20. je už krásne guľaté číslo. A chceme, aby o tom vedeli aj potenciálni obchodní partneri alebo noví spolupracovnící. Preto sme sa rozhodli spustiť reklamnú kampaň propagujúcu našu spoločnosť. Samotnú reklamnú kampaň bližšie priblíži nasledovný článok. Prvou etapou bolo prerobenie identity spoločnosti, pričom sa zmenilo hlavne logo a pripravuje sa aj firemná dokumentácia ako obálky, oficiálne listy a zakladače. Zmenil sa aj samotný charakter publikovaných informácií. Začali sme sa aktívne zaoberať sociálnou sieťou FCB, kde môžete nájsť našu stránku, ktorá obsahuje volnejšie informácie či už z prostredia firmy alebo len zaujímavé videá a fotky. V rámci tejto zmeny sme sa rozhodli spolupracovať s profesionálnou agentúrou, ktorá nám poskytla cenné rady. Taktiež sa na ceste objavili biele súpravy MAN TGX + Kogel náves s našimi firemnými znakmi. Už samotný fakt, že sme vidieť zvýšil výrazne záujem o našu spoločnosť a je to badať aj na počte uchádzačov o zamestnanie. Druhá etapa je zameraná na zvýšenie publicity marketingovými nástrojmi. Ako prvá prešla redesignom naša firemná stránka. Zamerali sme sa najmä na sprehľadnenie informácií. Taktiež bol vypracovaný informačný leták o našej spoločnosti a ten sa rozoslal vybraným obchodným partnerom s cieľov zvýšiť povedomie o našej spoločnosti a o práci, ktorú robíme. Zároveň s ním začína aj promoakcia v rámci bratislavského kraja, kde na vybraných citilightoch pobeží náš reklamný spot, ktorý hovorí jasnú informáciu SME TU a sme profesionáli. Bratislavu sme vybrali práve z dôvodu najväčšej koncentrácie logistických stredísk na SR. >Reklamný shot< Popri virtuálnej promoreklame sme dali vyrobiť aj materiály nesúce naše logá, ktorými obdarúvame našich zamestnancov, kolegov a partnerov a ktorými sme zviditeľnili aj naše priestory, či už sa jedná o parkoviská vozidiel alebo kancelárske priestory. Tretia etapa sa chystá na konci tohto roka a bude spojená s oslavou 5. výročia našej spoločnosti. Príspevok Reklamná kampaň 2015 zobrazený najskôr Almo Group s.r.o..
Prečo vyhadzovať nezmyselné peniaze za klasickú reklamu, ak môžete mať efektívnu reklamnú kampaň už za pár klikov? Reklamná kampaň na sociálnych sieťach sa stáva najefektívnejšou acenovo prijateľnou variantou na trhu. Kspusteniu reklamnej kampane na Faceb
prejsť na článokĎakujeme všetkým za priazeň v uplynulom roku a prajeme nový rok 2015 plný prosperity a úspechu! Ekonomist s.r.o.
Španielsky odevný reťazec Zara stiahol zo svojich internetových stránok a z aplikácie reklamnú kampaň s figurínami, ktorým chýbali končatiny, a so sochami zahalenými do bielych prestieradiel. Podľa kritikov, ktorí volali po bojkote firmy, reklama pripomín
Milí moji podporovatelia! Kampaň na podporu vydania mojej knihy sa oficiálne úspešne skončila a patrí sa napísať Vám pár slov. Ďakujem, ďakujem, ďakujem Budem sa dookola opakovať, no bez Vašej dôvery, ktorú ste mi prejavili podporou vydania mojej knihy
prejsť na článok23.12.2014 | Zuzana Kollárová | © 2014 TREND Holding Rok 2015 živnostníkom prinesie ďalšie zvýšenie ich daňového a odvodového zaťaženia. Porastú im zdravotné a sociálne odvody. Ďalšie náklady prinesie podnikateľom novela zákona o dani z príjmov, ktorá pla