Recenzia: nová biznis trieda Air France na Airbuse A350

Recenzia: nová biznis trieda Air France na Airbuse A350 z Paríža do Hong Kongu. Air France sú momentálne mojou najobľúbenejšou európskou leteckou spoločnosťou pri cestách v biznis triede. Platí to špecificky ak mám môžnosť cestovať v ich najnovšej biznis triede na Airbusoch A350 a Boeingoch 777. Sedadlá s dverami na týchto lietadlách sú veľmi pohodlné, strava je vo všeobecnosti kvalitná a servis na palube je rýchly a príjemný. Air France biznis trieda na Airbus A350 Air France: nové sedadlá v biznis triede Nová biznis trieda Air France má plne sklápateľné sedadlá s posuvnými dverami v konfigurácii 1-2-1, z ktorých má každý pasažier priamy prístup do uličky. Air France majú inštalované tieto sedadlá na všetkých najnovších Airbusoch A350 a postupne tiež vymieňajú staršiu biznis triedu na Boeingoch 777 za túto najnovšiu generáciu sedadiel. A hoci nová biznis trieda na Airbusoch A350 a Boeingoch 777 nie je úplne rovnaká, nie je medzi ňou žiadny zásadný rozdiel. Tieto sedadlá sú podľa môjho názoru kvalitou nadpriemerné v porovnaní s väčšinou európskych leteckých spoločností. Ak by som im mal niečo vytknúť, tak by to bol asi len dizaj. Modrá farba poťahov je pekná, ale biele steny pôsobia trocha sterilne. Air France nová biznis trieda na Airbus A350 Ako u veľkej väčšiny leteckých spoločností, aj sedadlá Air France smerujú šikmo k trupu lietadla. V sklopenej polohe budú vaše chodidlá tradične v menšom priestore pod sedadlom pred vami. V mnohých prípadoch je tento priestor veľmi úzky a značne obmedzuje polohu pri spánku. Našťastie v prípade Air France nie je tento “výklenok” extrémne úzky. Sedadlá v prvom rade sú zďaleka najlepšie, keďže majú vpredu veľkú “taburetku”, ktorá umožňuje akúkoľvek polohu pri spánku. Ja som na tomto nočnom lete sedel práve v prvom rade a do Hong Kongu som pricestoval veľmi oddýchnutý hlavne z dôvodu pohodlia pri spánku. Sedadlám v prvom rade som sa už podrobnejšie venoval v tomto blogu. Air France biznis trieda na Airbuse A350 Samotné dvere na sedadlách nie sú veľmi vysoké a poskytujú najviac súkromia pri bočnom pohľade z uličky. Ak by sa postavil niekto v uličke priamo nad vaše sedadlo, do vášho priestoru by videl bez problémov. Ako rozlíšiť starú a novú biznis triedu na Airbusoch A350 Pri rezervácii letenky rozlíšite staršiu generáciu sedadiel Air France na Airbusoch A350-900 od tej najnovšej veľmi jednoducho podľa mapy sedadiel. A350ky so staršími interiérmi majú v biznis triede 9 radov a tie novšie končia až radom 14. Moju recenziu staršej biznis triedy Air France na Airbuse A350 nájdete v tomto blogu. Príchod na palubu lietadla. Čas pred odletom som strávil v biznis salóniku Air France v mimo schengenskej odletovej zóne letiska. Tento lounge nemám moc rád a salónik Air France v schengenskej zóne považujem za oveľa kvalitnejší. Pár minút po vstupe na palubu ma privítala milá letuška s welcome drinkom. Vybrať som si mohol šampanské (brut resérve Thiénot), džús, alebo vodu. Každý pasažier mal na sedadle pripravenú kozmetickú taštičku, ktorá obsahovala klapky na oči, štuple do uší, ponožky, pero, zubnú kefku a pastu a dva druhy kozmetických krémov od Clarins. Air France kozmetická taštička Okrem toho boli na sedadlách aj vešiaky na kabáty, ktoré letušky zavesili v prednej časti lietadla pri kuchynke. Sedadlá v prvom rade majú svoj vlastný priestor, kde si budete môcť zavesiť kabát. Deka nebola moc hrubá, ale na moje prekvapenie bola dostatočne teplá a príjemná na dotyk. Vankúš bol tiež dostatočne hrubý na pohodlný spánok. Jediné čo mi chýbalo bol tenší matrac na sedadlo, ktoré poskytujú niektoré aerolinky. Air France ako jedna z mála európskych leteckých spoločností dáva pasažierom v biznis triede aj papuče. Pred vzletom som dostal aj jedálny a nápojový lístok. Hlavné jedlo si budete môcť objednať tiež online na webe Air France 15 dní až 24 hodín pred odletom. Online jedálny lístok je úplne rovnaký ako ten na palube lietadla. Ak si ale objednáte vaše hlavné jedlo pred odletom, budete mať garantované, že vaša voľba bude aj dostupná. Hlavne v prípade pasažierov, ktorí si