Príbeh jednej zákazky

V tomto krátkom blogu predstavíme príbeh jednej zákazky od začiatku až po koniec v ideálnom prípade. Klient sa rozhodne, že prišiel čas kúpiť si do svojej spoločnosti reklamné perá. Povedzme 1500 ks. Na našom e-shope si vyberie pero, ktoré sa mu páči. Ak potrebuje poradiť, kontaktuje naše obchodné oddelenie, kde mu obchodníci ochotne pomôžu s výberom. Dôležité kritériá pre jeho rozhodovanie sú cena, farba, kvalita, či to chce ako darček na rozdávanie, alebo pre seba do firmy, či chce, aby pero písalo na modro, na čierno, či chce kovové, plastové Proste obchodník poradí klientovi ako len vie. Klient sa rozhodne pre konkrétne pero a pošle svojmu obchodníkovi žiadosť o cenovú ponuku. Obchodník skontroluje stav skladu, či je klientove pero na sklade, pozrie možnosti a spôsob potlače a čo najskôr pošle klientovi cenovú ponuku, ktorú klient schvaľuje. Po schválení a objednaní pera klientom ide zákazka produkcii, ktorá pripraví grafický náhľad. Ten sa posiela klientovi na schválenie, prípadne na pripomienky od klienta. Určí sa spôsob brandingu, technológia, farebnosť, skrátka všetky potrebné úkony. Klient schváli grafický dizajn a objednávka ďalej pokračuje na zahraničnú produkciu, ktorá zabezpečí objednávku pier a branding u dodávateľa. Zodpovedný obchodník schváli grafické náhľady u dodávateľa, dohodne sa čas dodania a perá idú do plánu na výrobu a následne do výroby. Keď perá prídu ku nám do firmy, obchodník skontroluje výsledok, skontaktuje klienta, dohodnú sa na dodaní u neho, spoločnosť LM reklama vystaví faktúru a tovar ide v dohodnutý deň priamo ku klientovi. Obchodník na záver sprocesuje obchodný prípad pre neskoršiu kontrolu, zapíše čo najpresnejšie klientove požiadavky, aby sme mohli objednávku kedykoľvek zopakovať a odloží medzi vybavené. A tak sa končí krátky príbeh jednej zákazky. Pevne veríme, že ste sa v tomto príbehu našli aj Vy a budeme sa tešiť na veľa takýchto Vašich príbehov. #section_884171173 { padding-top: 30px; padding-bottom: 30px; } #section_884171173 .ux-shape-divider--top svg { height: 150px; --divider-top-width: 100%; } #section_884171173 .ux-shape-divider--bottom svg { height: 150px; --divider-width: 100%; } Príspevok Príbeh jednej zákazky je zobrazený ako prvý na LM reklama.

prejsť na článok

Príbeh v marketingu čo znamená, prečo predáva a ako ho vytvoriť?

Kedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e

prejsť na článok

Príbeh tej najsledovanejšej predajnej akcie všetkých čias

Príbeh tej najsledovanejšej predajnej akcie všetkých čias Toto je jeden z marketingových newsletterov, aké pravidelne 2x týždenne zasielam. Ak sa vám páči, prihláste sa na odber a budem ich posielať aj vám. ❤️ Zadajte svoj e-mail Prihlásiť sa Keď hľadáte

prejsť na článok

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Jedna za na

prejsť na článok

Biznis príbeh: Ťuli A Ťuli Ako sa z rodinnej pomoci zrodil úspešný biznis

Príbeh zakladateľov Ťuli A Ťuli Lenky a Jána z Malaciek je tak trochu iný. Komplikácie im spôsobovali synove vážne kožné problémy, s ktorými si nevedeli poradiť ani skúsení lekári. Lenka sa preto rozhodla priložiť ruku k dielu a pustila sa do výroby domá

prejsť na článok

Moodre reči Príbeh razie v Moldave

Termín podujatia: 30.9. 2021 o 19:00Miesto: Lýceum, Dolná 24, ModraDiskusia Michala Havrana so Samom Marcom, autorom knihy Roky bezprávia neuveriteľný príbeh razie v Moldave.Samo Marec spolu s reportérkou Denníka N Veronikou Prušovou napísali knihu, v kt

prejsť na článok