Základné parametre: Motor: 350W Batéria: 36V 6,5 Ah Dojazd: Do 30km Nosnosť: Do 120kg Rýchlostné režimy: 3 rýchlostné režimy: 15km/h 25km/h 30km/h Dĺžka nabíjania: 4 hodiny Veľkosť kolies: 21,5cm Typ kolies: Bezdušové gumené kolesá Nastaviteľná výška: Áno Displej: Veľký farebný lcd displej Svetlo: Predné a zadné Aplikácia: Nie Maximálny výkon! Medzi najväčšie prednosti elektrickej kolobeźky Kugoo s1 patrí jej 350W motor so skvelým krútiacim momentom! Tento elektromotor je naozaj svižný a dokáže si poradiť aj s ťažším jazdcom, nerobia mu problém ani prevýšenia! A z tohoto Kugoo ťaží, bežne majú kolobežky obmezdenú rýchlosť na 25km/h ale Kugoo s1 dokáže svišťať rýchlosťou 30km/h bez najmenšieho problému. Svoju rýchlosť viete jednoducho kontrolovať na farebnom displeji a na výber máte z troch jazdných režimov! Prvý jazdný režim obmedzuje výkon kolobežky do 15km/h. Druhý jazdný režim umožňuje kolobežke dosiahnuť rýchlosť 25km/h. Tretí jazdný režim dokáže fičať až 30km/h. Krásny displej Len máloktorá elektrická kolobežka sa môže pýšiť veľkým a farebným displejom ako má Kugoo s1. A čo všetko sa na displeji zobrazuje? Rýchlosť Jazdný režim Stav nabitia batérie Prejdená vzdialenosť Svetlo Pod displejom sa zas nachádzajú tlačidlá a to konkrétne: Zvonček (elektrická trúba, keď chcete na seba pri jazde upozorniť) SET (prepínanie akuálne prejdenej vzdialenosti na celkovú atď) Zapnutie/vypnutie (podržaním slúži na zapnutie a vypnutie zariadenia) Svetlo (stlačením zapnete alebo vypnete osvetlenie kolobežky) Speed (prepínanie jazdných režimov kolobežky) Displej kolobežky je teda veľmi pekne spracovaný ale nazabudnime ani na osvetlenie, pretože to je to čo zabezpečuje našu viditeľnosť a bezpečnosť! Bezpochýb môžeme povedať, že Kugoo s1 má skvelé a silné predné LED svetlo. Zadné svetlo umiestnené na blatníku je síce malé ale dostatočne svieti alebo preblikuje pri použití brzdy. Batéria a výdrž kolobežky Elektrická kolobežka Kugoo s1 je vybavená batériou o kapacite 36V 6,5Ah, ktorá zabezpečuje dojazd do 30km. Samozrejme všetko závisí či už od hmotnosti jazdca, jazdeného povrchu tak aj od poveternostných podmienok alebo teploty. Reálny dojazd, ktorý sme dosiahli pri jazdcovi o hmotnosti 80kg a druhom jazdnom režime je 25km. Čo je povedzme veľmi slušné. Je potrebné povedať, že s ubúdajúcou batériou úmerne klesá aj výkon kolobežky. Tento jav je logický a vyskytuje sa pri každom batériovom zariadení. Čím je batéria slabšia, tým je slabší aj výkon zariadenia. Konštrukcia a dizajn Konštrukcia kolobežky je pevná, (hliník, plast) avšak dizajn je veľmi nezvyčajný. Na rozdiel od konkurenta Xiaomi, Kugoo zvolilo svoj vlastný smer a niekomu sa dizajn nemusí páčiť. Kolesá kolobežky sú bezdušové, protišmykové a gumené. Veľkou výhodou bezdušových kolies je, že odpadá akýkoľvek problém s defektami a následným servisom. Je to obrovská výhoda, nakoľko bežne sa na kolobežkách defekty stávajú. Bezdušové kolesá avšak majú aj jednu nevýhodu a tou je ich tvrdosť. Keďže bezdušové kolesá sú tvrdšie, tlmenie nerovností je poslabšie (nie je to však nič, čo by sa nedalo vydržať) Oplatí sa kúpa kolobežky Kugoo s1? Rozhodne kúpu kolobežky Kugoo s1 doporučujeme. Pomer ceny verzus výkon je bezkonkurenčný a aj preto sa radí mezdi naše najpredávanejšie modely. Pozitíva: 350W Motor s vysokým krútiacim momentom Veľký farebný displej Kvalitné osvetlenie Bezdušové pneumatiky Slušný dojazd Negatíva: Dizajn kolobežky nemusí byť každého ten pravý šálok kávy Slabší jazdný komfort GalériaThe post [RECENZIA] Kugoo s1 first appeared on Najkolobežky.
Najčastejšie kladená otázka od našich zákazníkov. Aký je rozdiel medzi elektrickou kolobežkou Kugoo s1 a Kugoo s1 PRO? Čo má model Kugoo s1 PRO navyše? Začneme teda kozmetickými rozdielmi. Kugoo S1 PRO má protišmykovú nástupnú plochu po celej šírke. Kdežt
prejsť na článokPre výmenu zadného blatníka na elektrickej kolobežke Kugoo S1 alebo Kugoo S1 PRO je nutné opatrne odstrániť grip ale aj odpojiť konektor z batérie kolobežky, demontovať zadný tlmič s kolesom. V nasledujúcom návode si ukážeme ako na to! Pre demontáž odraz
prejsť na článokPo Tréningu väzňa sa zdalo, že záhadný tréner Paul Wade už zo seba dostal všetko, čo chcel napísať na papier, ale nie. Kým jeho prvá kniha je jednou z najlepších pohybových kníh na trhu, druhá [] The post Tréning väzňa 2 recenzia knihy appeared first on
prejsť na článokSteven R. Gundry sa ako bežný americký kardiochirurg dlhý čas rozčuľoval nad otrasným stavom ciev asŕdc usvojich pacientov: chudých, fajčiarov, nefajčiarov, ale aj tých snadváhou. Nie je divné, že ľudia majú už vstrednom veku svoje [] The post Rastlinný p
prejsť na článokKeď som sa pred ôsmimi rokmi dostal ku knihe Tréning väzňa od záhadného Paula Wadea, ešte stále som veril, že skutočná sila a svaly sa dajú dosiahnuť iba dvíhaním závaží. Aj keď som popri cvičení [] The post Tréning väzňa recenzia knihy appeared first on
prejsť na článok