Reklamačný poriadok

Článok I Úvodné ustanovenia Tento reklamačný poriadok (ďalej ako „Reklamačný poriadok) upravuje postup spoločnosti INFANS s.r.o., Frankovská 14178/9C, 831 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 53281748, DIČ 2121346425, IČ DPH SK2121346425, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 148128/B, (ďalej len „Predávajúci ) a Kupujúceho (ďalej len „Kupujúci ) pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru zakúpeného na internetovej stránke www.krpci.sk (ďalej ako „krpci.sk“) a práva a povinnosti Kupujúceho a Predávajúceho (Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany ) s tým súvisiace. Predávajúci vydal tento reklamačný poriadok v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. (https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/1964/40/) Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. (https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2007/250/20160201) o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. (https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/1990/372/20170201) o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Pokiaľ Kupujúci nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, pri uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru zakúpeného na krpci.sk ako aj úprava práv a povinností Zmluvných strán s tým súvisiacich sa riadi podľa § 422 až § 442 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. Odoslaním elektronickej objednávky Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s týmto reklamačným poriadkom a súhlasí s ním bez výhrad, rovnako ako aj so Všeobecnými obchodnými podmienkami Reklamačný poriadok je verejne dostupný na stránke www.krpci.sk (https://www.krpci.sk/reklamacny-poriadok/). Všeobecné obchodné podmienky sú verejne dostupné na stránke tu (index.php?option=com_content task=blogcategory id=217 Itemid=1795 lang=sk), zaslaním na e-mailovú adresu Predávajúceho: [email protected]. Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho a úplne zaplatený. Pri uplatnení reklamácie je potrebné, aby Kupujúci: a) popísal vadu tovaru čo najpresnejšie a podľa možnosti doložil aj fotografiu, ak povaha vady umožňuje jej fotografické zachytenie, b) doručil predávajúcemu doklad o kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázal, že tovar bol kúpený u Predávajúceho a Kupujúci je povinný uviesť vo Formulári nasledujúce údaje: Identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno/meno a priezvisko,adresa; kontaktné údaje Číslo elektronickej objednávky; Popis tovaru, ktorý Kupujúci žiada zameniť a popis zameneného tovaru s uvedením kódu, farby, veľkosti, množstva a ceny tovaru; Názov a číslo bankového účtu Kupujúceho a názov a kód banky, v ktorej je účet vedený, pokiaľ žiada o vrátenie peňazí na účet; Popis, ako došlo ku chybe. Dátum reklamácie a dátum zistenia chyby Podpis Kupujúceho, ak zasiela vyplnený formulár prostredníctvom pošty. 4. Pokiaľ Formulár nie je úplne vyplnený alebo k Formuláru nie je priložený doklad o kúpe a prevzatí tovaru (ďalej len „Požadované doklady ), Predávajúci vyzve telefonicky prípadne e- mailom Kupujúceho na doplnenie chýbajúcich údajov alebo priloženie chýbajúcich Požadovaných dokladov. 5. Pokiaľ nastane situácia, že sa Predávajúcemu nepodarí opakovane telefonicky spojiť s Kupujúcim a/alebo Kupujúci nereaguje na e-mailovú výzvu Predávajúceho do 7 kalendárnych dní od prevzatia Formulára a/alebo Požadovaných dokladov Predávajúcim, Predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetného vrátenia/zámeny/reklamácie a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť Kupujúcemu na adresu uvedenú vo Formulári. Článok V Spôsob vybavenia reklamácie Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania jedným z týchto spôsobov: odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie. Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré z práv vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady si uplatňuje, Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie, a to: ihneď, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie (v zložitých prípadoch) alebo do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim, ak k prevzatiu predmetu reklamácie Predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie alebo do 3 pracovných dní od momentu, kedy Predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie alebo najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie (v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku) alebo do 30 dní odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim, ak k prevzatiu predmetu reklamácie Predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie alebo do 30 dní od momentu, kedy Predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. 2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie Predávajúci reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. 3. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie Predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim; najneskôr však od momentu, kedy Predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. 4. Ak Vám bude vymenený výrobok za nový výrobok, a dôjde k zmene ceny vymeneného tovaru v čase, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok. 5. Ak Kupujúci uplatnil reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, Predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia, ktorým je písomné vyjadrenie znalca alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv (tzv. určená osoba). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia všetky náklady na a súvisiace s odborným posúdením znáša Predávajúci. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. 6. Ak Kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch a Predávajúci ju zamietol, je Predávajúci povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže Kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie (súdny znalec, autorizovaná osoba, určená osoba). Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia ako aj všetky ostatné súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci, a to bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak Kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova. Počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky súvisiace účelne vynaložené náklady. Znovu uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. 7. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim. Písomný doklad môže byť zaslaný i na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke reklamovaného tovaru. 8. Kupujúci sa môže voči rozhodnutiu reklamácie odvolať v lehote 30 dní od doručenia tohto rozhodnutia. Článok VI Záverečné ustanovenia Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť a/alebo doplniť reklamačný poriadok. Zmeny a/alebo doplnky tohto reklamačného poriadku vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.krpci.sk (https://www.krpci.sk/). Predávajúci má záujem o riešenie sporov s Kupujúcim predovšetkým mimosúdnou cestou, a preto v prípade, ak Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo má pocit, že došlo k porušeniu jeho práv zo strany Predávajúceho, môže sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej adresy: [email protected], respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.8.2021. Bratislava, 1.8.2021 Posledná aktualizácia 1.6.2023 INFANS s.r.o.

prejsť na článok

Reklamačný protokol na stiahnutie

Reklamačný formulár - Profio.sk prémiovej značky elektroniky PROFIO ELECTRONICS, ktorý je nutný vyplniť pri zasielaní reklamácie. Reklamačný formulár na stiahnutie nájdete tu (https://www.profio.sk/sub/profio.sk/images/loga/profio_reklamacny_protokol.doc

prejsť na článok

formular

reklamačný formulár 11 The post formular appeared first on Diverseshop.

prejsť na článok

Reklamačný formulár

RAK spol. s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Trenčín, vl. č. 1661/R, oddiel Sro, sídlo: kpt. Jaroša 24, 957 01 Bánovce nad Bebravou, SR, IČO: 31437923, DIČ: 2020416739, IČ DPH: SK2020416739. Štatutárny orgán (konatelia): Ing. Vojtech Račko, Ing. Ale

prejsť na článok

Ako usporiadať dielňu, aby bolo všetko poruke

Dostatok miesta, kvalitné svetlo, prístup k čerstvému vzduchu, veľký pracovný stôl a priestor na odkladanie náradia – to sú podľa skúseného podlahára základné piliere funkčnej dielne. Prezradíme vám tipy, ako si pri práci v dielni udržať poriadok a efekti

prejsť na článok

Ako vyznačiť podlahu vsklade, aby tam zavládol poriadok adistribúcia tovaru odsýpala

Správne umiestnená výstražná páska alebo samolepka navedie k núdzovému východu, zvýši bezpečnosť a uľahčí fungovanie firemného skladu. Prečítajte si článok, ktorý vám zhrnie dostupné možnosti. Dozviete sa, podľa čoho pri nákupe vyberať. Source

prejsť na článok