Reklamačný poriadok

Predávajúci vyrába tovar podľa dohodnutých (medzinárodných a domácich) technických špecifikácií pre rozmerové, mechanické, fyzikálne, povrchové alebo iné dohodnuté charakteristiky. Na to, aby technické špecifikácie a/alebo akékoľvek iné dodatočné požiadavky kupujúceho boli zmluvne záväzné, musia byť jasne určené v zmluve. Iba také technické špecifikácie sú zmluvne záväzné pre predávajúceho vo vzťahu ku kvalite a vlastnostiam tovaru. Žiadne iné záruky alebo povinnosti predávajúceho vo vzťahu ku kvalite a vlastnostiam tovaru nevznikajú. Predávajúci negarantuje, že dodaný tovar je vhodný na obvyklý účel, na ktorý sa taký tovar spravidla používa, ani na žiadny špecifický účel kupujúceho a kupujúci súhlasí s tým, že sa nespolieha na odbornosť a/alebo úsudok predávajúceho. Ak je účel použitia uvedený v zmluve, má iba informatívny charakter. Ak kupujúci poruší akúkoľvek svoju povinnosť starostlivosti o tovar počas jeho prepravy, skladovania, prehliadky alebo kontroly podľa ustanovení zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo zamietnuť reklamáciu vád tovaru spôsobených porušením takej povinnosti. Pri preberaní tovaru, je kupujúci povinný tovar prezrieť a presvedčiť sa o správnosti počtu odovzdaného tovaru, u baleného tovaru o neporušenom obale a o celkovom stave dodávky tovaru, či je tovar v súlade so zmluvou a či je bezchybný. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku za akosť tovaru v trvaní 6 (šesť) mesiacov. Záručná doba začína plynúť v momente, keď sa dodanie považuje za uskutočnené v zmysle predchádzajúcich článkov týchto VOP. Zodpovednosť predávajúceho za vady nevzniká v prípadoch, keď vady na tovare boli spôsobené najmä: a) pri prechode nebezpečenstva škody na tovare na kupujúceho v dôsledku vonkajších udalostí a nespôsobil ich predávajúci,b) pri inštalácii, prevádzke a údržbe tovaru, ktoré kupujúci uskutočnil v rozpore s technickými podmienkami alebo návodom na obsluhu tovaru alebo návodom na údržbu tovaru,c) v súvislosti so zásahmi do konštrukčného riešenia tovaru alebo s výmenou časti tovaru, ktorá bola uskutočnená bez súhlasu predávajúceho po dodaní tovaru kupujúcemu,d) zmenou zadaných prevádzkových podmienok alebo zásahom nepovolenej osoby nesplnomocnenej predávajúcim. Ak bol tovar dodaný kupujúcemu na základe obojstranne odsúhlaseného technického výkresu, pre posudzovanie kvality tovaru je rozhodujúci tento technický výkres. Kupujúci je povinný písomne oznámiť povahu a špecifikáciu vád tovaru: pri zjavných vadách tovaru ako aj v rozdieloch v množstve tovaru o viac ako +/- 5 % bez zbytočného odkladu (najneskôr do troch dní) po prehliadke tovaru, ktorú je povinný uskutočniť podľa bodu 3. tohto článku. pri skrytých vadách tovaru bez zbytočného odkladu po ich zistení, ale najneskôr v lehote stanovenej právnymi predpismi. Kupujúci je povinný vady tovaru oznámiť predávajúcemu v písomnom oznámení ( ďalej aj „reklamácia“ ) doručenom predávajúcemu prostredníctvom faxu, elektronickou poštou na adresu [email protected], cez kontaktný formulár na internetovej stránke www.www.rudos-shop.sk , poštou alebo osobne na adresu Štiavnička 190, 034 01 Ružomberok. Reklamácia musí obsahovať identifikačné údaje kupujúceho, číslo príslušnej faktúry, ktorá bola vyhotovená na vadný tovar, identifikačné údaje vadného tovaru, popis vady a spôsob, ako sa vada prejavuje, vrátane presnej a úplnej fotodokumentácie vady. Predávajúci je oprávnený vrátiť reklamáciu kupujúcemu na doplnenie, ak v reklamácii nejaký z dohodnutých údajov chýba. Kupujúci je povinný uskladniť všetok tovar, na ktorý si uplatňuje reklamáciu voči predávajúcemu, oddelene v jeho pôvodnom stave. Bez predchádzajúceho písomného súhlasu predávajúceho kupujúci nie je oprávnený tovar užívať, predať alebo inak scudziť. Akékoľvek takéto užívanie, predaj alebo scudzenie bude mať za následok, že tovar sa bude považovať za dodaný bez vád a v súlade so zmluvou. Kupujúci nie je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru, ak predávajúcemu neumožní vykonať obhliadku tovaru alebo kupujúci neposkytne reklamovaný tovar na vykonanie obhliadky. Žiadna reklamácia tovaru neoprávňuje kupujúceho odmietnuť uskutočniť platbu podľa zmluvy alebo odmietnuť prevziať ďalšie dodávky od predávajúceho. Ak predávajúci uzná reklamáciu kupujúceho, je predávajúci povinný podľa vlastného výberu opraviť tovar v lehote určenej predávajúcim, dodať náhradný alebo chýbajúci tovar v lehote určenej predávajúcim alebo poskytnúť primeranú zľavu z ceny. V prípade nevysporiadaných finančných záväzkov zo strany kupujúceho voči predávajúcemu, predávajúci nie je povinný vadu odstrániť v rámci záručnej doby, pričom toto neodstránenie vady sa nepovažuje za porušenie povinností predávajúceho. Kupujúci nemá nárok na uplatňovanie akýkoľvek sankcií za neodstránenie reklamovanej vady. Kupujúci nemá nárok na úhradu nákladov, ktoré mu preukázateľne vznikli z dôvodu dodatočného plnenia predávajúceho, najmä nárok na úhradu nákladov za dopravu tovaru, komunikáciu, pracovné náklady a materiálové náklady, ak sa tieto náklady zvyšujú tým, že tovar bol dodatočne prepravený na iné miesto, ako bolo miesto dodania. Predávajúci nie je zodpovedný za vady na tovare spôsobené dopravou, neštandardným, nekvalifikovaným, chybným alebo nevhodným skladovaním, používaním, inštaláciou, alebo testovaním tovaru, dôvodmi súvisiacimi s montážou tovaru s iným tovarom, pokusmi modifikovať alebo opraviť tovar bez predchádzajúceho písomného súhlasu predávajúceho, dôvodmi súvisiacimi s nevhodnou manipuláciou, dopravou alebo skladovaním tovaru, nadmerným užívaním alebo zaťažením tovaru. V prípade neoprávnenej reklamácie má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu nákladov vynaložených v súvislosti s posúdením vytýkajúcej vady tovaru, a to najmä nákladov na laboratórne skúšky tovaru, prepravu tovaru a personálne náklady. Tieto náklady sa kupujúci zaväzuje uhradiť predávajúcemu v plnej výške do 15 dní od doručenia výzvy predávajúceho kupujúcemu. Predávajúci je zodpovedný za škodu len v prípade, ak táto vznikla zavineným a úmyselným porušením jeho povinností. Zodpovednosť predávajúceho voči kupujúcemu je v prípade náhrady škody obmedzená výškou ceny, uhradenej kupujúcim predávajúcemu podľa zmluvy. Predávajúci v žiadnom prípade nezodpovedá kupujúcemu za nepriame škody, najmä škody týkajúce sa ušlého zisku alebo očakávaného zisku, strát z očakávaného budúceho odbytu, poškodenia dobrého mena alebo goodwill a ďalších nákladov (napr. náklady na retransport výrobkov, náklady na stiahnutie výrobkov z obehu). Ďalej predávajúci nezodpovedá za straty z používania výrobkov, poplatky a náklady právneho zastúpenia a zmluvné pokuty, iné sankcie alebo akékoľvek nároky, ktorými je kupujúci zaťažený zo strany tretích osôb, či už v dôsledku porušenia zmluvy, záruky alebo z iného dôvodu. Predávajúci nezodpovedá za škody, ktoré nebolo možné predvídať. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za to, že zamestnanci kupujúceho alebo kupujúcim poverené osoby nachádzajúce sa v priestoroch predávajúceho dodržiavajú všetky platné predpisy týkajúce sa BOZP, požiarnej ochrany, pracovného poriadku predávajúceho. V prípade porušenia tejto povinnosti je predávajúci oprávnený vykázať tieto osoby z priestorov predávajúceho a odobrať im povolenie na vstup do priestorov predávajúceho. Kupujúci zároveň zodpovedá predávajúcemu za všetky škody, ktoré vznikli predávajúcemu porušením tejto povinnosti kupujúceho. Kupujúci zabezpečí, aby všetci jeho zamestnanci a ním poverené osoby, ktoré v súvislosti s nakládkou tovaru vstupujú do priestorov predávajúceho, používali osobné ochranné pracovné prostriedky v súlade s príslušnými právnymi predpismi a s predpismi predávajúceho. Ak uvedenú podmienky niektorá osoba nesplní, bude vykázaná z objektu predávajúceho.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.klima1.sk upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prev

