Predĺžená lehota na výmenu alebo vrátenie tovaru

Obávate sa, že si dobre nevyberiete vianočný darček? Vybrali ste nesprávnu hmotnosť rukavíc? Inú veľkosť oblečenia? Na tom nezáleží. Sme pripravení vyriešiť výmeny jednoducho a hlavne rýchlo!

prejsť na článok

Ako vymeniť tovar?

Tovar je možné vymeniť, ale POZOR, platí pravidlo, že tovar musí byť nenosený, nepoškodený, v pôvodnom stave, vrátane všetkých dokumentov presne tak ako ste ho obdržali. O žiadosti o výmenu tovaru nás informujte vopred - najlepšie emailom na: (info@bondi

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Vrátenie tovaru

Vrátenie zakúpeného tovaru (Odstúpenie od kúpnej zmluvy) vzorový formulár (https://www.najlepsiehracky.sk/sub/najlepsiehracky.sk/images/formulare/Formular_pre_vratenie_tovaru.pdf) na odstúpenie od kúpnej zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúp

prejsť na článok

Vrátenie tovaru do 45 dní, bez udania dôvodu

Neriskujte, keď nemusíte Bojíte sa pri nákupe na internete, že nebudete s tovarom spokojní? Trápia vás otázky, čo následne s tovarom, keď už ho máte zaplatený a doma? Nechcete sa zbytočne a okamžite stresovať s vrátením, aby ste náhodou nepremeškali záko

prejsť na článok