objednávajú jedlo priamo v lietadle medzi poslednými nemusí byť ich prvá voľba vždy dostupná. Večera v biznis triede Air France Strava a nápoje Zhruba 40 minút po vzlete som dostal ďalší nápojov. Mnohé letecké spoločnosti servírujú spolu s nápojom po vzlete aj zmes orieškov, čo ale nebol prípad Air France. Namiesto orieškov som dostal iba menšiu krabičku so slanými keksami. Zhruba o ďalších 30 minút som dostal podnos so šalátom, predjedlom, dezertom a syrom. Šalát z listovej zeleniny bol veľmi jednoduchý ale pre mňa ideálny. Údený losos s pažítkovou pomazánkovou bol vynikajúci a takisto bolo veľmi dobré pyré z maslovej tekvice. Ja som si pred vzletom objednal hovädzie mäso s arabika kávou, gnocchi a s gaštanovým pyré. Vo všeobecnosti som bol v minulosti vždy spokojný s hlavnými jedlami Air France. Toto hovädzie mäso bolo veľmi mäkké, ale vôbec mi nechutilo. Možno sa jednalo o nejaký špeciálny francúzsky recept, ktorý na mňa vôbec nezapôsobil. Syrový tanier nebol veľmi veľký, čo ale nebol problém, keďže stravy bolo naozaj dostatok. Najlepší z celej večere bol marakujový yuzu dezert. V lietadlách väčšinou z dezertov ochutnám iba malý kúsok. Tento yuzu zákusok som ale zjedol úplne celý, čo svedčí o jeho výbornej kvalite. Raňajky v biznis triede Air France Air France je jednou z mála leteckých spoločností, ktoré vedia v lietadle pripraviť kvalitné raňajky z vajec. Omeleta so syrom, špenátom a rajčinovou omáčkou, ktorú som dostal pred príletom do Hong Kongu chutila na lietadlové raňajky veľmi dobre. Okrem tohto hlavného jedla som na podnose dostal automaticky aj biely jogurt, ovocie, pečivo a croissant. Na záver som si objednal ešte šálku espressa. Video systém Obsah video sytému Air France je veľmi rozsiahli a hlavne kvalitný. Mňa zaujala hlavne široká ponuka európskych filmov. Naozaj oceňujem letecké spoločnosti, ktoré okrem klasickej hollywoodskej produkcie kladú dôraz aj na regionálne filmy. Samotná obrazovka bola veľká a veľmi jednoducho ovládateľná na dotyk. Obrazovku budete môcť ovládať aj pomocou menšieho tabletu. Ten na mojom sedadle ale nefungoval. Aj keď bol obsah videotéky veľmi dobrý, bol ale zoradený trocha mätúco. Napríklad na mojom lete mal byť dostupný film Anatómia pádu, ktorý som si chcel už dávno pozrieť. Ja som ho ale nikde nenašiel. Pri ceste z Hong Kongu do Viedne som už pomocou (fungujúceho) tabletu tento film našiel bez väčších problémov. Ďalšie podrobnosti letu Tento nočný let Air France odlietal z Paríža načas o 23:20 a v Hong Kongu sme pristáli takmer po 12 hodinách letu. Prvé chody večere som dostal zhruba 70 minút po vzlete a môj dezert som dojedol 100 minút od odchodu z Paríža. V porovnaní s leteckými spoločnosťami ako Austrian Airlines, alebo Turkish Airlines sa jednalo o podstatne rýchlejší servis. Hoci na palube Swiss som dojedol večeru už 70 minút povzlete, čo bol môj doteraz osobný rekord v biznis triede. Raňajky som dostal 90 minút pred príchodom do Hong Kongu, čo považujem za veľmi dobré načasovanie. Napríklad Austrian Airlines ma pri mojej nedávnej ceste do Bangkoku zobudil na raňajky takmer dve a pol hodiny pred príletom. Medzi večerou a raňajkami som mal zruba osem hodín, ktoré som celé využil na spánok. Air France nová biznis trieda v prvom rade Biznis trieda Air France: zhrnutie Ak by som si mal vybrať moju najobľúbenejšiu európsku leteckú spoločnosť pri cestách v biznis triede, bola by ňou určite Air France. Platí to hlavne v prípade ak by som mal možnosť sedieť v prvom rade v ich novej biznis triede. Tieto sedadlá sú extrémne pohodlné a zaručili mi veľmi kvalitný osemhodinový spánok. Vo všeobecnosti je strava Air France v biznis triede veľmi kvalitná (hlavne na európsku leteckú spoločnosť). A hoci mi hlavné jedlo na mojom lete do Hong Kongu vôbec nechutilo, zvyšok cateringu bol vynikajúci. Ďalšími pozitívami Air France bol príjemný palubný personál a kvalitný výber filmov vo videosystéme. Recenzia biznis triedy Air France na Airbuse A319/320/321 a Airbuse A220. Recenzia biznis Air France/ Hop na Embraer 170. The post Recenzia: nová biznis trieda Air France na Airbuse A350 appeared first on Dvere sveta dokorán.