prejsť na článok

Marian Meško: Pokus o poriadok

30.06.2022 29.07.2022 MarianMeškoǀ Pokus o poriadok Vposlednom čase sme Príspevok Marian Meško: Pokus o poriadok je zobrazený ako prvý na .

prejsť na článok

Internátny poriadok

Obsah: Platí od 1. novembra 2023. Schválil: Ing. Pavel Laššák riaditeľ školy Článok 1.:Základné pojmy: Článok 2.:Ubytovanie žiakov. 2.1.Prijatie do ŠI. Záujemca oubytovanie odovzdá vyplnenú The post Internátny poriadok appeared first on Školský internát.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok :

Obchodná divízia Národného súdneho registra pod číslom záručného tovaru, ktorý predáva, za podmienok opísaných nižšie: 1.Spoločnosť sa zaväzuje uznať uplatnenie záruky do 14 dní a písomne ​​oznámiť kupujúcemu prijatie alebo neakceptovanie žiadosti o

prejsť na článok

Deň otvorených pivníc v Strekove 20.7.2024 kyvadlová doprava

#top .av-special-heading.av-ljj78pq6-1e1d674d6ebc2627b9bb4481713a45b5{ padding-bottom:10px; } Deň otvorených pivníc v Strekove 20.7.2024 kyvadlová dopravaPestrý program pre malých aj veľkých, ochutnávka gastro špecialít a kvalitné víno budú v sobotu 20.

prejsť na článok