Reklamačný poriadok internetového obchodu www.darcek-vino.sk

Vážení priatelia - zákazníci nášho darčekového e-shopu www.darcek-vino.sk (http://www.darcek-vino.sk), každú Vašu objednávku vybavujeme s maximálnou starostlivosťou. Každá objednávka/zásielka sa dôkladne kontroluje pred jej zabalením a tak máte istotu, že Vám zasielame presne to, čo ste si objednali a v bezchybnom stave. Naše zásielky prepravujú len renomované zásielkové/kuriérske služby. Vo všetkých krokoch však pracujú s Vašou objednávkou ľudia, a tí predsa len môžu urobiť aj chyby. Ak sa niečo vo Vašej objednávke “pokazilo” a Vy potrebujete objednávku reklamovať, prosím prečítajte si náš Reklamačný poriadok (https://www.darcek-vino.sk/sub/darcek-vino.sk/images/VOP www_darcek-vino_sk k 1_1_2018.pdf) upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim (ďalej len RP ) Urobíme všetko preto, aby sme našli také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať! S cieľom dosiahnuť Vašu úplnú spokojnosť ponúkame len kvalitný tovar, pri ktorom sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru ceny a kvality. Ak sa aj napriek našej snahe vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte prosíme podľa nasledujúcich bodov, aby reklamácia mohla byť vybavená čo najskôr: V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré vám bude vyhovovať! Pojmy: 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.darcek-vino.sk je spoločnosť Valsesia, s.r.o. Stromová 463/10, 962 33 Budča. 2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb). 3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom. 4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy. Postup vybavovania reklamácií. 1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu telefonicky na telefónnom čísle +421 903 513 007, písomne na adrese Valsesia, s.r.o., Stromová 463/10,963 22 Budča, alebo prostredníctvom e-mailu [email protected]. V záujme urýchlenia procesu reklamácie si môžete vytlačiť si a vyplniť Reklamačný poriadok (https://www.darcek-vino.sk/sub/darcek-vino.sk/images/VOP www_darcek-vino_sk k 1_1_2018(1).pdf) z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Prevádzkovateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Tento Reklamačný poriadok (https://www.darcek-vino.sk/sub/darcek-vino.sk/images/VOP www_darcek-vino_sk k 1_1_2018(1).pdf) nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.1.2018 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia. V Budči 1.1.2018 Vrátenie tovaru Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, resp. telefonicky, s uvedením čísla faktúry, na ktoré bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 14 dní. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť. V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových balení klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť, a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý. Formulár na odstúpenie od zmluvy a Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete tu (https://www.darcek-vino.sk/sub/darcek-vino.sk/images/Formulár na odstúpenie od zmluvy www_darcek-vino_sk.pdf) Alternatívne riešenie sporov 1.Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na [email protected]), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. 2.Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm (http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm) 3.Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH. 4.Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na www stránke Ministerstva hospodárstva SR. V Budči 1.2.2016

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok internetového obchodu www.homa.sk (http://www.homa.sk/) Odporúčame Vám pre čo najrýchlejšie vybavenie Vašej prípadnej reklamácie, vyplniť REKLAMAČNÝ FORMULÁR , ktorý

prejsť na článok

Reklamačný formulár

Reklamačný formulár Internetového obchodu www.purebag.sk Jana Baluchová Strelnica 1622/16 060 01 Kežmarok IČO: 43010059 Kupujúci: Meno a priezvisko: ........................................................... Bydlisko:

prejsť na článok

Víno ako darček

Víno sa stalo na Slovensku už tradičným darčekom, ktorým viete potešiť nielen rodinu, ale aj svojich priateľov alebo obchodných partnerov. Podľa nás je to preto, lebo za posledných 10 rokov sa v našich končinách výrazne zvýšila „vínna kultúra“. Slováci už

prejsť na článok

Reklamačný poriadok

Stadsfiets s.r.o. so sídlom Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vložka č.

prejsť na článok

Reklamačný poriadok internetového obchodu www.kurenie-solar.sk

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len RP ) Úvodné ustanovenia. 1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode www.kurenie-solar.sk je STLogistics s.r.o, Pod Stráňou 868,

prejsť na článok