Reklamácia tovaru bez papierového bločku. Ako na to?

Zažili ste už situáciu, kedy sa pokúšali reklamovať tovar, no stratili bloček z nákupu alebo ste ho našli v nepoužiteľnom stave? Stretol sa s tým snáď každý. Chybný výrobok pritom môžete reklamovať aj bez originálneho pokladničného bloku. Ak vám obchodník tvrdí opak, porušuje zákon. Vyhnite sa problémom so strateným, poškodeným či nečitateľným blokom a spravujte doklady o nákupe elektronicky. Reklamujte s prehľadom vďaka aplikácii, ktorá nahradí stovky papierových bločkov a pripomenie vám blížiaci sa koniec záručnej doby. Uložte si pokladničné bloky do aplikácie eBločky Aplikácia eBločky slúži na archiváciu pokladničných blokov v digitálnej podobe. Po zakúpení tovaru do aplikácie naskenujte QR kód, ktorý sa nachádza na originálnom bločku. Aplikácia automaticky vyplní všetky údaje o nákupe a uloží ich do vášho zoznamu v mobilnom telefóne. Papierové bločky už nemusíte skladovať dlhé mesiace pre prípad, že bude potrebné tovar reklamovať. Všetky bločky z nákupu uvidíte prehľadne zoradené priamo vo svojom mobile. Nastavte stráženie záručnej doby Po vložení bločku do aplikácie budete mať možnosť nastaviť stráženie záruky. Jednoducho vyberiete počet mesiacov, ktoré zostávajú do konca záručnej doby. Vďaka tomuto údaju pri poruche tovaru ľahko skontrolujete, či je ešte možné reklamovať ho. Aplikácia vám navyše pošle pripomienku pred koncom záruky. K digitálnemu bločku môžete pre každý prípad pripojiť fotografiu papierového originálu alebo fotografiu zakúpeného tovaru. Stačí na reklamáciu digitálna kópia bločku? Úspešné uplatnenie reklamácie vyžaduje overenie skutočného nákupu. Na tento účel zvyčajne slúži pokladničný blok, dôležité sú však informácie, ktoré doklad obsahuje. Ide predovšetkým o názov tovaru, ktorý bol predmetom predaja, názov predajcu, cenu tovaru a dátum predaja tovaru. Stanovisko právnika hovorí, že elektronická kópia bločku plne nahrádza jeho originál, ak obsahuje tieto informácie. Predajca je povinný akceptovať elektronickú kópiu dokladu. Od 1.1.2020 obsahujú všetky pokladničné bloky unikátny QR kód. Prostredníctvom tohto kódu môžete bloček naskenovať do aplikácie eBločky, no okrem toho slúži aj na overenie nákupu vo Finančnej správe. QR kód obsahuje aj digitálna kópia bločku, predajca sa tak môže presvedčiť o uskutočnení nákupu bez originálneho pokladničného bloku. Kópia bloku je platná rovnako v digitálnej podobe (priamo v aplikácii) ako aj po opätovnom vytlačení na papier. To najdôležitejšie o reklamáciách Všeobecná zákonom stanovená záručná doba je 24 mesiacov. Táto záruka je bezplatná a vzťahuje sa na väčšinu bežného tovaru. Ak je zakúpený tovar chybný alebo nefunkčný, predajca je v tejto lehote povinný opraviť ho, vymeniť alebo vám vrátiť plnú kúpnu cenu, respektíve časť kúpnej ceny výrobku. Predajca môže poskytnúť predĺženú obchodnú záruku, tá však nenahrádza ani neskracuje zákonnú 2-ročnú záručnú dobu.The post Reklamácia tovaru bez papierového bločku. Ako na to? first appeared on eBločky.The post Reklamácia tovaru bez papierového bločku. Ako na to? appeared first on eBločky.

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Vrátenie, výmena a reklamácia

VRÁTENIE, VÝMENA A REKLAMÁCIA Na Vašej spokojnosti nám záleži a preto pracujeme ako najlepšie vieme. Aj Tak sa nám všetko nepodarí na 100% a urobíme chybu. Preto máte možnosť využiť vrátenie, výmenu alebo reklamáciu. Nech sa páči kontaktujte nás čo n

prejsť na článok

Spravujte si bločky v aplikácii eBločky. Uľahčí vám šetrenie aj reklamácie

Získajte prehľad vo svojich výdavkoch a archivujte bločky z nákupu elektronicky. Bezplatná aplikácia eBločky vytvorí kópiu dokladu vďaka QR kódu, eviduje vaše výdavky a upozorní vás na koniec záruky. Vďaka aplikácii eBločky bude ukladanie pok

prejsť na článok

Expedícia tovaru 12. 07. 2023 výrobný závod Geča

Vážení zákazníci a obchodní partneri, týmto by sme vás chceli informovať, že z dôvodu odstávky elektrickej energie bude dňa 12. 07. 2023 (v stredu) vo výrobnom závode v Geči upravený čas pre expedíciu tovaru. V uvedený deň bude expedícia tovaru možná len

prejsť na článok

HS kód tovaru podľa colného sadzobníka: ako ho zistiť?

Krátky sprievodca HS kódmi, ktoré sú dôležité pri preclievaní tovaru. Na čo všetko slúžia, ako sa určujú a ako sa v colnom sadzobníku orientovať?Prečítajte si celý článok na Podnikajte.sk

prejsť na článok