Reklamné bannery, ktoré fungujú. Ako by mali vyzerať?

Pri surfovaní na webe ste sa s reklamnými bannermi už určite stretli. O čo vlastne ide? Je to grafický typ internetovej reklamy. Zvyčajne sa jedná o obrázok alebo animáciu obdĺžnikového tvaru. Veď už aj samotný preklad z angličtiny hovorí o tom, že reklamný banner je vlastne reklamný prápor, či transparent. Tomu teda zodpovedá aj jeho tvar. Ako by mali kvalitné reklamné bannery vyzerať? Ako tvoriť kvalitné reklamné bannery Úlohou reklamných bannerov je, ako inak, v prvom rade zaujať a následne aj vyprovokovať k akcii. Tomu by mal zodpovedať aj ich vizuál. Reklamné bannery totiž v žiadnom prípade nesmú byť len prúžky, ktoré zakrývajú stránku a užívatelia ich ignorujú! Takže ako by mal vyzerať kvalitný reklamný banner? Jednoduchosť. Reklamný banner by nemal byť prekombinovaný a takpovediac prepchatý rôznymi obrázkami, či kopou textu. Pred prehnanou kreativitou radšej v prípade bannerov uprednostnite jednoduchý vzhľad. Jasná správa. Návštevník stránky by mal po prvom zahliadnutí reklamného banneru okamžite pochopiť, na propagáciu čoho je určený. To znamená, že hlavné posolstvo banneru by sa malo objaviť hneď v úvode, ak ide o animáciu. Zaujímavosť. Banner by mal okamžite pritiahnuť pozornosť. V najlepšom prípade tak, aby mal návštevník stránky chuť naňho kliknúť. Prehľadnosť. Hlavná správa, či posolstvo, by malo banneru dominovať. Musí proste udrieť do očí. To isté platí aj pre logo, ktoré by malo mať na banneroch viditeľné miesto. Kam umiestniť reklamné bannery? Aj keď bude reklamný banner doslova dokonalý, nemusí fungovať. Ako je to možné? Častou príčinou je práve jeho nesprávne umiestnenie. A to čo sa týka výberu webu, ako aj samotného miesta na konkrétnom webe. V prvom rade je teda potrebné poznať svoju cieľovú skupinu a následne umiestniť reklamné bannery na vhodných weboch, ktoré práve naša cieľová skupina navštevuje. Ak ide napríklad o reklamu na e-shop s tovarom pre záhradkárov, kde inde ju umiestnite lepšie, ako na rôznych fórach a weboch venovaných záhradkárstvu?  A pokiaľ ide o umiestnenie na konkrétnom webe? Platí základné pravidlo. Banner by mal byť viditeľný! Umiestňuje sa teda tak, aby ho návštevník zbadal okamžite po otvorení webu. Príspevok Reklamné bannery, ktoré fungujú. Ako by mali vyzerať? zobrazený najskôr Reklamné bannery.sk.

prejsť na článok

Výhody a nevýhody bannerovej reklamy

Bez preháňania sa dá povedať, že internetový svet je bannerovou reklamou doslova presýtený. Azda neexistuje ani jedna webová stránka, na ktorej by sa nenachádzali reklamné bannery. No ako je to s nimi v skutočnosti? Sú reklamné bannery naozaj účinné? Aké

prejsť na článok

Prefa Sučany

Polep firemnej flotily, domiešavačov, manažérskych vozidiel. Billboardové kampane, bannery, promo stolíky, fotosteny, tapety, potlač textilu, 3D logo, pečiatky, cestárske tabule, označenie betonárky. Tlač katalógov, cenníkov, vizitiek, potlač plechoviek a

prejsť na článok

Fitko Priekopa

Tvorba firemnej identity, branding prevádzky, otváracie hodiny, 3D logo, polepy stien, piktogramy, reklamné bannery, tlač pernamentiek a rôzne tlačoviny.

prejsť na článok

Ako by (ne)mali vyzerať SEO články alebo ako na tvorbu tých naozaj kvalitných

Tvorba SEO článkov sa môže zdať na prvý pohľad jednoduchá. Veď keď máte „zbehnutú” analýzu a viete, ktoré kľúčové slová zapracovať a kam by mali smerovať spätné odkazy, niet čo pokaziť. Alebo áno?

prejsť na článok

Gumex

Branding prevádzky, polep flotily, polep manažérskych osobných automobilov, 3D logo do prevádzky, roll-upy, tlačoviny, vizitky, letáky.

prejsť na článok