Reklamačný poriadok

UPLATNENIE REKLAMÁCIEMiestom uplatnenia reklamácie je sídlo alebo kancelária SpiTec, s.r.o. uvedená v záručnom liste osobne alebo v písomnej forme na predpísanom formulári SpiTec, s.r.o. Tovar, ktorý je dodaný na faktúru a nie je úplne zaplatený, nie je možné reklamovať. V prípade nepredloženia reklamovaného výrobku, reklamačné konanie začína dňom fyzickej obhliadky v mieste montáže diela alebo výrobku, kedy bude vydaný doklad o uplatnení reklamácie.Náklady pri uznanej reklamácii na prepravu reklamovaného tovaru späť hradí SpiTec, s.r.o., v opačnom prípade ich hradí Kupujúci / Objednávateľ prác. Pri servisnom výjazde na záručnú opravu náklady na dopravu a pracovný výkon technika znáša SpiTec, s.r.o. pri uznanej reklamácii, v opačnom prípade ich hradí Kupujúci / Objednávateľ prác. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO / OBJEDNÁVATEĽA PRÁC PRI REKLAMÁCII: doložiť doklad o vlastníctve tovaru (faktúra) záručný list (ak bol pri nákupe vystavený/priložený) potvrdenie o vykonanej práci(pracovný list / faktúra) čo najvýstižnejším spôsobom popísať poruchu, jej prejavy, prípadne častosť výskytu. Reklamácie vrátane odstránenia chyby musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, spravidla do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa SpiTec, s.r.o. s Kupujúcim / Objednávateľom prác nedohodnú na dlhšej lehote. Pri každom servisnom zásahu je potrebné, aby bol vyhotovený protokol o zistených chybách a forme ich odstránenia (napr. formou zápisu do záručného listu). Bez takéhoto protokolu nie je servisný zásah braný do úvahy. Výmena alebo vrátenie tovaru sú možné len v prípade vrátenia v pôvodnom stave, neporušenom obale a so všetkým príslušenstvom. ZÁRUKA ZA AKOSŤ3.1. SpiTec, s.r.o. poskytuje záruku za akosť. Záruka sa vzťahuje na chyby, ktoré bránia používaniu veci na obvyklé účely, existujúce ku dňu prechodu nebezpečenstva škody na veci, alebo na chyby, ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Záručná lehota je 3 mesiace na objednané práce a na tovar od 6 do 24 mesiacov podľa záručného listu odo dňa dodania tovaru. V prípade výmeny alebo opravy tovaru pri uplatnení záruky sa trvanie pôvodnej záručnej lehoty neprerušuje, predlžuje sa však o čas opravy (výmeny). SpiTec, s.r.o. zodpovedá za vady, ktoré má predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej lehote. U vecí už použitých nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím, opotrebovaním alebo nesprávnym ošetrovaním.3.2. Kupujúci / Objednávateľ prác je povinný prezrieť si tovar alebo prevziať vykonané práce čo najskôr po prevzatí (§ 427 ObchZ.) a bez zbytočného odkladu oznámiť písomne, že tovar má chyby (§ 428 ObchZ.) a prestať tovar používať a tieto povinnosti primerane platia aj na chyby, ktoré sa vyskytli v záručnej lehote, keď je Kupujúci / Objednávateľ prác povinný oznámiť bez zbytočného odkladu po ích výskyte, najneskôr však v posledný deň záručnej lehoty. SpiTec, s.r.o. nezodpovedá za chyby alebo za zhoršenie existujúcich chýb vzniknuté v dôsledku porušenia týchto povinností; v prípade podstatného zhoršenia stavu veci Kupujúci / Objednávateľ prác stráca práva z chýb.3.3. Ak neinformuje Kupujúci / Objednávateľ prác SpiTec, s.r.o. o chybe tovaru alebo vykonaniu nekvalitných servisných prác do 2 týždňov odo dňa, keď sa taká chyba stala očividná, stráca právo na uplatnenie práv z chýb. Na výzvu SpiTec, s.r.o. je Kupujúci / Objednávateľ prác povinný uplatniť práva z chýb (resp. predchádzajúce oznámenie doplniť) na predpísanom formulári SpiTec, s.r.o., inak stráca práva z chýb tovaru.3.4. Záruka sa nevzťahuje na: spotrebný materiál, ako napr. olej, klinové remene a pod., bežné opotrebenie, koróziu alebo únik hydraulickej kvapaliny; chyby tovaru, ktorý nebol správne nainštalovaný, uskladnený alebo použitý (pod nesprávnym použitím sa rozumie najmä porušenie návodu na použitie alebo neodborné použitie pri nedostatočnej kvalifikácii), tovar, ktorého údržbu nevykonali kvalifikovaní technici, tovar, ktorý bol pozmenený alebo poškodený akýmkoľvek konaním Kupujúceho / Objednávateľa prá,c alebo tretích osôb mimo kontroly SpiTec, s.r.o. alebo v dôsledku vyššej moci, a tovar znečistený.3.5. Práva z chýb tovaru: Ak má tovar chyby podľa čl. 3.1., je SpiTec, s.r.o. povinná podľa vlastného uváženia opraviť alebo vymeniť taký tovar (alebo jeho poškodenú, chybnú časť), alebo v prípade, že tovar (alebo jeho poškodená, chybná časť) sa nedá z akéhokoľvek dôvodu opraviť alebo vymeniť, vrátiť cenu takého tovaru Kupujúcemu po tom, čo Kupujúci / Objednávateľ prác vráti tovar SpiTec, s.r.o. Akýkoľvek tovar vrátený SpiTec, s.r.o., ktorý sa nedá opraviť, prechádza do vlastníctva SpiTec, s.r.o.. Náklady na dopravu a ďalšie náklady výmeny alebo vrátenia tovaru nesie Kupujúci / Objednávateľ prác. Výslovne sa dohoduje, že sa v prípade chýb veci vylučuje použitie § 379 veta prvá ObchZ. a § 380 ObchZ., takže Kupujúcemu nevzniká nárok na náhradu nákladov vynaložených na dopravu tovaru k a od SpiTec, s.r.o., a SpiTec, s.r.o. nie je takisto zodpovedná za zmarený zisk Kupujúceho / Objednávateľa prác, ani za iné nepriame škody v dôsledku chýb tovaru.3.6. Ak je reklamovaný tovar (alebo jeho časti) opravený u Kupujúceho / Objednávateľa prác, cestovné a náklady na ubytovanie, ktoré SpiTec, s.r.o. vzniknú, nenesie Kupujúci / Objednávateľ prác; v prípade neuznania záruky je SpiTec, s.r.o. oprávnený požadovať úhradu podľa aktuálneho cenníka servisných prác SpiTec, s.r.o.3.7. V prípade, že SpiTec, s.r.o. splní ustanovenie článku 3.5., nemá žiadnu ďalšiu povinnosť voči existencii chyby tovaru.3.8. V prípade neoprávneného uplatnenia práv z chýb je Kupujúci / Objednávateľ prác povinný uhradiť všetky náklady, ktoré SpiTec, s.r.o. v dôsledku neoprávnenej reklamácie vznikli, vrátane úhrady za prácu technikov SpiTec, s.r.o. vo výške zodpovedajúcej odmene za obdobné servisné služby podľa aktuálneho cenníka servisných zásahov SpiTec, s.r.o..3.9. V prípade služieb SpiTec, s.r.o. zaručuje, že tieto služby budú poskytnuté pri vynaložení odborných schopností a starostlivosti. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI ZA ŠKODUVýslovne sa dohoduje, že sa v prípade vzniku škody v dôsledku konania SpiTec, s.r.o. vylučuje použitie § 379 veta prvá ObchZ. a § 380 ObchZ. v tom zmysle, že na strane SpiTec, s.r.o. nevzniká žiadna zodpovednosť za škodu, kým cena tovaru a/alebo služieb nie je úplne uhradená; uvedená zodpovednosť, pokiaľ vznikne, je navyše obmedzená výškou ceny takého tovaru a/alebo služieb. SpiTec, s.r.o. nie je zodpovedná za žiadnu škodu, ktorá vznikne Kupujúcemu v dôsledku jej oneskorenia. SpiTec, s.r.o. nie je takisto zodpovedná za zmarený zisk Kupujúceho / Objednávateľa prác/Objednávateľa, ani za iné nepriame škody.. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIATento reklamačný poriadok sa vzťahuje aj na servisné práce, ako aj iné služby vykonané spoločnosťou SpiTec, s.r.o., pokiaľ sa na ne vzťahuje zákonná, resp. zmluvne dohodnutá záruka Tento reklamačný poriadok je verejne dostupný v kancelárii spoločnosti, ako aj prostredníctvom internetovej stránky spoločnosti, a preto jeho neznalosť nezbavuje povinnú osobu povinnosti postupovať v zmysle jeho ustanovení. The post Reklamačný poriadok appeared first on Dielenské vybavenie SpiTec.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok internetového obchodu KNIFESTORE

