, čo ponúkať a kľúčovým bude, ako dokážte argumentovať ohľadne ceny, kvality, porovnaním s konkurenciu, alebo internetovými obchodmi. Keď ste už dokázali dostali zákazníka do vašej predajne naučte sa predajné vety, ktoré vám zabezpečia obrat +spokojného zákazníka. Aktívne počúvanie zákazníka:Je veľmi dôležité počúvať zákazníka a porozumieť jeho potrebám. To, že ako sa pýtať sme už prebrali, dôležité však je, aj aktívne počúvanie a reagovať okamžite. Uistite sa, že ich počas rozprávania neprerušíte zákazníka, nepoužívate odborné výrazy, ktorým nikto nerozumie. Wifi, all in one prístroje, remarketing, BHCK a podobne. Pýtať sa vhodné otázky: Predajca, ktorý sa nepýta, len stráca svoj čas a čas zákazníka. Kladenie vhodných otázok je kľúčom bodom predaja. Mali by ste sa pýtať čo získa zákazník, keď bude vlastniť váš produkt. Ako sa pýtať, ako sa prispôsobiť k zákazníkom som už písal v niekoľkých článkov.Príklad: riešili sme predaj drahšej kozmetiky založenú na prírodnej báze, ktorá účinkuje na bunkovej úrovni, dobre sa strebáva…… Je to jedna možnosť. Druhá možnosť je. Ak použite náš krém nebudete mať vrásky a alergie. Chápete ten rozdiel? Výsledok je vez bez vrások a alergie. Naučíme vás, ako sa pýtať zákazníkov a pripraviť ponuku, ktorá sa ťažko odmieta.Aké predajné vety požiť pri senioroch?Všetko čo som písal v prvom bode musí byť dodržané + Ak je váš zákazník “senior” , ktorý hovorí pomaly, tak vy budete hovoriť s takou rýchlosťou, ako klient ináč vám utečie a nakúpi u konkurencie tam si to všímajú. Vyskúšajte si to, uvidíte reakcie. Mimochodom viete o tom, že váš partner má porovnanú komunikáciu, ako vy? Maličkosti ktorý rozhodujú. Techniky telefonovania Návody a tipy, ako volať do novej firmy, ako znížiť riziko odmietnutia. Získajte zručnosť, ako predávať a dohodnúť stretnutie s novým klientom, ako predať cez telefón. viac informácií... Obchodné predajné ručnosti Staňte sa obchodníkom za 2 dni. Ako získať zákazníka, ako uzatvoriť obchod v B2B a B2C, ako vyjednať obchodné podmienky a získať viac akvizícií za cenu jedného kávovaru. viac informácií... Ako robiť obchodné prezentácie? Naučíme vás, ako osloviť zákazníka, zvýšime efektivitu predaja, ako robiť prezentácie ktoré zarábajú. Žijeme v dobe prezentácií, budťe ziskový už dnes. viac informácii... Slovo na záver. Ak chcete viesť obchodný rozhovor s pozitívnym výsledkom, musíte byť expertom v každom bode jednania: Uzatváranie obchodu, Prezentácia, Ako sa pýtať klienta, Ako predstaviť seba a firmu. Ak hľadáte funkčné vzdelávanie prihláste ich na školenie. Naučíme vás použiť tie správne predajne vety, ktoré vám zabezpečia zvýšenie vašich predajov a robiť ponuky, ktoré sa ťažko odmietajú. Ak vás niečo oslovilo, alebo máte otázku, prosím kontaktujet nás [contact-form-7] Predajné vety
Otvorenie predajne NEBEX s.r.o. je plánované na 10.10.2011. ELEKTRICKÉ NÁRADIE - ZVÁRACIA TECHNIKA - OCHRANNÉ PRACOVNÉ PROSTRIEDKY Tešíme sa na Vašu návštevu.
prejsť na článokVedeli ste, že policový regál je jeden z najefektívnejších spôsobov využitia skladového priestoru? Vyniká širokou škálou hĺbok, dĺžok a nosností políc, a preto sa policový regál prispôsobí väčšine skladovaných tovarov. Navyše, ak policové regále doplníte
prejsť na článokPerlicky jednej prepelickyBiely Otec temer spadol Svet
prejsť na článokPríjdite nás navštíviť do našej predajne na Radlinského 39 v Bratislave, otvorené máme v pracovné dni od 10:00 do 18:00.
Pre väčšiu návštevnosť našej stránky a predajne sme sa rozhodli inzerovať v nitrianskych regionálnych novinách Spravodaj Nitra. Náš inzerát nájdete od 8.10. do 29.10. 2011.
prejsť na článok