Naše zkušenost říká, že lidé do 40 let anebo rodiny s dětmi obecně dávají přednost spíše vanám. Po 40 roce života zákazníci sami uznávají, že v domácnosti je rozumnější spíše sprcha.
Vanu je levnější pořídit, ale dražší používat. U sprchového koutu je to přesně naopak. Investice do něj se vám po čase vrátí. Při koupání spotřebujete v průměru 200 l teplé vody, kdežto ke sprchování vám stačí 30 – 45 l. Náklady na teplou vodu po určitém
prejsť na článokExkluzivita a jedinečnosť sú slová, ktorými krásu našich drevených produktov vystihli aj v magazíne o bývaní Rezidence. Chcete mať doma jedinečný prvok a skutočný unikát? Stačí si vybrať z ponuky drevených vaní a tie vám zaručia skutočnú exkluzivitu a lux
prejsť na článokDeti milujú vane a bublinky vo víriacej sa vode. Starším ľuďom sa zase v teplej vode uľaví s liečivými či vonnými soľami. Kúpeľ je relax, oddych po náročnom pracovnom dni, lepšie po ňom zaspíte a odpočiniete si. To sú nesporné prednosti vane pred sprchový
prejsť na článokO tom, aký je textový obsah v dnešnej dobe dôležitý sme písali už v predchádzajúcom článku. Dnes si predstavíme službu spoločnosti ContentPress ale aj to, kto napíše články pre firemný blog najlepšie a na koho túto tvorivú činnosť delegovať. Firemný blog
prejsť na článokPotrebujete PR článok? Potrebujete PR článok? Určite by sme si ešte pred jeho napísaním mali zodpovedať zopár dôležitých otázok: Kto je moja cieľová skupina? Koho chcem PR článkom osloviť? Obsah PR článku totiž musím prispôsobiť cieľovej skupine. Kde bude
prejsť na článok