Je vaša firma stálicou na trhu, alebo ste práve vo fáze budovania značky? Nech je to akokoľvek, ak sa chcete dostať do povedomia svojej cieľovej skupiny, vybrať tú správnu formu propagácie a reklamy je jednou zo zaťažkávajúcich úloh každého majiteľa firmy či marketéra. V dnešnom svete konzumu a neustále sa rozširujúceho online priestoru je ukrojiť si kus z koláča reklamného priestoru pre seba a byť pri tom efektívny stále náročnejšie. Akú formu reklamy vybrať, neohroziť budget a obsiahnuť čo najviac potencionálnych zákazníkov? My vždy vravíme reklama na auto vo forme autopolepu s vami pôjde kamkoľvek. Má jednu dôležitú výhodu. Vie zasiahnuť široké publiká na najrôznejších miestach. Buduje imidž vašej spoločnosti, dostávate sa do povedomia a stávate sa zapamätateľnými. V dnešnom článku vám prostredníctvom našej tvorby reklamného polepu na auto pre firmu MAXPRO priblížime čo vás čaká, ak sa pre túto formu reklamy rozhodnete. Postup pri tvorbe autopolepu v niekoľkých krokoch Reklama na auto tvorba grafického návrhu Pokiaľ k nám príde klient a má záujem o tvorbu reklamy na auto vo forme autopolepu, v prvej fáze ho vyspovedáme a načrtneme možnosti. Počiatok prípravy reklamných polepov patrí do rúk grafika. Vytvoríme pre klienta niekoľko variantov autoreklamy, z ktorej si má možnosť vybrať svojho favorita. Snažíme sa do grafického návrhu tlmočiť jeho predstavy a zároveň vniesť originalitu a profesionalitu. Pre ilustráciu prikladáme pár grafických návrhov pre nášho klienta MAXPRO. Výber konkrétneho grafického návrhu klientom Po vypracovaní grafického návrhu v jeho niekoľkých variáciách ho predkladáme na posúdenie klientovi. Ten nám dá spätnú väzbu a vyberá si konkrétny návrh reklamy na auto, ktorý budeme realizovať. V tomto prípade si náš zákazník vybral variant č. 3. Po odsúhlasení s MAXPRO nasledoval ďalší sled prác a to: zameranie reálnych rozmerov auta (v tomto prípade sme realizovali polepy pre 2 vozidlá), výpočet spotreby fólií, príprava na tlač. Ako prvý sme vytlačili dizajn na perforovanú one way vision fóliu na zadné okno. Následne sme vyplotrovali vinylové fólie do požadovaných rozmerov (logo, kontakt a popis zamerania činnosti klienta). Krátka videoukážka plotrovania https://www.dizajnika.sk/wp-content/uploads/2021/06/video-01-plotrovanie.mp4 Prebytočnú fóliu je potrebné dôkladne odstrániť (odblaniť) a natiahnuť prenosku na všetky takto pripravené fólie. Dôležitým krokom pri realizácii reklamy na auto je umytie a odmastenie povrchu, na ktorý sa bude fólia lepiť. Vďaka špeciálnym prípravkom a našej dôslednosti držia fólie dlhšie a spoľahlivo. Navyše na naleštené vozidlo je krajší pohľad. Celý proces prác je ukončený nalepením polepu na auto. Výsledok nás vždy uchváti a s radosťou odovzdávame vynovené vozidlo spokojnému majiteľovi. Dodávka Fiat Dodávka Vivaro Aj takto môžu vyzerať reklamné polepy na auto v konečnej fáze. https://www.dizajnika.sk/wp-content/uploads/2021/06/video-02-hotove.mp4 Kamkoľvek cestujete svoju reklamu máte stále so sebou. Reklama na aute je ako banner v pohybe. Zaujmite okolie jedinečným a kvalitným autopolepom od nás. [contact-form-7] Príspevok Reklama, s ktorou vás neprehliadnu. Reklamné polepy na auto pre MAXPRO je zobrazený ako prvý na Dizajnika.
Polepy na auto sú najefektívnejšia a najúspornejšia forma marketingu, ktorá potrebuje len prvú počiatočnú investíciu a bude vám prinášať nových zákazníkov dlhé roky. Okrem toho, že sú reklamné polepy cenovo výhodnejšie ako klasické formy reklamy (rozhlas,
prejsť na článokČo je PPC reklama? Určite ste narazili na pojem PPC reklama. Možno vám aj prišla pošta od Googlu, v ktorej vám sľúbili 75 € kreditu na reklamu v ich službe Google Ads. Ale čo je PPC reklama? PPC reklama, alebo inak nazývaná aj Pay per Click reklama je typ
prejsť na článokReklamná agentúra ContentPress ponúka lukratívne reklamné plochy v Michalovciach Reklamné plochy v Michalovciach sa nachádzajú na hlavnom vstupe do Michaloviec z Košíc. Ide o najfrekventovanejší úsek cesty v Michalovskom okrese. Premávajú tade vozidlá od
prejsť na článokV dnešnom článku sa pozrieme na to, koľko stojí reklama pre kaviareň. Nemáme v pláne rozoberať veľkú sieť kaviarní ale skôr sa pozrieme na lokálne kaviarne v menších mestách. Pozrieme sa aspoň na základné veci, ktoré prevádzkovateľov zaujímajú a považujú
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článok