prejsť na článok

Cancún v biznis triede z krajín Európskej únie už od 1198 eur

Cancún (Mexiko) v biznis triede s odletom z viacerých krajín Európskej únie už od 1198 eur. Spiatočné letenky s TAP Air Portugal s prestupom v Lisanbone. Väčšina dostupných termínov je v období od polovice januára do apríla 2025. Hoci na jeseň 2024 nájdet

prejsť na článok

Air France majú najlepšie sedadlá v biznis triede v Európe

Nová biznis trieda Air France má podľa môjho názoru najlepšie (biznis) sedadlá zo všetkých európskych leteckých spoločností. Platí to špecificky pre sedadlá, ktoré sú v prvých radoch biznis triedy. A aj keď sedadlá v ostatných radoch sú tiež veľmi kvalitn

prejsť na článok

Etihad Airways: biznis trieda z Viedne do Ázie už od 1515 eur

Biznis trieda s Etihad Airways z Viedne do Ázie už za 1515 eur. Cestovať budete môcť od začiatku mája až do 10. júna 2024. Návrat do Európy je možný aj v neskorších termínoch. Etihad Airways biznis trieda z Viedne do Ázie: New Delhi 1515 Kua

prejsť na článok

Biznis trieda: Lima a Bogota z Madridu za 1180 eur

Biznis trieda s najväčšou juhoamerickou leteckou spoločnosťou Latam z Madridu: Bogota a Lima už za 1180 eur. Cestovať budete môcť od konca júna 2024 až do konca apríla 2025. Najlepšia dostupnosť týchto leteniek do Limy je v lete a na jeseň a do Bogoty

prejsť na článok

Recenzia: KLM biznis trieda na lietadlách Boeing 737

Recenzia biznis triedy KLM na lietadlách Boeing 737-700 a 737-800 na trase Budapešť Amsterdam Budapešť. Kvalita biznis triedy európskych leteckých spoločností na lietadlách s jednou uličkou (napríklad Airbus A320/A321, Boeing 737) je vo všeobecnosti

prejsť na článok