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia.1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode KNIFESTORE je spoločnosť Magnum Slovakia s.r.o., Krátka 1

prejsť na článok

Poriadok a systém

Na slovenskom trhu podnikáme od roku 1997 a máme bohaté skúsenosti s návrhmi a realizáciou skladov na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Vieme, že od nás očakávate poriadok a systém v sklade. Poznáme tiež technologické a legislatívne úskalia, preto montáž

prejsť na článok

Zmena platnosti cestovného poriadku od 1.9.2023

Oznamujeme občanom, že od 1.9.2023 je v platnosti upravený cestovný poriadok linky č. 12: https://imhd.sk/nr/linka/12/bd84807c7f7f7f7f80817c808175b3817f81827c7f887c7f80 Na základe požiadaviek bol upravený prvý ranný spoj, ktorý ide o 3 minúty skôr ako dop

prejsť na článok

Tullamore Dew whiskey

Tullamore Dew je vyrobená z troch druhov obilnín, trikrát destilovaná a zmiešaná z troch druhov írskej whiskey. Whiskey pochádza zo štátov, ktoré v názve majú E (Ireland, United States of America) a naopak whisky zo štátov, ktoré písmeno e v názve nemajú

prejsť na článok

Koberec ako dominanta obývačky

Vo svete kobercov dominujú rôznofarebné kúsky z prírodných ale aj syntetických vlákien s geometrickými, abstarktnými alebo kvetinovými vzormi. Kobercom teda vieme šikovne docieliť hravosť v prípade abstraktného dizajnu, vizuálny poriadok pomocou geometrie

prejsť na článok